schatje wat een mooie volle lipjes zeg, lieverdje is het lique ik heb aan de buzz een tas onderaan hangen, en heb ook nog een luiertas die ik van de verzekering kreeg. gaat bij ons genoeg in. en de 2ling wagen heeft heel veel ruimte onderin. verder zou ik het niet weten.
Weet je al wat van de uitslag? Ik had al gebeld met het cb die zijn de hele dag bereikbaar gelukkig maar die zeiden dat ik de voeding moest mengen met meer water... Maar inmiddels weet ik wat werkt. Je baby'tje inpakken en bij oma op visite gaan Wesley heeft net bij mijn moeder tijdens ze'n flesje de luier vol gemaakt, mijn moeder zat helemaal onder en bij Wesley liep het in de sokken maar hij is het kwijt. Ik had nog wel zijn buik gemasseerd en een warme kruik op z'n buikje gelegd dus weet niet wat er nou geholpen heeft evt. maar voorlopig meng ik de voeding maar met iets meer water dan.
zo dit is djayden vandaag! hij lag lekker te slapen maar is nu wakker geworden dus ga hem even troosten Groetjes
Daar ben ik eindelijk weer. Sorry, ik heb nog niks terug gelezen, maar ga vanaf vandaag proberen alles bij te houden. Matthijs en ik zijn gisteren dus terug gekomen uit het WKZ in Utrecht. Matthijs doet het echt super. Ze hadden al gezegd dat het net zou zijn of ik 'n ander kind mee naar huis had gekregen en tot nu toe kan ik ze alleen maar gelijkk geven. Hij houdt al zijn eten binnen en is nu echt 'n tevreden baby. Nu kan het genieten dan toch echt gaan beginnen.... @Happy; Ik heb jouw verhaal niet helemaal meegekregen, maar las wel dat ze veel spuugt. Matthijs spuugde vooral de laatste week erg veel en dan vooral projectiel spugen (met hele bogen). Bij 't Cb was hij maar 25gram in 1 week aangekomen en vanaf toen had hij ook bijna geen plasluiers meer. Hij zat toen echt tegen uitdroging aan. In 't Zh bleek dat hij in 1 dag 90 gram was afgevallen en hebben ze bloed geprikt. Nav die uitslag hebben ze 'n echo gemaakt en bleek dat de spier tussen zijn maag en de 12vingerige darm al helemaal afgesloten was. (die groeit langzaam dicht) Er kon dus helemaal geen voedsel meer naar zijn darmen toe en daarom spuugde hij alles uit. In eerste instantie werd ik dus door de huisartsenpost naar huis gestuurd omdat deze aandoening meestal pas ontstaat bij de 6 tot 8 weken (bij Matthijs begon 't al met 3 weken). Ik wil je zeker niet ongerust maken. Meestal zijn het ook jongetjes die hier last van hebben. Ik wil je alleen duidelijk maken dat je 't goed in de gaten moet houden en dat je vooral af moet gaan op je moedergevoel. Dat bedriegt je echt niet. Héél veel sterkte met je kleine meid. Hopelijk gaat het snel weer beter. Groetjes Silvia
MEIDEN DIT VIND IK EVEN IETS OM TE MELDEN ! IK WAS GISTER BIJ DE ETOS ! VOOR DIE FLESVOEDING COMFORT EIGEN MERK WAARVOOR ZE RECLAME HEBBEN GEMAAKT IK WILDE PAAR PAKKEN HALEN. NOU ZEIDEN HUN EERST DIE MOET NOG BINNEN KOMEN. DINSDAG KOMT HET BINNEN DUS IK VANDAAG DAARHEEN . NOGSTEEDS NIET DUS DIE VROUW BELLEN BESTAAT HET NOG NIET IN DE WINKELS ZEI ZE. IK VIND DAT ZE ER DAN GEEN RECLAME VAN MOET GAAN ZITTEN MAKEN OOK ! IK HAD GEVRAAGT OOK OF HET ERGENS ANDERS IN EEN ANDERE ETOS VERKRIJGBAAR WAS MAAR HET WAS IN HEEL NEDERLAND NIET TE VERKRIJGEN NOG... IK BEN BOOS OP ZE..
