Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @nieuwe mama's, Van harte met jullie kleintje.

Hier ook slecht geslapen. Kreeg steeds pijn omdat ik nu toch wel regelmatig moet plassen in de nacht. Denk dat de kleine nu lekker tegen mijn blaas steeds zit :D

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

@ Passiepaard: Thanx voor de knuffel! Gelukkig ben je zelf nog lekker bezig Enne...85? Ik voel me soms 103 pff!

@ Kimm1988: Join the club, ik ben ookal een paar dagen flink emo!
    Soms best zwaar he als je nog een manneje rond hebt lopen. Thomas is vorige week ook lekker bezig geweest, maar het is nu gelukkig weer over! Afgelopen weekend flink met papa op stap geweest en al die aandacht was wel even goed voor m. Kon mama lekker soppen en daardoor ben ik nu weer een stuk relaxter!

@ Mariel: Gefeliciteerd en hopelijk mag hij snel naar huis!

@ Duster: Fijn dat je gerustgesteld bent. Je weet nu dat het goed gaat met je kindje en dat je dus gewoon moet bellen als je het niet vertrouwd!

@Juudje & Chieffie: Wat een mooi meisje is het toch he?! Enne Juudje je ziet er alweer een stuk beter uit. Ik geloof dat papa het nu wat zwaarder heeft...

Verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb :oops: sorry! Geheugen als een zeef!

Zelf heb ik vannacht goed geslapen, het duurde alleen even voordat ik goed wakker was vanmorgen. Het heeft vannacht wel gerommeld, steeds menstruatiekramp en rugpijn, heel licht want ik ben gewoon steeds weer in slaap gevallen. Nu heb ik het gevoel dat er een voetbal tussen m'n benen hangt! Vandaag maar weer eens afleiding zoeken want van wachten gaat de tijd niet sneller....

Liefs, Marleen

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wow Tuti en Lique dat gaat goed met jullie. Hopelijk zet het door, dan hebben we dr wel 3 babies bij vandaag,...

Leuk leuk leuk!

Hoor net dat vriendinnetje van mij in het Sophia ligt, zij is 29 weken zwanger van tweeling en meisje is maar 744gr en jongetje 1165gr. Bizar, ik hoop zo dat het allemaal goed komt! Ze krijgt nu aantal keer per dag ctg, en zodra die verslechterd worden ze gehaald. Sophia vecht vanaf 550gr, dus wat dat betreft heeft kleine meisje wel wat 'voorsprong', spannend. Wat moet je toch dankbaar zijn, dat het zo goed gaat, he? Keep my fingers crossed voor die twee kleine hummeltjes(en voor mams)

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @myangel, succes met KS spannend!

@rachel, wat een lief sproppie vind ik zo leuk hè die rolletje, heerlijk haha

@happy, ja super blij met zo'n grote. en gister ook nog onze oude verkocht die schade had, dus ben dubbel blij. hebben we weer lekker 2 goede auto's.

Mariel77 van harte met je zoon en beterschap dat het maar een grote sterke jonge mag worden ; )

@Passiepaard, hoop dat alles goed gaat met de kleintjes van je vriendin. zo klein, zo kwetsbaar hè

Zo gister was mijn mannetje jarig en hadden we gezellig een BBQ, vol huis pff best vermoeiend. nu ook slecht geslapen bah, maar ja heb vrij dus wat piep ik haha
    word bankhangen vandaag denk ik, als ik het volhou :rolleyes:

Opa vind 10 augustus wel een leuke dag om te bevallen, zijn vader was op die dag jarig (dan kan hij makkelijk onthouden haha)
    Mijn vriend vind 8 aug. wel leuk, maar ja toch te vroeg.
    Mijn schoonmoeder zegt, niet op 10 augustus want dan is er in de buurt een leuke markt hahaha

nou ik denk dat ik over de de 20ste heen ga hoor, vermaak me wel ; )

succes bij iedereen waarbij het lekker rommelt. als bij mij iets rommelt moet ik alleen maar een grote beurt haha

sorry ben een beetje melig van de bambix-pap denk ik.
    nog meer onzin

doegie

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    M'n vader heeft lekker heel de genoten van z'n kleindochter. Hij kan 'r helaas zelf niet meer vasthouden en dat vindt ie echt heel erg. Maar ik heb haar wel 'n keer lekker op schoot gezet en er bij blijven zitten.

Gisteren Giethoorn was ook erg gezellig en super vermoeiend. Vannacht flink last gehad van m'n bekken.

@My Angel, heel veel succes vandaag.

@Mariel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lenn.

@Judith en Janine, wat 'n schatjes.

@Tuti en Lique, hopelijk zet het voor jullie beide door. Succes.

Groetjes Joyce

6. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen,
    Hier een nacht gehad met veel plassen, denk dat die van ons nu ook steeds verder naar beneden zakt en lekker tegen mijn blaas aan. vannochtend was ze ook al heerlijk druk aan het bewegen.

