Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Rebbel,spannende tijden dus tot de uitslag er is. Echt niet leuk. Hoop dat jullie heel snel te horen krijgen dat er niets aan de hand is. 3 weken wachten is lang. Bij Danique moest er 2x hielprik worden gedaan doordat er de 1e keer een afwijkende uitslag was, nou die week wachten vond ik al erg. Maar probeer wel positief te blijven meid!

@ roken, hier thuis wordt niet gerookt. Nog nooit gedaan ook. Visite die rookt moet buiten roken.
    Ik ben astmatisch en kan slecht tegen de rook.
    Mijn vader rookt als enige in de familie, maar bij mijn ouders thuis wordt niet gerookt binnen. Is ook niet gedaan toen ik nog thuis woonde.
    Vind het niet netjes van je schoonmoeder dat ze bij Laureen rookt!

@babycook, ik heb ook een babycook en een superding hoor! Heb hem vanavond nog weer gebruikt om fruithapje te maken. Kan Danique dat morgen lekker opsmullen op het kdv. Heb hem ook via marktplaats, nieuw is me te duur hoor!

Ik ben doodmoe op het moment. Ga heel vroeg mijnbedje in. Nog 1 dagje werken. Wat een hectiek op school zeg. En Marleen, nee we hadden het niet echt zien aankomen, maar nu vallen er wel dingen op zijn plek.

Morgen krijgt Danique ook groente en toetje mee naar kdv. Ze gaven dat gewoon wel rond 4 uur. Tot de kids ongeveer een jaar waren gaven ze wel groente. Daarna niet meer (logisch lijkt me)
    Dus ik pas mijn schema aan, naar om 4 uur groente en toetje (evt aanvulling met fles) en niet meer om 6 uur.
    Of geven jullie toetje dan om 6 uur en groente om 4 uur?

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Dank jullie allemaal voor jullie medeleven betreft Jarno. De pijn valt gelukkig nu heel erg mee. Hopelijk blijft dit zo en zal hij miss sommige dingen, moeten laten zoals traplopen. Tja het is niet anders.

Hier een erg slechte nacht achter de rug. Sophie werd om de havenklap wakker van het hoesten. Heb haar uiteindelijk om 03.30 maar naast me genomen, want ik moet ook gewoon weer werken de volgende dag.
    Nu net is ze ook weer wakker geworden, terwijl ze pas een uurtje op bed ligt, hoop toch stiekem dat het vanacht wat beter gaat.

Ze blijft zo ontzettend verkouden en een vervelend hoesje houden. Ben 3 weken geleden bij de dokter geweest en die heeft een receptje voor antibiotica meegegeven voor als het niet vanzelf over zou gaan. Deze ga ik morgen maar halen, maar zo gaat het ook niet.

Over roken, helaas ben ik na mijn bevalling ook weer begonnen met roken. Baal baal.
    Maar ik rook nooit en dan ook nooit waar Sophie bij is. Hier in huis wordt ook niet gerookt.
    Maar als we bij vrienden of familie zijn waar wordt gerookt, tja dan ga ik het ze niet in hun eigen huis verbieden en is het niet anders.
    Mijn ouders roken geen van beide en bij mijn schoonouders wordt ook niet binnen gerookt.

Over de babycook: Ik heb hem toevallig van de week op mp gekocht. Een nieuwe voor 80 euro. Ben benieuwd, waarschijnlijk komt hij morgen binnen.

Sophie wil ook absoluut geen sap drinken, hooguit een paar slokken water, maar diksap krijg ik er echt niet in. Alleen door het fruithapje met liga, dan vind ze het wel lekker.

Jenny: Ik heb je al een tijdje niet gezien hier? Of heb ik je gemist?

Ga even met de honden naar buiten en dan lekker mijn bedje in! Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @alieke maken ze op het kdv geen fruit.?

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Fruit gaat nu nog gewoon mee in potjes. Ze krijgen na de babygroep wel fruit van het kdv. Nu geef ik het gewoon mee. Ze krijgt dus of een potje of lekker een schaaltje vers mee.

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ga naar bed, ben helemaal op.
    Morgen ben ik er niet.
    Moet voor controle naar het UMCG, 's middags op verjaardag en 's avonds naar zwemles van Dionne.
    Word al moe als ik er aan denk. ha ha
    Niet te veel schrijven dus, kan jullie nu net weer een beetje bijhouden.

