Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Gek is dat he zo zijn ze ziek en zo zijn ze weer vrolijk! Die opgezwollen kaak blijf ik vreemd vinden. Geluukig heeft ie geen koorts want dan ga je je toch wat meer zorgen maken. Hou m toch maar even goed in de gaten hoor!

@ Binna: Ik dacht eigenlijk dat jij gebruik had gemaakt van telepathie :)

@ Daisy: Ach die arme Lars! Die kan wel een big macje gebruiken :) Jasper heeft het tot nu 2x gehad dat hij met eten de boel bijelkaar brulde en geen toetje wilde, beide keren is ie als een blok in slaap gevallen, dus ik hou het maar op vermoeidheid. Kan moelijk alles op het krijgen van tandjes schuiven :)

@ Noura: Jasper is dol op bloemkool, ik dacht dat ik dat er echt niet in zou krijgen, maar dat had ik dus mooi mis!

@ Puck: ik ben benieuwd of hij braaf blijft liggen! Ik heb alles al een keer eerder gesorteerd en heb nu een uurtje zitten plakken en het gaat de goede kant op! De foto's waar de mannen samen op staan moeten in beide albums en dan nog eens alle losse foto's pff......... Maar ja ik vind het nog niet leuk om alles digitaal te doen. Van de vakanties doe ik het wel, dat zijn vaak zo vreselijk veel foto's :oops:

Heb net een wasje opgehangen, soms lijkt het net of er dan geen eind aan de wasmand komt...pff!

Fijne avond meiden!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Puck: Dat vind ik nou fijn om nog even te horen, dat arme kind! Het zat nog steeds een beetje in m'n hoofd!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

4. schatje1

hehe eindelijk doet ie het! ik wilde onze kleine tijger even laten zien :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zoooo he he Giulia slaapt na een lange vermoeide dag :cry:

Paps en mams gaan in bad :D

6. schatje1

7. schatje1

@juud: lekker samen in bad :p dat word fozen haha

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ juud ooeee veel plezier. wel zachtjes het de baby slaapt ;) ;)

@puck dat is fijn om te lezen

@schajte wat een kanjer

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dames, ik heb wel gelezen, maar even geen puf om te reageren. Ik ben echt kapot!
    Heftige dag gehad op mijn werk. Vanmorgen toen ik amper binnen was kwam om 8 uur al een moeder van een kind uit mijn klas. Ze vertelde dat de moeder van een ander kind uit mijn klas zelfmoord had geprobeerd te plegen. Niet geslaagd gelukkig! Gelijk geprobeerd zoveel mogelijk info te achterhalen, hulp instanties in te schakelen en natuurlijk de kids op school goed op te vangen. Het kind uit mijn klas weet gelukkig van niets, die was toevallig bij iemand spelen. Die denkt dat moederop vakantie is met het vliegtuig.
    Maar hoe moet dat nu verder? Het spookt d ehele tijd door mijn hoofd.

Sorry hoor, maar moest het even kwijt :(
    Arme kinderen :(

10. Heb het verhaal ook gelezen, hartverscheuren idd. Moeillijke situatie. Melding maken... Aangezien het familie is, zou ik ook eerst met ze gaan praten, daarnaast wordt het AMK echt overschat. Ik heb ooit een meisje onder mijn hoede genomen van 2. Die kwam regelmatig een weekend bij mij, ik had zelfs kleren voor haar gekocht die ze dan bij mij aan had en ze stonk ook als ze kwam. Praatte bijna niet. Haar moeder was al bekend met AMK, en iedereen in haar omgeving (ook vader van haar 2 oudsten) zeiden steeds, overal melding van maken. Dus in een weekend vroeg ze of ik wilde oppassen, heb ik gezegd dat ze haar dochter zondags wel op tijd moest ophalen, want ik had een examen op maandag en ik wilde nog leren. Op zondag geen mama, ben ik naar iemand gegaan die bij me in de buurt woonde, paste ook regelmatig op en die had als het goed is haar andere dochter, daarmee had ze afgesproken dat ze tot maandag kon blijven. Dus ik weer naar huis, hele dag lopen bellen, geen reactie. Haar toenmalige ex nog gebeld, dat ze maar beter kon maken dat ze me terug belde, inmiddels was het al uren geleden dat ze haar dochter op zou halen. Uiteindelijk heeft ze me eind van de middag gebeld, ze was aan het werk en moest tot savonds tien uur en kon haar niet ophalen. Dus met andere woorden ze wilde haar niet ophalen en je red je er maar mee. Was zo pissig, heb dus melding gemaakt, weet je wat ik als reactie kreeg...?

Waarom ik dan afsprak om op haar op te passen, dan moest ik dat maar niet meer doen....

11. Jippie voor silke! :D

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Alieke, jeetje moeilijk geval, wat zeggen je collega's?

@ Schatje, wij hebben geen bad nodig om te vozen :)
    Wij gaan gewoon in bad :),hij heeft wel heeeeerlijk mijn haar gewassen :D

13. @schatje1

Wat een superkereltje!

14. Gadverdame Alieke... Wat een verhaal...

Mensen sorry hoor, maar wat is dit toch?
    Is het de periode voor al die rottigheid...?

Ik ben er helemaal klaar mee....! Ik wil zon, ik wil bloemen en groene blaadjes en vogeltjes die me sochtends wakker fluiten....
    Lange wandelingen met de kleine man, genietend van het lenteweer....

