@Mariekje: welkom hier! @ElleNY: volgens mij slaap jij straks na de geboorte meer en beter dan ervoor. Ik gun het je in ieder geval van harte! @Naat: meid wat een ellende. Heel vervelend dat ze niets kunnen vinden wat die pijn veroorzaakt. @Esprit: hier ook al zo'n voorbereidende ochtend. Pfff, zwaar hoor. Wel veel pijn en het gevoel dat je er niets mee opschiet. @Aliekeleppink: heel herkenbaar dat bewegingen niet altijd meer lekker voelen. Ik zie het maar als een manier van moeder natuur om te zorgen dat we de zwangerschap zat raken en gaan uitkijken naar de bevalling. @duster: op zich wel normaal maar zeker even bellen hoor bij twijfel! Vanochtend om half 6 klaarwakker met weeën. Helaas zet het niet door. Rommelt nog wel. Ben erg benieuwd, krijg nu echt zin in bevallen. Wil mn dochter wel eens zien!
@naat hoe gaat het nu met je? @binna is het gelukt met het boxkleed? Hier gaat alles wel redelijk... Vanmorgen beetje een vaagjes gevoel gehad... beginnende buikkrampjes... beetje weekjes gevoel... zal wel niks betekenen maar goed.... wat gaan jullie vandaag nog doen? Wij hebben straks verjaardag van mijn broer... dus word weer een lang ritje
@ my angel anders mag je mijn num ook wel hoor.wil het ook best voor je op de site zetten @kimm nou hij is in model geknipt en aan me kaar gezed met naalden en toen begon ik achter de naaimaschiene en die doet niet wat ik wil grrrrrrrr. dus nu ga ik hem van de week op de hand aan me kaar naaien en dan wachten tot me ma thuis is om de zier rand er op te zetten als afwerken met de naaimaischien.
Mijn vk heeft gezegd als het karakter van het kindje heel bewegelijk is (wat bij mij ook zo is) dan moet ik meteen bellen als ik haar een tijd niet/minder voel. Heeft niets met weinig ruimte te maken zegt zei. Ik moet meteen naar haar bellen want dan voelt ze zicht duidelijk niet prettig. Maar dat is mijn vk natuurlijk,....
Nee hoor bij mij ook nog niets, wel "een dooie poot". Gek gevoel, denk dat ze af en toe tegen een zenuw aanligt naar mijn linkerbeen, die voelt dan eng. Meer en dunnere afscheiding. heb vrijdag van vk homeopatische korrels gehad om de bmm e laten verweken, of dat wat doet weet ik natuurlijk niet, maar bij mij is het nog rustig,...
MyAngel veel succes morgen en daarna lekker genieten van jullie kleintje! Buddie, die afscheiding ken ik ook! Ik zie ons straks nog wel tegelijk bevallen Maar zullen we dan afspreken dat we dat deze week nog doen. Pendrag, dat zal het zijn waarom de kleine zo naar kan duwen en trappen. Dan willen we wel graag bevallen. Nog nooit bij stilgestaan dat het daarom zou kunnen zijn Nou dames, succes vandaag. Ik heb hier en daar wat krampjes, maar niks geen regelmaat ofzo. Dus zal wel weer niets gebeuren.
Ja Myrna is alweer thuis en ben aan het genieten met dr, maar ze is even op dit moment met mijn vriend fietsen, laat ze lekker met zn tweeen! Goed voor hun beiden Ze heeft heel veel van genoten, daar ben ik trots op!
FIjn dat ze nu toch ook weer thuis is he Linka! Nu straks nog jullie kleine hummel erbij en dan heerlijk geniete met elkaar!
@MyAngel: sterkte meid! Heel veel succes morgen! Ben wel een beetje jaloers hoor! Ik wil nu ook wel...
Natuuuurlijk plaats ikhet nieuws, daar maak ik gewoon tijd voor! Ik denk al het hele weekend aan je hoor meid, ik vind het superspannend voor je! Morgen is de grote dag....nou mijn ervaring met de ks was echt positief, ook al was het een spoed ks, dus als ie bij jou net zo soepel gaat dan gaat het helemaal goedkomen! Morgen heb je gewoon een baby! Hoe laat moet/mag je? x je buddy
@binnabinna: nee, we mochten niet zelf kiezen. Deze datum was de enige die ze nog vrij hadden deze week en een week langer wachten vond de gyn geen goed idee.. vandaar.. @MYAngel: ik begrijp volledig hoe je je voelt.. moet er ook nog aan wennen dat ik overmorgen mama ben en ben ook best bang voor de hele ingreep. Vandaag al de hele dag harde buiken en 'n beetje oefenweeën.. Hoop maar dat ons kleintje nu ook braaf wacht tot dinsdag.. heel veel succes morgen in ieder geval!
Daar word je toch moe van? Ik heb van half 9 vanochtend tot vanmiddag half 3 krampen gehad en die werden ook steeds erger / pijnlijker. Ik ga één keer onder douche... RUST! pffff... daar heb ik niets aan. Nu begint het weer een beetje maar erg rustig.
@MyAngel succes morge @ElleNY jee meis nu dat weer nou hoop voor je dat het door gaat zetten. Hier nog steeds hondsberoerd bah bah heb het gevoel of ik helemaal in ga storten pfffff lichamelijk en geestelijk ook . Ga nog maar een potje janken niet dat dat wat oplost maar goed zit me erg hoog
@ MY Angel: Spannend! Morgen is het zover... @ Joy & ElleNY: Bij jullie is het ook zo aan het rommelen he? Ik word er helemaal gek van. Ik denk dat ik maar even een potje met je mee ga huilen Joy Maandag de slijmprop verloren, dacht ik, de gyn dacht het ook. En vanmorgen weer zo'n lange witte dikke sliert?... Verder veel kramp, pijn in m'n buik en rug, misselijk en een weeig gevoel pfff. Wanneer oh wanneer zet dit eens door?