Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, dat denk ik ook. ze zal vast niet minder lekker slapen met haar gewone kleren aan! 7-jarigen zijn ook niet altijd makkelijk... Nog net te jong om bij de groten te horen, maar al te groot om echt bij de kleintjes te horen.... ;)

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb de leters van silver gepimt ze waren eerst alleen roze geverft.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, mooi hoor! Bedankt voor je pb!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dat is waar ik vaak zo bang voor ben, net als anoniem, vaak zie je dat ze toch per ongeluk de naam bekend maken. of het advies om zelf met de ouders te praten. je loopt het risico dat die boos worden en je dus geen contact meer hebt. zo kan je dus ook geen oogje in het zeil houden hoe het met het kind gaat. en dat vind ik juist zo belangrijk, want als hulpinstanties falen, waar kan het kind dan heen? als zelfs de enigste plek waar ze even tot zichzelf kunnen komen, de enigste die voor ze op kan komen en een oogje in het zeil houd ze ontnomen word?

mooie letters zeg binna

hihi linka, negeren precies, als je reaktie geeft gaan ze door

ja setteke, heb hier net de rijdende rechter gekeken, nou daar word je ook niet vrolijk van zeg

duster raar hoor met die kaak

alieke zeg wat een schrik... je kan toch ook contact op nemen met slachtofferhulp? denk dat hun je wel kunnen informeren hoe te handelen en waar op te letten

chantalchannie af en toe over je zelf mag best hoor.. lekker even luchten hier hoor.

haha judith ik dahct al die zit nog in bad, haha haar wassen, wat lief

goh zie ineens een vent in burka op tv...

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, wat schrikken. hoe gaat het nu met die bult?

setteke, leuk filmpje! die gilletjes :) en wat goed dat ze op haar buik gerold is!

chantal, beterschap! en klinkt alsof het wel een heel goed idee is om ff rustig aan te doen.

miepie, dat blijft moeilijk he, zo'n dag! ik hoop dat je m weer overleefd hebt. knuffel!
    spannend of je zwanger bent. ik vond die digitale clear blue heel fijn. geen twijfel meer.

naat, wat ontzettend balen van jarno's knie. mijn vriend heeft het ook gehad en die kan nog maar heel kort skieen. wij gaan oa daarom niet meer.

jessica, ik dacht dat ik zo'n bollie had, 66 cm en 7850gr, maar jouw noa is nog boller :) goeie reserves zeg ik altijd maar

puck, hoe voelt je moeder zich nu? nog steeds wel lekker dat ze daar tot rust komt of is ze het zat?

binna, ik ben nu wel benieuwd naar je tips voor marleen!

alieke, wat naar. zoiets houd je wel bezig ja.

------------------------------------------------
    hier iets smerigs vandaag: in bad poepen! ik zag het al aan haar hoofd, maar ja wat doe je dan?

vanavond gezellig met de meiden van de gym geborreld. wat is het toch heerlijk om de hele avond gewoon over je kind te kunnen praten!

weltrusten allemaal!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    aan de vogeltjes te horen word het een prachtige dag.
    Ik moet werken en ga HET dus vertellen, hèhè eindelijk

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Succes Petra!

Setteke, ja Tymen is nog jong hoor, begrijp ik ;)

Noura, ja ja, Myrna heeft toch in dr kleren geslapen, maar ik heb spijkerrok gisteravond laat uit gehaald en ze sliep gewoon door met legging en topje, haha! Kom ze vanmorgen naar me toe, mamma ik heb met kleren geslapen en ik zei ja dat is je eigen schuld he ;) Dus als je reaktie geeft gaat ze idd door ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden, ik ben al een hele tijd niet geweest :oops: maar heb wel aan jullie gedacht hoor!

Ik was in een ander topic druk met mijn buddy activiteiten :) ze is inmiddels bevallen van een prachtige meid! Verder ben ik thuis druk geweest. Moest maandag oppassen op mijn nichtje van 6 dus dan komt er van het huishouden niks. In het weekend was mijn tand afgebroken dus kon gister naar de tandarts en heb een hoop in huis gedaan want moet vandaag weer aan het werk :( helemaal geen zin!

