Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Noura: ik vind het in ieder geval wel vervelend om Laureen daar naar toe te brengen.
    Het is daar altijd heel benauwd in huis.

De andere meiden zitten gelukkig een groot deel van de tijd op school maar Laureen dus niet.

Bij ons word ook niet in huis gerookt behalve door mijn schoonmoeder.
    Ze trekt zich er gewoon niks van aan.
    Ik heb al een keer de asbak verstopt. ha ha

@ Denise: eigenlijk moet je er ook wat van kunnen zeggen, het gaat wel om onze kinderen.

@ Daisy: Laureen heeft meestal 2x per dag een poepluier.
    5 Keer is wel vaak en dan natuurlijk ook nog bij twee meiden. ha ha

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja vervelend zeg
    is het kdv of gastouder die niet rookt geen optie? mischien niet leuk voor hun , maar zo kan je mischien aangeven dat het je menens is dat je niet wil dat ze in de rook zit? ze moet nog een heel leven met haar longen doen

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, weekend Landal heb ik ook geprobeerd maar ik spuugde al meteen uit, ik vond verschrikkelijk! Dus heb ik niet meer aangeraakt.....

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Pff, val ik even buiten de boot, want ik rook!
    En nee, niet binnen, maar ik rook wel.
    En als ik bij mensen thuis komen die roken ga ik ze echt niet verbieden te roken waar mijn kinderen bij zijn. Maar meestal gaan ze automatisch naar buiten. Ik kan me daar echt niet druk om maken.... Ik ben opgegroeid met rokende ouders en inderdaad nergens last van..

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda jeetje. nou der moet hier niemand proberen te roken hoor. pak die geen bij kop en kont op en die staat buiten

Toen wij wiekend weg waren was het ook erg vervelend ging de geen die met ons mee was ook binen onder de afzuigkap roken net of je dan niks ruikt. en toen ze aan het koken was rookte ze ook gewoon. nou heb amper gegteten. en de dagen der na heb ik gekookt

en dat terwijl ik zelf vroeger ook gerookt heb.

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Zal even een foto plaatsen van Matthijs zijn kaak. Het is niet zo goed te zien, omdat hij er niet helemaal recht voor ligt(hij wil niet stil liggen....). Zijn rechterkaak is vanaf zijn oorlel opgezwollen en zijn wang is vuurrood

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Arme jongen, hij kijkt helemaal zielig!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arme Matthijs, sterkte!

Lique, als je zelf rookt ga je idd niet drama van maken, iedereen hebben eigen keuze, nietwaar ;)

Heb je tijdens zwangerschap gerookt?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    In me ogen ben je toch geen type voor...... goed zo! Hihi!

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik ben ook opgegroeid met alleen maar rokende mensen om me heen heb dan zelf ook lang gerookt tot 2007.Bevalt me prima om een niet-roker te zijn.
    Ik ga het ook niemand verbieden te roken waar mn kids bij zijn,vind ik een beetje raar.Lars heeft het wel ene keer gedaan,iemand vrieg,heb je bezwaar dat we roken(was bij mn tante)en hij zei volmondig ja,haha,ik zou dat niet durven,het is hun huis toch.
    Maar ieder zn keus uiteraard!

Ga even bij mn meiden zitten,ik ben total-loss...
    En we moeten straks nog weg,heb om 18.00u een afspraak bij de boekhouder.(gaan ze btw even naar ons thuis waar gerookt wordt)

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb zelf nog nooit gerookt (wel één keertje geprobeerd). :pale:

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dit blijft toch altijd een lastig onderwerp.

Diegene die rookt snapt niet waar de niet rokers zo'n probleem van maken en de niet rokers snappen niet dat die
    rokers die sigaret niet kunnen laten liggen. ha ha

Was niet de bedoeling om een gespreksonderwerp te starten maar moest alleen even kwijt dat Laureen het zo benauwd
    had en erg moest hoesten. ;)
    Ze is na een hele tijd hoesten en huilen toch in slaap gevallen.

