Ik zag dat nog niemand hem had geopend dus bij deze!! Kunnen we hier gezellig verder kletsen over wat ons allemaal bezig houdt met de kleintjes!!
er staat er een op de 2 pagina http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/165212-september-2009-mamas.html
Die had ik inderdaad niet gezien. Ga geloof ik ook maar eens even langs Hans Anders Dan kan deze dus dicht!
Eigenlijk wel leuk als iemand van de bevallingslijst de mama's lijst opent toch? Zie het ook altijd in de andere mamatopics. Dus wat mij betreft gaan we in deze verder, en gooien we het andere topic dicht.
hallo dames heb mijn sorus nu nog even in het andere topic gezet en aangezien ik nu met 1 hand typ maar wat mij betreft kleppen we hier lekker verder
ik vind het een goed idee.. er zijn er nu nog 3 die moeten bevallen toch? sorry als ik iemmand oversla..... dus die kunnen ook gauw genoeg hier mee kletsen!
ik heb ook de banner gepikt! hihi... @ariel ik heb trouwens t speelkleed binnen! hij is leuk! moest alleen nog wel 25 euro belasting erover betalen..... dat was wat minder.... meiden die bv geven... doet t aanleggen bij jullie ook zo'n zeer??? als messteken!!
zijn jullie kindjes ook goed wakker tijdens t voeden?? hier ligt er eentjre me constant aan te staren!
Dit topic zal denk ik pas echt gaan lopen als iedereen bevallen is. Ik reageer in ieder geval ook nu nog steeds in het andere haha. Van de week was ik met Kenji bij de fysio geweest. Hij ligt qua ontwikkeling mooi op schema. Hij is nu dan wel 7 weken oud, maar gecorrigeerd pas 2 weken. Dus 7 december mogen we weer naar de fysio, om te kijken of ie zich goed blijft ontwikkelen. Ik maak me er geen zorgen over, want hij doet het zó goed, ondanks zijn slechte start.
Jusi fijn dat je mannetje zich zo goed ontwikkeld. Anniek maak je niet druk meid soms wordt er ook zoveel gekletst, als er echt veel pagina's zijn bijgekomen lees ik ook alleen de laatste 3 hoor. Vaak kun je uit de reactie's al wel opmaken of er iets belangerijks is gebeurt. En ik ben geloof ik niet de enige met deze strategie Hier is het vandaag een stuk beter gegaan met Kinley, dankzij de tip van de huisarts (rijstebloem toevoegen aan de fles) is mw voldaan na de fles en wil ze wel slapen. En omdat de krampen een stuk minder zijn en de scheten makkelijker passeren (dankzij de dubbele dosis van de infacol) wordt ze ook niet steeds wakker van de pijn. Sterker nog ze heeft vandaag zelfs 2 poepbroeken gehad Groetjes Anita
Oh das wel balen indd En hier doet het aanleggen geen pijn, maar lees net in het andere topic dat jullie spruw hebben. Dus daar kan dat door komen!
Fijn dat het beter gaat met Kinley! Noah heeft nog steeds best wel veel last van krampjes, ook met de Infacol. Echt zielig.
Nou, ik ben al een paar dagen gestopt met Infacol, en ik heb het idee dat dát de krampjes veroorzaakte. Kenji is niet meer aan het persen, poept 'vaster' en heeft geen zichtbaar last meer van iets dat in de weg zit. Dus ik zou zeggen: Infacol, weg ermee! En ik kreeg een berichtje via Hyves van een kennis van me, die precies hetzelfde had met Infacol. Dus ik denk, ik zal het jullie ook maar vertellen. Misschien ook iets voor jullie om te proberen?
*inbraak jan 2009 mama* Zat ff mee te spieken of er mensen waren die bevallen waren die ik nog ken van het NOD forum, maar volgens mij niet. Maar jullie gefeliciteerd met jullie kleintjes, geniet ervan want het gaat zooooo snel, cliche maar zoooo waar @Aanleggen BV.....bij mij deed het ook heel erg pijn en dat is niet normaal....ik was op een gegeven moment zelfs aan de paracetemol. En was er bijna door gestopt. (gelukkig is daarna alles goed gegaan en geef ik nu nog twee keer) Kolven deed minder pijn tijdelijk,......er zijn verschillende dingen die aan de hand kunnen zijn......kloven........verkeerd happen.....maar het lijkt op spruw. Ik had dezelfde pijn. Nu heb ik een medicijn daar tegen gehad voor mijn kleine man en voor mezelf, hielp niet afdoende en moest nog een keer maar daar ben ik na twee dagen meegestopt. Dokter zei dat het ook vanzelf over ging en hij had er geen last van, ik ben blijven smeren. Nu kookte ik met 2 maanden nog elke dag de flessen uit, ben daar meegestopt en voila weg spruw. Hij kreeg wat meer weerstand erdoor. Wellicht straks een idee met nadruk op straks! Even naar de dokter gaan anders. Succes
Wij waren ook gestopt met de infacol omdat het geen zier leek te helpen, nu geven wij op dokters voorschrift de dubbele dosis standaard (dus 2 pippetten ipv 1) en inderdaad nu werkt het wel. Vandaag lekker in het bos wezen wandelen, Kinley lekker aan het hobbelen in de wandelwagen en slapen zeg dat kind . Wat me dan wel weer irriteerd is dat er overal duidelijk borden staan dat je je honden aangelijnt moet houden (en helemaal op het kinderontdekkingspad) en mensen dan toch nog de honden los laten lopen en dan maar gillen en schreeuwen omdat het beest niet luisterd.:x Zo en nu snel weer een fles maken. Groetjes Anita
Ik had ook niet echt het idee dat de Infacol ook echt iets doet. Ja hij boert er beter van, maar that's it! Ga morgen weer gewoon dat spul van VSM halen. Had bij Rosalie wel het idee dat dat werkte.
hier werkt infacol juist wel goed voor de krampjes, sinds we dat gebruiken heeft ze veel minder last! t flesje is alleen bijna leeg en ze hebben aangeraden om niet nog een flesje te kopen...