Verder alle mama's met weeen, veel succes!
    en ik zie mooie foto's voorbij komen, wou dat het hier ook al zo ver was....haha nog maar even wachten.

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Passiepaard

ik heb jawel 2 uur slaap gehad... ik was echt zo door mijn slaap heen. had om 2 uur me vriend maar een smsje gestuurd dat ik nog steeds wakker ben. smsde hij terug wat vervelend.. ik stuur terug je kan ook bellen scheelt weer... dus belde hij met tel van het werk... heerlijk een uur aan de telefoon gezeten... ben daarna maar gaan eten en rond de klok van 5 viel ik dan eindelijk in slaap...

ik ben diegene die een waslijst aan klusjes heeft:p... ik heb wel zoiets van... als ik weeën krijg 's nachts dan is in ieder geval het huisje beetje schoon en netjes hahahaha....

maar ik vind dat wel heel erg lief van je dat je die kleertjes bent gaan wassen...

_____

nog plannen voor vandaag dan dames?
    ticho gaat vanmiddag naar mijn schoonouders en die haal ik woensdag weer op... even een paar dagen "rust" me vriend die slaapt toch overdag:p haha dus overdag het hele rijk alleen;) hahaha

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mariel van hartegefeliciteerd met jullie zoon Lenn Super naam.stond ook op mijn lijstje maar niet die van me man :(

@Philly suces vandaag

@duster fijn dat je toch even naar de vk en het ziekhuis bent geweest en dat alles goed is.

@Kimm balen dat je mannetje niet wou slapen. hoop dat ie vancht wel geslapen heeft.

@jannieviee wat een schatje heb je

@chieffie en judht wat een popetje. ps leuk shirtje hebben wij ook

@Passiepaard ik ben nooit zo goed met de naaimaschiene.dus ik ga denk ik wel even wachten tot me moeder terug van vakantie is. is nog 1,5 week weg

@linka wat lekker dat je meisje weer thuis is en ze het zo leuke gehad heeft. en dat je ouders nu ook in de buurt zijn heerlijk gevoel

@passiepaard. dat is zekker Lief maar denk je ook aan je zelf. en soms zijn de bewegingen niet leuk meer he.eeder ieritand

@lique80 oo spanend dat het een beetje aan het beginen is.

@Tuti ten eerst gefeliciteerd met je verjaardag. en wat spanend dat de weeenen gegonen zijn ben benieuwt of je ook echt gaat bevalen op je verjaardag

@happy gek he dat als je dan wakker bent dat je dan ook klaar wakker bent.heb ik ook. en wat voor kleur is jullie box?

@babsie balen dat je slecht geslapen hebt mischien kan je vanmidag nog een tukkie doen

@marleen hoop dat je wat leuks aan afleiding vindt.wat het is waar wachten maakt het alleen maar langer

@passiepaard ja dan wordt je wel weer met je neus op de feiten gedrukt. en zeker duimen voor haar.dat het goed komt met de kleintjes

@JennyS leuke he al die speculaties over de datum. die van je schoonmoeder is wel erg hoor is er en leuke markt. maar tis inderdaad gewoon afwachten welke datum het wordt. de baby bepaald

@sjorsje blij dat je vader genoten heeft.en dat het iets beter gaat.

@kelly leuke he die kleine tegen je blaas. die van mijn beukt er afen toe gewon tegen aan. moet echt op letten dan anders zit het in me broek

@kimm je huisje hoeft niet schoon voor als de weeen beginen daar heb je straks de kraamhulp voor. :) En dat is wel lekker dat je je kleine man even naar je schoonouders kan bregen. zodat je even kan rusten.

Nou ik gaat zo weer even veder met verfe van de box en de leters van de naam van onze kleine. erg gaaf zijn ze geworden. en dan vanaf visiete dus vanmidag nog maar even rusten.of wii want die krijgen we te leen van de buren. 8)

liefs sabrina

9. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @sjudith & chieffie
    ooooooh, dat wil ik oooook
    wat een engeltje zeg!

@janineenevie
    wat een lief kereltje!
    zo leuk om te zien dat meisjes zo meisje zijn, en die jochies zulke stoere mannetjes

@tuti
    happy birthday!
    enne, spannend joh!
    succes meid!

@lique
    duimen!

@myangel
    we denken aan je! wordt vast een heel wat mooiere dag dan al die rotvrijdagen van de afgelopen tijd!

Hier zijn de tranen ook gaan vloeien hoor. Het rommelt al dagen, continu harde buiken, overdag en snachts, soms pijnlijk, ongesteldheidsgevoel onder in mn buik en in mn rug, en dan word ik vanmorgen wakker: is het weer helemaal rustig. Gek hoe je zo ontzettend kan zitten wachten en hopen op een bevalling.
    Ik stond onder de douche en had het helemaal gehad, snik.
    kHeb de huishoudhulp voor vandaag lekker afgezegd en ben aan de slag in huis, lekker afleiding, lekker in mn eentje thuis. Kan ik vanavond weer harde buiken tellen.