Wesley doet het nog steeds goed, heeft de grootste schik in z'n loopstoel. Hij scheurt echt het hele huis door en loopt overal achter me aan, zo schattig! Ondertussen verteld (lees schreeuwt!) hij hele verhalen :D

Ik heb niet alles terug gelezen dus een kleine update weer zou welkom zijn! Ik zie wel dat Petra vandaag HET nieuws gaat vertellen dus meid, veel succes! Lijkt me wel spannend!

Hoe is het verder met de zwangere dames allemaal?

En hoe is het met de mama's met lastige dreumes'n en kleuters? En met alle augustus mama's natuurlijk?

Oh ja, LENTE = HEERLIJK! Kan niet wachten, ben er echt aan toe want mijn energie is op!

9. Goedemorgen dames...!

Nou de dag begint al iets beter als die van gister. Heb een lading medicijnen ingenomen, een boterham gegeten en de kleine man was snel moe en ligt op bed!

Petra, spannende dag vandaag... Succes!

@lauwie, hahaha poepen in bad... Ja, hou je nie tegen he!

@ delilah; hallo!
    @ all: nou, ma we kiekn wat wot vandoag!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, fijn dat het deze morgen beter gaat!

Oh praat me niet over poepen... Wesley poept tegenwoordig na iedere voeding en echt VEEL! Hij zat gister morgen helemaal onder dus snel in bad. Toen de 2e poepluier ook weer bomvol en hij is zo sterk dat ik zijn beentjes niet goed kan tegenhouden met 1 hand dus hij trapte in z'n poepluier en pakte met z'n hand snel nog even z'n flurkie dus toen weer onder. Ik 'm weer schoongemaakt, moest 'm met m'n elleboog tegenhouden en hij had grote schik, alsof hij wist dat ik zwaar veel moeite ermee had hahaha... En toen weer een volle luier en z'n romper vol dus voor de 3e keer schoonpoetsen en schone kleren aan! Niet alles was vies geworden maar alles stonk wel elke keer helemaal naar de poep dus toch maar weer schone kleren aan gedaan elke keer hahaha... Hoezo veel was?!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pff, wat een nacht hier! Tegen kwart voor 1 begon Silke ineens te brullen. Helemaal in paniek. Hilbrand was naar haar toe gegaan maar kreeg haar niet rustig. Ik ook niet. Op de arm was het goed, maar zo gauw we haar terug in bed legden was het weer krijsen. Dus uiteindelijk heb ik haar bij me in bed genomen. ze was heel erg aan het overstrekken en het borrelde in haar buikje dus ik dacht aan buikpijn. Met mijn hand op haar buik viel ze toch alweer snel in slaap. Ik heb haar terug gelegd en ze heeft nog even geprotesteerd en is toen weer gaan slapen. Toen het rustig was gingen we slapen, althans proberen. Hilbrand snurkte zo! En dan sliep ik bijna en dan begon Tymen te brullen. Dekbedje eruit getrokken, vieze neus enz. Al met al is dat uren doorgegaan. Om half acht was Silke alweer wakker. Kort nachtje dus!

@ Noura, hihi, daar had Hilbrand hem gauw af gezet. Die heeft nog iets van een serie gekeken.

@ Lauwie, grappig he? Dat doet ze nou steeds, net alsof ze wil weten of er ook iemand reageert. Lekker dan, in bad poepen. Maar over bollies, mijn meisje is de bolste! :)

@ Petrabr, succes. Roos niet eer boos? Werk ze vandaag!

@ Linka, soms lijkt het me wel makkelijk hoor als Tymen ouder is. Dan kan ik hem dingen toch beter uitleggen.

@ delilah, tis wat he? Buddy zijn! Je hebt het echt druk gehad lees ik. Misschien heb je op je werk nog even tijd om mee te kletsen.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dat klinkt ook als een druk nachtje! Jij ook al zo'n snurkende man :( ik ook! Slaap al een paar nachten slecht en heel licht dus hoor ook steeds het gesnurk van mijn man :(

Misschien kun je vandaag nog een beetje bijtanken!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik denk het niet... Maar morgen wel. de kids slapen vannacht bij opa en oma en zijn daar morgen de hele dag! Ga ik dan uitgebreid bijtanken! ;)

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

@Binna: Mooie letters!