Trusten.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey meiden

ik was maandagavond weer terug uit winterberg, maar de hele week druk op werk dus ben niet op het forum geweest.
    hoop dat alles goed gaat met iedereen, ik ga even bladeren maar het zijn er bijna 50 oeps

verder gaat het heel goed met Mylan, grote eter geworden van groenten/vlees en aardappelen. wij zijn allemaal helemaal blij

nou ik ga even scrollen

liefs

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miepie: wat een prachtige foto

@all: leuk al die carnavals kleding bij die kleintjes ;)

@naat: ik zou denk ik het tongriempje nu al laten doen, ze hebben ook vaak moeite met eten enzo en ze kan er straks niks van herinneren ;)

@chantal: jemig wat een verhaal zeg van maandag, sterkte, beterschap en succes met alles

@sjudith: oh bah noro, heb ik ook mee gewerkt. mijn vriend werkt er nog steeds mee. 1 iemand die overgeeft of poept kan zo 30 mensen om zich heen besmetten bah

@naat: oh balen van je vriend, dat gaat lang duren allemaal, sterkte

@setteke: wat een zielig verhaal, ik zou het echt wel zeggen denk ik. of zeggen van zo wat ziet je kindje er weer opgepoetst uit hè. jammer dat sommige mensen zo met kinderen om gaan bah

@rebbel: oh meid dit is niet wat je wilde horen, ik hoop dat de waarde een grensgeval was en dat het geen gevolgen heeft, dikke knuffel

over roken: ik heb 9 jaar een pakje per dag gerookt, maar sinds 4 jaar niet meer. ben blij dat ik er van af ben al ruikt het soms nog wel lekker als je een drankje op hebt haha

@duster: ach wat zielig voor hem ;(

@linka: leuk ding hè die babycook ben er ook blij mee

@denice; ziet er leuk uit! ik ga voor je duimen

@sjudith: ja als je van je geld af moet dan kan je het ook gewoon weggeven hoor haha, maar denk inderdaad niet dat iemand je gaat geloven helaas. misschien wel als je van te voren heel zielig belt

@esprit: opnappen hoor meid, forum prutteld wel door haha

nou dat was in een paar sprongen 50 pagina

trusten

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, je had verkeerde persoon gezegd, dat was Marleen, ik gebruik blender :p ! Haha!

Leuk vakantie gehad in Winterberg? Waar is jouw banner?

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; Hoe was de vakantie?

@Naat; Ik zou het tongreepje ook nu al laten doen. Wat een vervelend nieuws van je man/vriend. Hoop dat het toch nog voldoende zal herstellen

@Denice; Duim, duim! Een erg leuk huisje hoor

@Esprit; Jammer, maar we begrijpen het wel hoor. Rust eerst maar lekker uit en geniet lekker van jullie kleine meid en jullie nieuwe wondertje. Knuffel!

We gaan morgen maar weer terug naar de HA. We hebben nog net genoeg antibiotica voor morgen, maar het prutteld nog steeds op zijn borst :(

SLAAP LEKKER!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou even snel, moet eigenlijk al slapen

zag wel de kaak van mathijs, oei is wel dik ja

morgen gesprek op kdv

vrijdag cb

en we hebben vandaag een uitnodiging voor inenting van anissa voor bcg. maar vind wel dat ze die kort van te voren sturen. moet eerst oppas regelen

nou ik ben er morgen wel weer denk ik. slaap lekker

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

wil julie een fijne dag wensen ik gaat werken.

liefs sabrina

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

nou hier veel liggen dromen vannacht... :(
    mannetje is het er niet mee eens dat het bloed pas volgende week ingezet wordt! het is daar elke keer wat zegt ie, dus hij gaat zo de ka bellen! hopelijk werkt het.

ik ga milan even zijn fruit geven.
    tot later!

liefs rebbel

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Joehoeeeee

Jeslyn 6 maanden \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: !

Straks naar fysio, nu even koffie en aankleden!

Me zwager is gisteren thuis gekomen van vliegtuigongeluk, brrrrrrrrr, hij vertelde de verhaal en hoe hij heeft gezien en hij moest dode piloten uit halen, verschrikkelijk om te horen! Hij zei dat 10 doden zijn terwijl eer 9 werd gezegd, vaag en hij vond zelfs ook vaag.

Toen zei ik, ik wil niet horen gedver! Ben ik even naar boven gegaan en liet met Jeroen en Eelco de rust.

