Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    lief en scheetje Duster!

Ik ga zo nummers van voetbalkaartjes invullen, Myrna heeft daarnet nog gekregen dus ze is nog ff bezig ;) Haha!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sorry, ze zijn een beetje onduidelijk, maar ze zijn met mijn gsm gemaakt. En ze zijn ineens te groot en ik weet niet hoe ik ze moet verkleinen :oops:

X

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @ChantalChannie; Matthijs is verder gelukkig super vrolijk. Hij eet goed, heeft geen verhoging :( . Maar we weten nog van de vorige keer dat Matthijs een hele hoge pijngrens heeft. Hij laat zomaar niks blijken. Na zijn operatie waren ze in het ZH vergeten een zetpil te geven en we hebben Matthijs helemaal niet gehoord.....

4. Wat een ventje... Nou hopen dat het snel beter word dan, al vind ik wel dat het lang duurt voordat die antibiotica werkt...

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Duster, wat een schattig Dalmatiërtje! Wat een bikkeltje die Matthijs van jullie zeg! Beterschap met hem!

@ Miepie, vaag hoor! Ik zou voor de zekerheid nog een test van Clearblue doen. Ben benieuwd wat de vlos ervan maakt.

@ linka, ok, dan hoor ik het wel!

Zal mijn zoon een boterham geven en mijn dochter een fles! Tot later!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ehm.... jah ik doe altijd iedere dag poetsen.

ik doe in de ochtend altijd, stofzuigen,dweilen,even tv afstoffen, wc schoonmaken en gloor in doen,kijken of er nog wasgoed moet gewassen worden, afwassen en de tafels evens doekje overheen halen en einde van de dag nog even bezem bij de vogeltjes voor de kooien halen leg altijd zaadjes en zaagsel enzo. 1 keer per week zoiezo de badkamer verschild welke dag en de beestenboel 2 keer per week schoonmaken.
    toch vind ik het hier toch afentoe wel een zooitje, dan leg er speelgoed en knuffeltjes of slabbetje te drogen op de kachel. of een beker op tafel of de sokken van me vriend bij de bank. zoiets allemaal. kan ik dan niet bij stilzitten.

chantal die klompjes zijn ECHT schattig !maar weet je wat het is je kan zoiezo als je daar een handel ik kan vinden. Groter kopen. Dus een prijs afspreken bij de winkel van de klompjes of bij de groothandel kopen, per 20 - 50 dan scheelt het in prijs. en grotere potten verf halen in verschillende kleuren enzo. dus dan zou je misschien wel rond de 10-15 euro kunnen zitte. Zeker dat je daar ook weer geld op wil verdienen dan kan je die weer voor rond de 20-25 euro verkopen.

7. Heb ook offerte bij een groothandel opgevraagd, kleinste maat kost daar nog 10 euro...

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna en Setteke, heb jullie prive gemailt ;)

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    chantal ook als je die in grote partijen koopt? dat je zegt ik wil iedere maand van jullie. 50 stuks hebben. kunnen jullie me dan per paar 5-7 euro er voor vragen?

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    met de bloemetjes vind ik het leukste trouwens :D zoiets loopt denk ik echt wel. Omdat ze uniek zijn en ja ik denk dat het net zoals de crocs word het is een leuk iets om kinderen op te laten lopen en om kado te geven voor geboorte of 1e verjaardag.

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ego bericht...

de Ka heeft net gebeld,
    de uitslag van het bloedonderzoek van Milan is afwijkend. :cry:
    het hoeft nog niets te betekenen, er kan ook nog niks aan de hand zijn, maar het kan dus ook betekenen dat hij een stofwisselingsziekte heeft. :cry: ik leg het later wel uit.

ik moet nu naar het zkh voor weer een bloedonderzoek en urine onderzoek.

ben helemaal over de zeik... :cry:

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hè Rebbel, heb je er al zo lang op moeten wachten en dan nu dit! Hopelijk heeft 't niks te betekenen. Een dikke knuffel voor jullie!

X

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dik knuff Rebbel :(

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ga mijn mannetje maar eens wakker maken, want hij had om 12uur al moeten eten. En daarna maar eens wat doen in huis, want ik zit al weer veel te lang achter de PC :) . Tot vanmiddag/vanavond

X

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, hoop je op aandelen in Chantal d'r klompenhandeltje? ;)

@ Linka, zal zo mijn mail even checken!

@ rebbel, oh nee toch! Ben je zo lang aan het lijntje gehouden en nou zit er mogelijk toch iets niet goed! Sterkte meid, ik zal aan je dneken! *dikke knuffel*

Silke slaapt, Tymen kijkt een dvd: rust!

18. Rebbel, wat kut als ik dat mag zeggen zo. Een stoffwisselingsziekte is niet niks.... Meid, heel veel sterkte...

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke nee hoor maar ik vind het leuk om andere mensen te helpen.
    :D vind het super als mensen een eigen iets hebben wat ze leuk vinden en dan ook nog geld uit kunnen halen. en als ik dan mee kan helpen dan doe ik dat graag :p

had van de week een aflevering gezien daar was een vrouw appeltaarten aan het bakken. en daar heeft ze der eigen handel in gevonden. in appeltaartenbakken in 1 oven. en toen heeft dat programma voor haar, der huis neergeknalt een ander huis gebouwt en een keuken met 5 ovens erin gedaan zodat ze sneller klaar zou zijn met bakken.
    is hoe heet dat programma nou is laatste tijd vaak op tv. die presentator die heet Ty. en dan zeggen ze "MOVE THAT BUS! "en dan krijgen ze dat huis te zien.

Deel Deze Pagina