nou lekker van de etos dan sylvia, hier hebben we ook die echo gehad, en daarna hebben ze nogmet rontgen gekeken. anissa was toen 6 weken en nog geen afsluiting of vernauwing. wel houden ze het in de gaten. hier zei de arts dat het vaker bij meisjes voorkomt nou ja, mischien per ziekenhuis anders. fijn dat het bij jullie zo goed gaat. hier nog niet. het is huilen zo gauw ze niet bij mama is. je mag haar absoluut niet ergens neer leggen dan is het mis. maar ze komt wel aan gelukkig. ben echt blij dat het bij jullie zo goed gaat, ga er maar lekker van genieten
waar woon jij dan? ik ben gister helemaal voor niks helemaal die kante op gereden naar de etos het was nog niet binnen zeiden ze en daarna zei ze het komt dinsdag binnen dus vandaag zou het er zijn.ik denk nou dan ga ik naar een andere stad he dus ik daar heen rijden... ook nog niet binnen nou ja dacht ik dan maar dinsdag. dus ik vandaag er weer heen. " nee sorry mevrouw het is er nog niet maar ik ga even achter kijken of het binnen is gekomen "dus ik wachten 10 minuten in die winkel .. "nee sorry ik heb gebelt en het is nog nergens te verkrijgen "dus ik zeg nou lekker dan het staat in het krantje van wel, die vrouw weer"ja sorry wij kunnen er niks aan doen en zullen het meteen in de gate houden, maar de standaart baby voeding is ook goed hoor ! "ik zeg nee ik heb comfort baby voeding nodig geen standaart ik zeg dan ga ik wel naar de kruidvat ! en nou is het bij jullie gewoon te verkrijgen ! stelletje leugenaars zijn het daar ! ik ben heeeeeeel erg kwaat. damz ik ben des duivels !
@Noura,fijn dat je er weer bent meis! Wat ligt ze lekker in die stoel zeg! @Happy,en? Is het erin gebleven? @Sjorsje,ook al spugen,vervelend zeg! En ook binnen kunnen houden deze keer? @Lique,ik heb er een bij Prenatal gekocht,een roze met bloemetjes en die is ruim genoeg en kan aan de wagen hangen! Linka heeft dezelfde @Schatje,wat een mooi manneke zeg! @Delilah,ik mag donderdagochtend met Linne langs komen bij de huisarts,ben benieuwd,misschien wel een allergie,ik heb niks anders gebruikt alleen de Comfort? Wat fijn dat Wesley het kwijt is nu,dat zal wel een hele opluchting zijn voor dat manneke! Hebben wij ook een tijd gedaan 10cc meer water in de fles. @Duster,wat fijn dat het zo goed gaat,heerlijk dat Matthijs nu eindelijk een tevreden baby is! Geniet er van meis! @Denicepino,denk aan je hart hoor! Maar idd lullig! Heerlijke wandeling gemaakt,de zon begon ook nog te schijnen,heerlijk! Heb net de wijkverpleging gesproken en we gaan vanavond een flesje van 210cc maken om 22.00/22.30u en kijken hoe lang ze het daar op gaan doen,ben benieuwd! Ben ook gestopt met de Comfort bij Linne want misschien heeft ze daar de uitslag wel van Net flesje gehad en liggen weer heerlijk te pitten,zou mama ook zoooo graag doen,maar voor dat uurtje laat ook maar..
ik zou een klacht sturen naar etos klantenservice. mijn zoontje heeft eens uitslag gehad van luiers, dat is heel netjes opgelost, heb een nieuw pak opgestuurd gekregen, en omdat ik zwanger was hebben ze er een babypak bijgedaan
hoera daisy, wat gaat dat toch hard anissa is weer gaan slapen. het is echt moeilijk om het zo te doen, maar voor haar bestwil moeten we nu een strakke aanpak aanhouden. maar ze heeft toch al een aantal keren geslapen vandaag, en dat is meer dan ik had durven hopen
Da's een mooi compliment van de moeder van 2 schatjes! Ja, Danique heeft op beide oogjes een ooievaarsbeet. Op het ene oogje wat erger dan op de andere. Schijnt vanzelf weer weg te trekken.
Hier helpt het inbakeren (Pacco doek) heel goed, samen met het aanbrengen van regelmaat en haar alleen nog boven laten slapen waar je nu ook mee begonnen bent. Ik hoop voor je dat het Anissa ook helpt!
ik heb zojuist een klacht gestuurd naar etos ik ben eens benieuwt wat ze er mee gaan doen ... vind het heel lullig. ik denk dat meer mensen die hier in de buurt daar flesvoeding willen gaan halen boos worden.
hoi meiden! heb heel wat bij te lezen, maar milan roept! vraag me wel af hoe het met matthijs van duster is? en sjudith: had je nog een test gedaan? Milan is erg verkouden! echt sneu... liefs rebbel