Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ denice, thanks, kan ze in ieder geval is bekijken...! :)
    Ok, hoop dat het lukt, filmpje!

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Rebbel meid succes in het ziekenhuis zo/nu.
    maar ze weten nu dat er iets is, maar ze weten nog niet wat?
    stofwisselingsziekte :( das minder.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Brrrrrrrr, vliegtuigongeluk bij Schiphol, me meoder of ik had gemerkt. Brrrrr.......

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ rebbel heel veel sterkte meis.

@duster wt een schatje is mathijs toch

@chantal ik denk wel dat je er een handel in kan maken. maar denk aleen dat je wel te veel vraag. ik heb ook klompjes gehad. van mensen die erg ver van ons staan. en daarbij nog rompers en shirtjes en kan me niet voor stelen dat hun heel veel geld hebben uit gegeven.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jah bah zat net te lezen over het vliegtuig langs de A9 neergestort een turks vliegtuig.

wat een bos haar chantal :D ook al met geboorte zo ?

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik ga over een maandje creatief zijn :D met luiers. hahahahhahahahha zodra ik weet wat me nicht gaat afleveren :p hihi ga ik iets leuks maken . zal er een foto van maken dan en laten zien.

Pff die muts van mij hier die was me daar druk net :) Ik had een dik kleed op de grond gelegt, en daarop der speelkleed met popetjes erboven. en daar had ik een doek opgedaan dus had ze een tentje. een lol dat ze had en druk met der beentjes heen en weer en gillen en lachen. heb er helaas geen filmpje van kunnne maken maar ik ga zo even op hyves de foto's doen. hihi en nou leg ze dus onder de tent te slapen. was ineens zo stil. :D

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi,

@Rebbel,jee meis ook dat nog :(
    Heb je zolang moeten wachten op de uitslag,ik hoop dat het reuze meevalt!
    Dikke knuff...

Zo nu ga ik eerst eens teruglezen en het nieuws lezen want ben heel de morgen bezig geweest met de girlies..

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    http://edition.cnn.com/video/

als je dit ziet ... dan ben ik bang dat er toch wel een paar mensen overleden zijn :(
    de ene zeg er zijn 5 doden dan andere zegt 50 in plaats dat ze nou eerst gaan kijken straks zijn er helemaal geen mensen dood en alleen zwaar gewond... pfff krijg er kriebels van zeg helemaal kippenvel

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Erg he dat ongeluk op het nieuws op de radio zeiden ze 1 doden en 20 gewonden

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Binna ik heb hier tmf aan en daar hebben ze het ook steeds over en videobeelden en geluid beelden laten ze zien en horen en nu zeiden ze net dat turkish airways weer zeg er zijn geen doden...... lekker duidelijk allemaal

11. Nou via wat omwegen toch een beetje een leuke banner gemaakt... Wilde eerst kijken of het wel werkte voordat ik er teveel tijd instak!

Tygo had bij de geboorte een koppie vol haar... ff kieke...

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    OWHHHHH MIJN GOD! kijk op CNN op tv ! zie je beelden . ER zijn volgens mij wel doden je zag allemaal lakens leggen..... ":( hier word ik zeer droevig van.

13. die link doet bij mij niets.... krijg niets mee heb babychannel erop... :)

14. aaaah wat schattig........ Tygo slaap echt alleen in bed, buggy of mc

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ chantal wat een leuke banner.

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi, Wij zijn de hele ochtend op stap geweest en zat net even tv te kijken over ongeluk met het vliegtuig :(

Olivier heeft heel netjes geslapen in zijn matrozenbedje. Als wij naar bed gaan kijken we altijd nog even, hij werd toen even wakker en lag nog een tijdje te "kletsen", maar hij lag vanmorgen nog goed. Voordeel van het bedje zo opmaken is dat hij niet onder de dekentje uit kan kruipen en dus niet wakker wordt omdat hij het koud heeft o.i.d. Dus bedankt voor de tip Setteke! :thumup:

@ Rebbel: Heel veel sterkte in het zkh, *knuffel*

@ Chantal: Leuke klompjes! Kun je ze niet eens op MP plaatsen en gewoon eens kijken wat ze willen betalen?

@ Petra: Succes met het vertellen aan je collega!

@ Duster: Het zou heel goed kunnen dat Matthijs ook lekker slaapt als je z'n bedje zo opmaakt...Gewoon proberen!

@ Setteke: Wat een rotnacht! :(

Verder weet ik het niet meer sorry!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Schatje: Dajyden is echt mooi manneke!

@ Alieke: Jeetje meis, dat is heftig! Hadden jullie ooit wat aan haar gemerkt?

@ Binna: Wat leuk gedaan! Jij bent echt wel een creabea hoor!

@ Lauwie: Haha, ja in bad zijn ze vaak ontspannen. Het zal helaas nog wel vaker gebeuren. Thjomas had laatst in het bad gepoept terwijl ik er ook bij zat, da's wel echt vies hoor!

@ Petra: Toch wel een beetje spannend he?!

@ Delilah: Zo jij hebt het lekker druk gehad zo te lezen! Fijn dat het met Wesley lekker gaat! En vooral het poepen ;)

@ Setteke: Oh fijn zo'n nacht en dan on top of all ook nog eens een snurkende man GGRR!

@ Bobam: Ik heb Jasper even in de autostoel gezet, maar het past nog niet. Ik ben dat gezeul met die maxi cosi ook wel zat. En als ze kunnen zitten is het helemaal makkelijker!

@ Miepie: Bah, vervelend die onzekerheid!

@ Denice: Mijn moeder gaat juist voor mij schoonmaken als ik niet uitkijk :) Dan vraagt ze op een heel sneaky manier wat ik aan het doen was of wil gaan doen en dan staat zij het gauw te doen!

@ Chantal: Ookal zo'n creabea! Leuk!

@ Duster: Groot gelijk, daar zijn de artsen voor zeg ik altijd maar Ik wilde er niet ongeruster over maken hoor, maar ik vind het gewoon zo vaag bij zo'n kleintje!
    Oh die foto is leuk!

@ Rebbel: He verdorie meis! Kop op, misschien valt het mee! Ik ga heel hard voor jullie duimen! ***En hier is een heeeeeeeele dikke knuffel***

@ Denice: Jij gaat ook altijd gelijk op onderzoek uit :)! Wel lief van je hoor!

@ Linka: He bah ik dacht iets te lezen over alleen maar leuk nieuws... Ik heb er nog niks over gehoord, moet de radio of tv maar eens aanzetten!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Binna en Linka, de kaartjes gaan vandaag op de bus als het goed is!

Jeetje wat erg van die vliegramp. Jij woont wel erg dichtbij, zeg Linka!

@ Denice, ik heb de foto's gezien van Emy d'r tent op Hyves. Echt leuk! Kan ze nou al helemaal zelf zitten?

@ chantal, wat een lekkere bolle toet had Tygo bij de geboorte!

@ Puck, wat mooi dat het matrozenbedje gewerkt heeft!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Setteke!

Ja, hoor niks meer van mijn zwager, ik denk dat hij is opgeroepen om bij te zijn als ambulance chauffeur, ik had gereageerd op msn, maar hij reageer niks meer tot nu.....

Deel Deze Pagina