goedemorgen meiden! hier nog iemand die heel graag wil dat het mooi weer wordt! @alieke: wat erg zeg! succes ermee! liefs rebbel
@ setteke jaa die zijn zekker welkom. ik moet die 205 nog @linka. als je me anders mailt welke myrna nog moet. want ik heb heel veel dubbelen. dan stuur ik ze wel op @channie. ik heb haar boxkleden zelf gemaakt. en toen de leters alleen geverft. maar we vinden haar kamertje beetje saai. dus nu gepimpt. en ga ook de tisuodos nog doen. en wat kleding stukjes. Nou gaat maar eens bootschapen doen.voor steve ze erjaardag zaterdag.
@ Binna, je hebt PB! @ Linka, wil jij nog wat hebben van die plaatjes voor Myrna? @ Denice, succes met poetsen! @ Miepie, ik hoop dat je je weer beter gaat voelen nu die dag van gisteren is geweest, al zal het altijd wel zwaar blijven! Wel raar dat de test nega was. Had je nu 1 van Clear Blue? @ Chantalchannie, ik voel me nu nog verbazend fit, maar ik heb ook vanalles gedaan. Vanmiddag zal ik wel even inkakken... Beterschap!
@ Juud, heb weer een reactie van TNT........... ik word er niet goed van.... tegen de tijd dat we eruit zijn is je collega zwanger van de volgende denk ik Geachte mevrouw, U heeft een klacht over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij dat u ontevreden bent over de aflevering van uw pakket. Namens TNT Post mijn excuses hiervoor. Graag leg ik u uit wat ik voor u ga doen. Ik ga uw klacht doorgeven aan mijn collega van de afdeling klachtbehandeling. Hij/zij zal uw klacht in behandeling nemen. Hij/zij zal u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Mocht u in de toekomst wederom problemen ondervinden dan verneem ik dit graag van u. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Bianca van der Zee TNT Post Klantenservice
Leuk om die dingen ook zelf te maken he, ben niet zo heel goed in naaien, maar ik dacht maar zo, er zit wel emotionele waarde aan die dingen. Wij hebben ook een boxkleed gemaakt, die uit te vouwen is tot groot speelkleed en deken. We hebben stoffenvlaggetjes gemaakt ter viering, de bekleding van de wieg (celine, hele mooie wieg). Het beddegoed, hemeltje, schilderijen. Ik heb een oud houten loophondje van RenƩ gepimpt, en we hadden spiegeldeuren in de wandkast op de slaapkamer, dus die heb ik bekleed met platen met stof. Heel erg mooi geworden. Mn moeder heeft zelfs de lampekap nog voor me bekleed in de stof van de gordijnen, want ik ben echt een pietlut met kleurverschil! Ben er echt erg trots op! Kan niet wachten tot 1 van mn vriendinnen een kindje krijgt, kan ik weer helemaal los, hahaha!
Over knutselen gesproken, kan me erg vermaken hiermee. 1 van mijn favoriete bezigheden is klompjes maken voor kindjes, zie foto's! Wat vinden jullie ervan, zou hier een markt voor zijn?
@ setteke; ja toch? prijs heb ik wel over nagedacht, ma vind ik moeillijk. kostprijs zit tussen de 20-25 euro, en dan nog het feit dat het uniek is en de tij die ik er zelf in steek, dacht ik 35 euro... is dat redelijk denk je?
@Puck; Hoe heeft Olivier geslapen in zijn matrozenbedje? @Daisy@Puck; Matthijs woelt echt heel zijn bed door. Ondersteboven, achterstevoren; het is elke keer weer een verrassing hoe we hem aan zullen treffen. De laatste week slaapt hij op zijn zij. Op advies van 't CB slaapt hij nu niet meer onder deknetjes, maar alleen in een slaapzak. Denken jullie dat een matrozenbedje bij Matthijs ook kan helpen? @Marleen; Wij vertrouwen zijn kaak ook nog steeds niet. Hij is nog opgezet, maar Matthijs heeft er gelukkig geen last van. Hij hoest ook nog erg veel, terwijl hij al sinds vrijdag aan de antibiotica zit. De dokter had vrijdag gezegd dat 't met een paar dagen over zou zijn . Dus we wachten nog maar even af en anders gaan we morgen of overmorgen gewoon weer terug @Binna; Mooie letters Lauwie; Lekker, in bad poepen @Petra; Hoe reageerde ze op je werk? @Alieke; Wat een verhaal. Veel sterkte op je werk! @ChantalChannie; Wat een leuke klompjes X
Tja, weet ik niet, ik heb er geen idee van. Je zit natuurlijk ook met verzendkosten, daar moet je wel rekening mee houden. Als ik een kraamkado voor iemand koop die erg dichtbij me staat zou ik het wel overwegen. Voor mensen die minder dichtbij zijn geef ik meestal tussen de 15 en 20 euro uit, dan zou ik het dus niet doen. Maar goed, dat is heel persoonlijk, ik denk dat er genoeg mensen zijn die er wel wat voor over hebben.
Ook al zijn we wegens ziekte niet gaan carnavallen, toch hebben we Matthijs even in zijn Dalmatiƫrpakje gehezen. Zal even foto's plaatsen...... X
Ja dat kan ik me voorstellen, denk ook dat het idd meer gaat om mensen die wat meer willen spenderen aan een kraamkado of eerste verjaardagskado of iemand die het natuurlijk voor haar eigen kind koopt. De klompjes blanco kosten over het algemeen (afhankelijk van de maat) al 12 euro, ja en dan de verf en eventueel de applicatie nog, de afwerkingslak... Kan echt niet uit voor 20 euro, wil er natuurlijk ook wel wat op verdienen... Voor Tygo wil ik nog hele stoere maken, zit te denken aan zwart, zilver... Weet nog niet precies hoe en wat... Maar grijs en zwart en blauw enzo staat hem het beste, hij is echt een beetje een stoertje
he wat lief duster! Setteke: nee heb geen clear blu test gebruikt had nog een liggen van de apotheek. Wordt hier wel gek van onzekerheid! Ik geef aan iemand die wat verder van me af staat ook 20 euro en iemand die dichterbij staat kom ik meestal al aan 50 euro. Nog niet moe setteke? haha altijd lastig he die nachten dan. Bij ons was afgelopen nacht ook zo en nu zit ik op het werk (tis erg rustig hier) en wil eigenlijk wel heel graag naar mn bed toe..... chantalchannie: leuke klompjes! Ik maak zelf wel geboortestoeltjes mits er geen `echte mensen`op het geboortekaartje staan. Kan wel heel goed figuurtjes schilderen maar handen en voeten en vooral die schaduwen wordt voor mij wel erg moeilijk! 35 euro zal ik er wel voor geven voor zon pakket! Denice: poets je elke dag? Ik heb altijd van die momenten dat alles schoon moet. vooral als ik weet dat er visite komt wil ik altijd als een wervelwind door het huis heen haha mn man vind dat nooit zo grappig.... Heb ook ff de vraag bij de verloskundige heengelegd hier ben benieuwd wat zij er op zegt. Als er vrijdag nog geen ongesteldheid is dan ga ik naar de huisarts. Toch maar weer ff aan het werk....