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    mijn vader die heeft ook altijd gerookt maar altijd buiten. verders heel familie van kenny die rookt. Maar nooit waar er kinderen bij zijn. alleen als die oom begint met roken dan gaat de rest ook mee roken heb ik een hekel aan.
    heb er zelf ook last van als ik in een rokerige omgeving ben geweest ( werk wel in de horeca maar daar had ik de grootste hekel aan als je dan vervolgens door de rook heen moest lopen en de zaak blauw stond en als iemand je wat vroeg ze dan de rook in je gezicht gingen blazen.)
    daarom ben ik helemaal blij dat er nu in het restaurant niet gerookt mag worden.
    Maar weet je wat ik vind dat als mensen willen roken dan doen ze dat maar is niet mijn leven ofzo of mijn longen maar dan moeten ze niet in mijn buurt roken of in de buurt van emy.

klinkt allemaal erg fel en ik geef alleen mijn mening er over. en misschien denken jullie er anders over. maar heel veel mensen zijn aan gevolgen van roken in mijn familie gestorven en er zijn er 2 ziek aan gevolgen van roken. En ik snap dan niet dat ze dan alsnog door gaan.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ze is alweer wakker. :(

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, oei wat ben jij fout! ;)

@ Noura, he getsie in de auto. Dat vind ik echt heel erg vies! Balen dat je het hem niet aan het verstand krijgt...

@ denice, dat vind ik ook! Als er niet gerookt mag worden kunnen ze ineens wel uren zonder. Heel apart!

@ Miranda, dat meen je niet! Dan had ik mijn schoonma er niet meer in gelaten. En die asbak gewoon in de kliko gooien! ;) jeetje arme Laureen. Als ze er zo'n last van heeft hoe kan oma dan zo ego zijn?

@ Duster, ik zie het wel hoor! Hij kijkt ook wel heel zieligjes!

@ Daisy, ik zou ook niet meer willen roken hoor!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster wat kijkt hij toch zielig zeg.... :( en ik vind dat je het wel ziet hoor de rode wang... is wel zielig dat hij zo dikke kaak heeft.

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    miranda nu hebben we een onderwerp hahahah kunnen we lekker kletsen :D

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo
    voor de tweede keer deze week een tikkie gespannen naar mn werk voor HET grote nieuws (voor diegene die het niet weten, er is wat spanning tussen mijn collega en mij, we moeten inkrimpen en ik sta er gelukkig heel goed voor, we zitten beide in een toekomstplannentraject en zoals het er nu uitziet veranderd er voor mij niks)
    maandag was zij vrij
    en vandaag............was ze ziek,
    nog even en ik moet het tijdens mn bevalling vertellen ;)
    Ik ga gauw even de paardenlucht van me afspoelen en dan mijn lieve kleine schat van het KDV halen

roken ik ben een verstokte roker geweest dus weet ook dat stoppen voor sommige gewoon echt niet te doen is
    gelukkig ben ik vlak voor ik zwanger werd van Roos gestopt en ben nog elke dag trots

vliegtuig vreselijk, ik heb er geen woorden voor

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja zo krijgen we de pagina's wel weer gevuld.

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Ach gos, arme Matthijs!

Roken kun je inderdaad flink over discussieren :(

Ik wil niet dat er gerookt wordt waar mijn kindjes bij zijn, ze zijn nog gewoon erg vatbaar. En daarnaast ben ik astma patient en ik hoop heel erg dat ik het niet doorgegeven heb aan de mannetjes, dan ga ik het lot niet tarten door ze in rokerige ruimtes te zetten. Wij hebben er misschien niks aan over gehouden, maar goed voor je is het toch echt niet.

Maar de ene denkt daar anders over dan de ander. Je doet toch allemaal wat goed is voor je kindje(s) dus Lique meis, zo erg val je nou ook weer niet uit de boot :)

Deel Deze Pagina