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goeiemorgen,

Linka: gefeliciteerd met jeslyn! alweer een half jaar gaat snel he....
    brr moet er toch niet aan denken om zon beroep te hebben...

rebbel: een dikke knuffel voor jullie! Hopelijk helpt het als je man belt!
    Duim voor jullie!

binnabinna: Werkse vandaag!

noura: inenting voor bcg? Wat is dat?

Denice: leuk huisje hoor....Wanneer horen jullie het? Ik duim voor jullie!

Duster: dus het gaat nog steeds niet zo? Wel erg vervelend zo.

jenny: leuke vakantie gehad in winterberg?

miranda: Heerlijk zon drukke dag.... :confused:. Ik zelf heb nog een soort nieuwjaarsbijeenkomst van het werk vanavond dus ff naar huis na het werk en dan kan ik gelijk weer heen en dat duurt wel tot 10 uur.... :( Krijg je van dat stomme geneuzel over cijfers/presentaties van alle afdelingen enz..... :x

toetjes krijgt ze hier ook. Had eerst mijn eerste danoontje en nu heb ik iedere keer biogarde. Is wat milder dan gewone yoghurt.

Roken: ben ik echt heel erg op tegen. Bij ons thuis wordt niet gerookt en mn moeder rookt ook niet bij haar in de buurt. Zou het ook niet accepteren als dat zou gebeuren.

Drinken: Ze krijgt water en het CB zei ook dat ik thee kon proberen idd met een beetje melk er in. Diksap/rosivee wil ze niet hebben. Drinken ze bij jullie al uit een tuitbeker? Hier wil ze dat niet hebben. Wel een bekertje tegen haar mond zetten dan drinkt ze wel maar ja das wel een dik geklieder...dus krijgt ze nog een fles.

Nou blijf hier aan het testen.....nog steeds negatief maar toch echt symptomen van zwanger zijn....misselijk....hoofdpijn......veel witte afscheiding.....
    Huisarts gebeld en ik moet morgenvroeg weer testen is het dan nog negatief mag ik dezelfde ochtend nog urine bij de huisarts inleveren en gaan zij kijken. Vind dit wel heel spannend hoor zit toch echt met een knoop in mn maag.
    Wil gewoon zekerheid! Zwanger of niet het maakt me niet uit maar wil hier echt van af! :cry:
    Zo weer genoeg verteld....

oja...sjudith: testen? denk je dat je zwanger bent? Vertel...vertel....wel erg handig niks in het doosje....altijd bonnetjes bewaren he.....

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hmm was wel een erg lang verhaal....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden, ik heb jullie gister toch niet meer kunnen bijhouden :( Vandaag een half dagje werken, misschien dat ik vanmiddag nog wat kan bijlezen maar ben er bang voor... Ik wil thuis nog het een en ander doen, morgen een hele dag werken en dan weekend en ik heb geen zin om het weekend weer aan de poets te moeten :(

Wens jullie alvast een heeeeeeeeeele fijne dag allemaal!

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ohjee ohjee nou ik hoop dat ik het allemaal heb kunnen onthouden..

rebbel meid dikke knuff hopen dat er niks aan de hand is met je mannetje en dat je gewoon straks voor de tweede kan gaan klussen !

Miepie wij horen volgende week vrijdag waarschijnlijk of we het huis hebben !

Linka GEFLICITEERD MET JE MEID DER 6 MAANDEN!

over toetjes nog eventjes... gister yoghurt geprobeert nog maar ze smakte lekker verder zonder haar gezicht te vertrekken. en zat toch niks in de yoghurt.

Moet vanavond naar Kenny zn Oma der 84ste verjaardag ! Zal wel gezellig zijn !

Juud DOOS vond je het doosje niet wat licht :p hahahahahahahahahahha

NOURA uhhh BCG ? wat is dat?

Duster beterschap met je mannetje :D knuffie en kussie van emy :p

Esprit Had ik ook dat ik zooooooo moe was dat ik zowat niet me arm op kon tillen. Waarschijnlijk ben je op een dag zo fit dat je de marathon wil lopen meid.

MIEPIE KLETSKOUS HET SCHERM STAAT VOL HOE DURF JE ;) hahahahahah :D

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Delilah... We zullen probere niet zoveel te kletsen voor je deze dag. Misschien kunnen we afspreken dat iedereen met mijlpalen en belangrijke vragen het dik te drukken of grote letters. dan is het voor de gene die even eroverheen scrollen wat makkelijker bij te lezen ?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, dat vind ik best een goed ideetje :D Maar misschien vinden anderen het lastig? Ik zie het van zelf wel...

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik weet niet we zien het denk ik wel :D hihi

Deel Deze Pagina