Philly, wat vervelend zeg! Hopelijk woensdag iemand die je wel verder wil helpen/ Lique,ben benieuwd wanneer jullie kleintje komt Wat een schatje is Roos zeg Petra. Geniet lekker samen. Buddie, wat naar dat maagzuur. Gelukkig heb ik daar weinig last van. Joy, een griepje erbij. Heel irritant naast alle 'gewone; klachten Ik heb hier mijn ouders weer aan het werk. Mijn moeder aan het poetsen en mijn pa met mijn man allerlei klusjes. Heel lief, maar voel me bijna schuldig.Ik kan niets!
Heel herkenbaar. Morgen komt mijn moeder schoonmaken. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar kan echt zelf haast niets meer. Van de kleinste klusjes loop ik een dag helemaal krom en met pijn in de rug. En mijn ramen moeten echt van de buitenkant even grondig gedaan worden!
Mijn schoonmoeder is ook vandaag geweest hoor, alle ramen zijn nu schoon,en me hele keuken is uitgesopt en dingen weggegooid, heerlijk, daar lag ik vannacht oa ook wakker van. nu is het alleen de dagelijkse dingen even bijhouden, voor hoelang dat nog lukt.
Oh i kherken het ook hoor, andere mensen voor jou aan het werk en jij zitten op bank of bed. Maarja het is niet voor altijd! Hier nog altijd weeen nu wel heftig, maar blijven daarna ook weer 5 minuten weg! Vk komt zo weer even kijken. Vorige check was rond 10 uur, kijken hoever we erin zitten.. Hoop niet dat we nu pas op 3 cm zitten ofzo..
hey iedereen ik kwam nog rap zien of er nog nieuwe baby's geboren waren, maar 't ligt ff stil precies mij ga je een dikke week niet meer horen. Over 3 uurtjes moet ik mij int ziekenhuis melden.. Morgenvroeg KS en dan mag ik na een dikke week pas terug naar huis. Daarna kom ik alles vertellen! Heel veel succes nog allemaal..
Lique: zal hier heel hard duimen. Hopelijk zet het goed door! Spannend hoor. Queenbee: gefeliciteerd! 2 jaar, het gaat zo hard he.... Mijn dochtertje is vandaag ook jarig. Ze is alweer 5 geworden. Gisteren hebben we het gevierd, dus vandaag een lekkere rustige dag. Vanmorgen dacht ik dus ook dat het begonnen was. Voor het eerst pijnlijke harde buiken. Herkende het eerst niet (de pijn) en toen: Oooooojaaaaa....maar het heeft gelukkig dan maar niet doorgezet. Gezien mijn dochtertje jarig is. Iedereen succes weer.... en alle nieuwe papa's en mama's van harte gefeliciteerd. Ik zie de ene na de andere mooie foto's voorbij komen. Wat een ongelooflijke mooie kinderen!
Lique, ben benieuwd of het al meer is geworden ondertussen. Laten we het hopen. Mijn moeder komt dus al bijhouden zeg maar. Nu is de slaapkamer weer klaar, babykamer schoon, badkamer weer gedaan en vorige week heeft ze dat ook al gedaan. Ik kan het zelf echt niet meer. Heb al moeite met de vaatwasser uitpakken. Had net ook weer pijnlijke harde buiken. Ben benieuwd of het vanavond door zal zetten. Ga straks nog even koffie drinken bij opa en oma die zijn 64 jaar getrouwd. Raymond is nu bloemen aan het kopen. Wil toch nog even mijn neus daar laten zien. Hele tijd thuis zitten wachten schiet ook niet op he
@Subce succes morgen. Ga lekker genieten van jullie kleine! @Lique spannend hoor, zal ook voor je duimen dat je aardig op weg bent. @Nair, gefeliciteerd met je dochter. Laat die kleine nog maar even zitten, is niet leuk als ze op de zelfde dag jarig zijn! Hier ook last van het zuur, net zelfs een beetje overgegeven. Verschrikkelijk. Maar ja nog even en dan heb ik de kleine in mijn armen en dan zal alles wel vergeten zijn!
Zit hier beetje te janken van moeheid, maar gaat wel weer over, vanavond lekker douchen en vroeg bed in. Lique hopelijk zal de ontsluiting wel verder is dan vanmorgen. Nair, gefeliciteerd met je dochtertje. Subke, succes morgenochtend en geniet het ervan van je kraamtijd!
Ben ik weer grrr helaas toch maar 3 cm. Het voelde wel week nu, niet meer zo stug als vanmorgen...nou das iig iets. Ben nu al langer bezig dan bij Sam, al was dat wel heftiger voor mijn gevoel... half acht komt ze weer terug, misschien kunnen we dan richting zh.....
Wat boffen jullie allemaal met je ma en schoonma ik kan het ook allemaal niet meer maar zal toch moeten. Denk na de bevalling dat ik best wel ergens kan plaats nemen in een rusthuis moeten ze me wel eerst bij elkaar vegen. Ik kijk ook helemaal niet terug op mooie tijd alleen maar een tijd vol met ellende eerlijk gezegt .Ben dan ook blij als het allemaal achter de rug is zal het ook echt niet gaan missen. Bah bah me darmen doen er zeer van ga maar weer terug de bank op. Fijne avond dames en voor wie bezig zijn succes en wie het nodig hebben sterkte
heey meiden Voor degene die ondertussen bevallen zijn.. GEFELICITEERD! Voor de anderen: nog even en dan is het zo ver.. geniet er nog even van meiden! Oh jah wat ik nog helemaal vergeten was te vertellen is dat wij weer contact hebben met schoonzus en schoonouders! Ik weet niet of iemand het nog weet maar hadden al maanden niks meer van ze gehoord en nu hebben we dus weer contact Voor de rest doet djayden het hartstikke goed alleen hij heeft veel last van zijn darmpjes Groetjes
Mijn moeder komt hier regelmatig even wat schoonmaken... hetzij de keuken de douche of wat dan ook... de dingen die ik vaak even niet kan doen... ik voel me altijd erg schuldig dat ik het niet kan... subke succes morgen... de rest ook... ik ben vandaag bij de gyn geweest... aardige meid... ik heb 5 themazepan gekregen om te slapen... ik mag ze niet 5 dagen achter elkaar gebruiken het werkt namelijk verslavend... maar aangezien dat Ticho bij me schoonouders is neem ik er vanavond 1 zodat ik hopelijk een keer een nacht kan doorslapen ben oook al wel erg moe... even wachten totdat me vriend uit bed is die moet aankomende nacht werken... pff wel spannend helemaal alleen in huis
Schatje, fijn dat je weer contact heb met je schoonfamilie maar neem je dan niet in de maling he? Ik weet het nog wel idd. Lique, poeh! Ik hoop dat nou eens doorzet he!
Lique, wat ontzettend balen zeg. Maar wel goed dat het nu niet meer zo stug was. Hopelijk kunnen jullie straks richting ziekenhuis! Joy, wat ontzettend naar zeg dat je terugkijkt op zo''n rottijd. Hopelijk doet het in je armen hebben van de kleine je straks heel veel goed. Succes meid! Subke, succes morgen! Kimm, slaap lekker Ik ga even lekker douchen voor we weggaan. Douchen helpt altijd wel een paar uurtjes tegen vervelende pijnlijke harde buiken. DUs doe dat maar lekker even. Hebben jullie ook zo'n probleem met zitten. Fatsoenlijk op een stoel zitten lukt me gewoon niet meer Nog geen nieuws van MyAngel?