Oh, en natuurlijk:
    Alle nieuwe mama's en papa's van de afgelopen dagen: gefeliciteerd!!!

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @binnabinna, Hi ik ga nu een tukkie doen want de kleine ligt er ook in. succes met verven

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb juist sinds vandaag weer een hulp en daar ben ik superblij mee. Met die krampen moet ik iedere paar minuten gaan zitten, zodat het weer volledig wegtrekt. En daarnaast ben ik eigenlijk al weken te moe om iets te doen.

12. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    tuurlijk, ik ben er ook heel blij mee hoor. ze mag ook echt wel het zware werk voor me doen, dat laat ik lekker liggen. maar mn hoofd stond er gewoon even niet naar dat er weer iemand over de vloer kwam... heb een beetje last van a-sociaal gedrag de laatste dagen, beetje op mezelf... mn man trek ik nog net, maar verder.... ;)

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier gaat het nog steeds niet goed.
    Ze hebben alles nagekeken, urine, bloed geprikt en een echo van al mijn organen hadden ze vorige week al gemaakt. Niks aan de hand. Alles ziet er goed uit, maar vraag me toch af waar de pijn vandaan komt.

Mag nu 3 keer per dag ibuprofen en paracetemol, maar ook dit verlicht niet echt. Wordt gek van de pijnen.

Kindje willen ze nog niet halen, met haar is alles goed en voor haar is het beter als ze nog even blijft zitten! Hoop zo dat mijn bevalling spontaan begint, begin er echt doorheen te raken.

14. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vandaag 38 weken en ben nou wel heel benieuwd hoe de kleine er uit ziet. Manlief moest vandaag weer aan het werk. Hij is straks een weekje vrij als de kleine geboren is. Ook wel handig nou de kraamhulp waarschijnlijk maar 24 uur komt. Met het slapen gaat het redelijk Zo om de 2 uur wakker om even te plassen, maar kan dan wel weer goed in slaap komen. Morgen komt mijn moeder lekker schoonmaken (de schat). Heb ik fijn de ramen gelapt en de kamers netjes voor de bevalling. Vindt het wel vervelend dat ik zelf niet zoveel kan. Zal haar maar lekker verwennen met lekkere broodjes tussen de middag.

Nieuwe mama's en papa's Van Harte Gefeliciteerd!
    Voor diegenen waar het rommelt Succes!
    Voor diegenen die zich niet happy voelen Beterschap!
    En voor de rest een prettige middag en lekker rustig aan doen!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tuti, lique en my angel, succes vandaag!
    en tuti gefeliciteerd!

muis, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter meike! leuke naam! past mooi bij die van jou! spannende tijd zo vroeg geboren. fijn dat alles goed gaat!
    raar idee dat we op dezelfde dag uitgerekend waren. hoe anders het kan lopen!

mariel, gefeliciteerd met zoon lenn! ik hoop dat ie heel snel lekker bij jullie thuis vertroeteld kan worden!

ben weekendje weggeweest, dus heb niet gelezen, maar gescand op geboortes en startende bevallingen. vandaag allerlei plannen (kraamvisite en bij vriendin op de thee) dus weet niet of het vandaag lukt om bij te lezen. hoop dat iedereen geniet van de wondertjes in buik of wieg!

liefs, lauwie

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @naat, nou dat is balen zeg. wat raar. volhouden dan maar of niet? ik zou het ook niet weten. ik dacht dat ibuprofen niet mocht? zeker wel als je baby helemaal af is!

beterschap en hoop dat het overgaat, want we moeten nog even ;)

17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    spannend allemaal hier! iedereen suc6.
    om ons mannetje te bewonderen kan je naar www.gijszaad.nl .leuke achternaam he! hihi staat nu nog niet heel veel op maar iig wat foto s.
    x nickyz

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuke website Nicky! Zaad? Tsja past wel bij Gijs, daar kan je toch niks aan te doen ;)

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat schattig

wij hebben de site ook helemaal klaar, je hele famillie ook van ver kan het toch lekker allemaal bijhouden hè

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even een egobericht

Voel me opeens zo angstig heb het gevoel dat iets of iemand mij achtervolgd, daarbij ben ik erg onrustig en zijn mijn handen helemaal aan het trillen. Ook voel ik me een beetje kortademig. Heb elke keer het gevoel dat ik achter me moet kijken.

Ben eigenlijk nergens bang voor, ook niet voor de bevalling ofzo. Maar kan niet van dat gevoel af komen. Zo raar.
    Weet iemand misschien wat ik kan doen, of herkent iemand het?

Deel Deze Pagina