En onze kinderen liggen volgens mij ook wel aardig met elkaar op schema...
    Tygo geen koorts meer, jantje huilt/ jantje lacht. Mama kan niets goed doen, uit het niets beginnen te huilen, avondfles wilde hij niet hebben...
    Pff, somebody shoot me, ik weet het niet meer...

Fysio voor mn bekken heeft me vandaag geadviseerd om rust te nemen, zeker 2-3 wk. Ben al een tijd slecht te pas, oververmoeid, ziekig en ook erg emotioneel. De omstandigheden rond mijn bevalling zitten me nog erg hoog. Al met al vond ze dat ik mijn dagen maar net door kwam op mijn 'reserves', laat staan dat ik de energie had om oefeningen te gaan doen. Ze raadde me zelfs aan om even thuis te blijven tot ik mijn rust had gevonden, omdat er bij mij op dit moment 'een stagnatie in de verbetering zit'. Nou ja, ik wist het ook wel, maar om er dan ook nog is opgewezen te worden is wel pittig...

Nou ja ik reageer ergens op en uiteindelijk heb ik het weer over mezelf, wat egoistisch van me zeg... :( Excusez moi...

15. oehhh, toe maar weer.... :)

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantal, is toch niet erg joh! Je mag hier rustig spuien hoor!

Juud, wat zeggen mijn collega's. Ja we hebben het er natuurlijk uitgebreid over gehad. Wat zeggen we, wat doen we? Maar we zijn eigenlijk allemaal een beetje met stomheid geslagen. Zoiets vewacht je even niet en wil je al helemaal niet. Gelukkig hebben we hier nog geen ervaring mee, dus maar bij collegascholen adviezen gevraagd. En we kunnen wel verder hoor! Daarbij komt dat er nog veel meer speelt. het is zelfs zo erg dat het nummer van de politie voor het grijpen ligt, aangezien we erg bang zijn voor vader die kan komen om de kinderen op te eisen. Je probeert het zoveel mogelijk naast je neer te leggen nu je thuis bent. maar toch gaan mijn gedachten telkens naar dit gezin. Vreselijk :(

17. Ik kan me voorstellen dat je dat niet zo naast je neer kan leggen als je thuis bent. Zoiets vreselijks, je ziet die kindjes elke dag, je geeft om ze en dan gebeurt er zoiets.... Ze zijn nog zo jong en onschuldig en niet op de hoogte van de grote boze mensenwereld... En daar wil je ze ook zo weinig mogelijk aan blootstellen op die leeftijd natuurlijk.

Heel veel sterkte op werk....

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meiden, denk eraan, het is bijna lente! Positief blijven.

En binna, ja rijst met brocollie, aardappelen had ik ook vaker gedaan, vind ze ook erg lekker, niet alleen groenten. Dus vandaag geprobeerd met rijst.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo zeg, echt geen moer op die tv!

@ Marleen, zo te lezen werkt Binna d'r aanpak wel. Hier moet Tymen ook naar de gang op de mat. Even in afzondering, zeg maar. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat... Klopt, Silke is de laatste dagen heel energiek in haar bewegingen op het kleed. Maar enthousiast omdraaien is vanmiddag 1 keer per ongeluk gebeurd.

@ Duster, nou ik hoop dat die kaak snel afzakt. Blijf het een beetje raar vinden.

@ Daisy, nee hoor! Silke rolt wel, maar niet om. Wel kan ik haar overal vandaan plukken. Kan net zo goed geen kleed neerleggen. Was je Big Mac lekker?
    Wat hadden de meiden nou dan. Komt het omdat iemand anders dan mama ze eten geeft. Moet Lars het maar vaker doen, niks aan als mama altijd alles moet doen!

@ Puck, dat is mooi om te horen. Hopelijk komt er hulp voor dat meiske op gang. Ben er naar van en zou haar het liefste meteen ophalen!

@ Schatje, wat een binkie is die Djayden. Leuke kandidaat voor Silke hihihi! ;)

@ Juud, ik wil ook een bad en een vent die mijn haar wast! *officieel jaloers!*

@ Alieke, he jeetje wat een verhaal! Ik snap niet hoe je daar als mama aan kunt denken, laat staan doen. Aan de ene kant mooi dat die kleine niets in de gaten heeft, maar aan de andere kant, wat moet er van zo'n kindje worden met zo'n mama. En de papa is zo te lezen ook al niet zo lekker! Echt sneu!

@ Chantal, dat meen je niet! Wat erg! Arm meiske! Oei, dat is niet zo mooi dat je herstel stagneert. Ik denk dat je je bekken nu toch echt de rust moet gunnen. (sprak zij wijs als ervaringsdeskundige... ;) )

Nou ophouden hoor met al die verhalen over zielige kindjes! Ik word er helemaal verdrietig van! :(

@ Linka, ja, ik wil ook lente. Nog 4,5 week tot de zomertijd! En....., in mijn tuin bloeien de sneeuwklokjes en de krokusjes.... Daar word ik wel een beetje blij van! :D

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik werd al blij toen ik sneeuwklokjes zag, raar maar waar, die zijn zo mooi! Haha! Ben stomme huisvrouwtje :p !

Nou in gang zetten op de mat helpt het ook goed, als je maar niet snel opgeeft ;) Myrna wilde dat ik haar ging voorlezen vanavond, maar dat wilde ik niet want ze had alle aandacht, cake gebakken en versierd en ze mocht op laptop spelen, nou dat was voldoende en zij boos naar haar bed en is met kleren gaan slapen, ik heb dus bril afgehaald en haarband ook, haha! Ja, negeren is beste oplossing.

Deel Deze Pagina