Ik heb ook helmaal zin in de lente!
    Ik was even bij mijn oma geweest en haat tuintje stond echt helemaal vol met sneeuwklokjes!
    Dat vind ik zo mooi!

Ik ben vandaag vrij, vanmiddag kom me nichtje bij mij. Dus dat wordt vast wel gezellig!
    En straks nog even boodschappen doen.
    Het wordt tijd dat Sven kan zitten ,want dan kan hij beter in het winkelwagentje zitten haha
    Die maxi cosi is zo zwaar! En in de winkel zet ik hem wel op zo'n kar maar dat staat niet helemaal stevig.

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden ik ben er vandaag maar weinig :) zullen jullie blij zijn :p hihi maar ben ff flink aan de poets.
    me moeder komt ook zo nog op visite dus wil alles hier een beetje netjes hebben.
    nog een fijne dag !

en petra SUCCES vandaag !

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goeiemorgen....

Sjudith: Gezellig ja samen in bad...

schatje: mooie foto hoor!

duster: mooi dat het weer goed gaat met matthijs!

daisy: Lekker hoor de mac...als ik naar de mac ga voel ik me altijd wel schuldig haha

aliekelepink: wat erg zeg! Arm kindje je zult maar zulke ouders hebben...
    Je hoort het zoveel de laatste tijd....

setteke: Goed hoor van Silke!

Binna: mooie letters zeg! Ik wil dat ook nog graag voor Malou

chantalchannie: IK WIL OOK LENTE!

Ik ben inderdaad blij dat die dag weer voorbij is. Elk jaar is het toch weer moeilijk. Dit jaar met oud en nieuw is hij alweer 10 jaar overleden en ik kan me het nog herinneren als de dag van gisteren....

De test was vanmorgen gewoon negatief....Alleen heb ik last van misselijkheid (vanmorgen bij de bakker werd ik misselijk van de geur...)
    en was gisteren erg moe en dat terwijl ik gisteren helemaal niet zoveel heb gedaan. Heb veel last van hoofdpijn en heb veel afscheiding. Daarbij ben ik dus nog steeds niet ongesteld......
    Wat moet ik hier toch mee? Die onzekerheid wordt er gek van....ben nooit onregelmatig ongesteld. als mn pilstrip is afgelopen ben ik het 3 a 4 dagen er na het altijd.
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik de huisarts maar eens bellen vind dit niet zo leuk namelijk......

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, Binna, ik heb evt. voetbalplaatjes voor je. deze heb ik:

062 de helft van de selectiefoto van de graafschap
    132 Anthony Lurling
    224 Cedric van der Gun
    119 Sebastian Steur
    205 kenneth Perez

Laat maar weten of je ze wilt.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Myrna spaart ook voetbalkaartjes :rolleyes: ! Haha! Moet nog ff kijken welke ze nog niet heeft....

Denice, maak jij dan huis schoon voor je moeder? Mijn moeder hier en ik alles grondig schoonmaken, neej, ze kent mij en ik doe gewoon wat ik niet wil, hahaha!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, ik hoor jou altijd over poetsen, volgens mji kan het nooit een zooi zijn bij jou ;) maar succes :)

Hahhahaha, via zp voetbalplaatjes ruilen :)

20. @ setteke; what a night! je zult wel brak zijn...
    Nou succes vandaag dan maar.... ;)
    @ binna; idd mooie letters, ben je ook zo knutselig? Ik ga ook altijd helemaal los als ik iets doe, hahaha! Heb Tygo's kamer met delfts blauw en rode ruit, heel veel zelf gemaakt dus.
    @ bobam en denice; fijne dag vandaag!
    @ miepie; misschien moet je toch even geduld hebben... Als er een kleine aan het groeien is, wil ie blijkbaar nog niet dat mama dat weet ;)

@ all; nou beter gaan met mij... Emotioneel gezien wel, maar fysiek.... Zit ffies achter de PC, ook ff voor werk wat dingen beantwoord en overgedragen en mn hoofd knalt alweer bijna uitelkaar...
    Dus ik goat ff op de bank achter de tv...
    Oh ja en ik ben lekker met de camera aan het spelen!

ps. ik wil ook bloemetjes zien... :(

Deel Deze Pagina