Petra: balen dat je het grote nieuws nu nog niet hebt kunnen vertellen. En dan zeggen ze straks: waarom heb je het niet eerder verteld? ha ha
Jasper heeft weer lekker zijn hele bordje vers gemaakte groente naar binnen gewerkt. Lang leve de babycook! Nu ga ik maar eens verzinnen wat wij gaan eten...
@ Petra: blijkbaar mag je het gewoon nog niet vertellen Heeft ze nog niks aan je gezien? Of heb je nog een lekker beschaafd buikje? Lompe vraag eigenlijk zeg maar ik ben gewoon nieuwsgierig
ik ga vanavond nog een beetje boerenkool met spekies eten wat ik had ingevroren. en voor mevriend heb ik verse spagetti met rode saus gemaakt. ( ik lust niet zo graag spaggeti met rode saus) Marleen hoe werkt zo babycook nou eigenlijk. is het gewoon een stoomaparaat en dan als tie klaar is kan je het fijn malen? Ik doe nu gewoon in een stomapparaat en dan de blender in. maar dan moet ik zovaak overscheppen en beide schoonmaken enzo. ( ok ik ben wel blij met schoonmaken dan maar is zo gedoe ook duurt lang voor je klaar ben)
petra kan je niet een brief schrijven of gewoon op een dag een buikband om doen of een kaartje op je bureau zetten met gefeliciteerd voor jezelf met je zwangerschap hihi.
@ Denice: Je hebt een soort kan met een netje erin. Met het stomen zit alles in het netje en als het klaar is giet je het vanuit het netje in het kannetje en pureren maar. Ik stond met Thomas ook telkens over te scheppen en moeilijk te doen en kreeg er zelfs een beetje een hekel aan Dit is echt makkelijk! Alleen als meneer honger heeft duurt het soms net iets te lang voordat het klaar is...
Ik was gewoon erg nieuwsgierig. Daisy d'r buik kon je echt niet meer omheen op de foto, dus ik vroeg me af of je het bij Petra ookal zo goed ziet Alleen was mijn vraag lekker plat... Ach ik kom ook uit een boerengehucht...
Muts! Je trekt het je nog aan ook! Niet doen hoor! Setteke = ook lomp! En komt ook uit een boerengehucht!
hihihihihihihiihihi MEIDEN IK GAAAAAAAAAAAAA ! als hetgoed is, is het mannetje nog een paar potjes fruit halen. Fruit ga ik pas als er echt mooi en betaalbaar fruit is halen en zelf maken. Emy vind mango zo lekker en als je 1 mango pureer blijft er niks over en die is al 1 euro of zelfs duurder. ik denk wel dat ik gewoon blijf doen met de blender... al ga ik er dan wel zelf ene halen die van mij heb ik laten vallen is een barst in de beker en toen heb ik van me moeder er ene gekregen en die heeft emy toen ze op mijn arm zat opeens gegrepen zo uit het niets en van de aanrecht getrokken. Ik ga eten he ! doei doei fijne avond nog...
hihi, echt lachen! @ marleen, helemaal geen lompe vraag hoor. Je ziet nog niks en hoe komt dat? er was nog niks af. een slappe grote buik die nu weer gevuld gaat worden. dus ik zie er vanaf dag 1 al 4 maanden zwanger uit, geeft niks hoor, ben er hartstikke trots op en ik heb toch al verkering
@ Setteke: Ik ben gewoon nieuwsgierig aangelegd @ Petra: In het begin kun je nog zeggen dat je net bevallen bent. Maar dat houdt ook een keer op!Jij kunt nu zeggen dat je inderdaad weer zwanger bent, maar ik moet nu gewoon zeggen nee ik ben niet zwanger ik ben gewoon dik... @ Denice: Nieuw vond ik m veel te duur, ik heb m via mp. Hij is erg handig, maar nog steeds vind ik die 115 of 120 euro veel teveel! Ik heb m nu voor 45,- en dat vind ik nog meer dan genoeg Ik ga gauw verder met koken!
ZWAAI ZWAAI Kom alleen even gedag zeggen. Ben zelf gelukkig weer helemaal opgeknapt. Janna is nog wel iets zwak en drinkt/eet nog wel wat minder als normaal. Maar dat zal nog wel goed komen. Naar mijn idee is ze wel wat afgevallen, haar buik is ook een stuk dunner. Oh ja en Janna is vandaag een half jaar. Had lekker een cake gebakken. Dus daar hebben we net een stukje van gegeten. Dalijk nog werken. Heb nachtdienst. Afgelopen nacht ook. Dus heb tot 15.00 op bed gelegen. Nog een nachtje en dan ben ik er weer vanaf. Fijne avond nog allemaal en hopelijk tot snel.
http://www.wonen-zuid.nl/NL/huurwoninge ... 3032409002 meiden duim even allemaal mee dat wij dit huis krijgen asjeblieft !