sorry, beetje flauw! maar ik doe het soms zelf ook al. als ik denk: dit moet even gelezen worden! maar okay: Goedemorgen meiden!! Delilah en Binna werkse vandaag miranda, succes met je drukke dag! Myrna: gefeliciteerd met je halve verjaardag! FEESTJE! denice, is dat dé oma die jarig is? veel plezier dan en uiteraard ook gefeliciteerd! judith, hihi... ik las het en ik vind het echt wel een actie voor jou! Sorry! Noura, BCG? zegt me niets! Rebbel, meid zet m op joh! ik zal je nog eens een pb sturen! ik vind het trouwens wel vreemd dat ze na 2 weken je de uitslag al kunnen geven. in het wkz moet urine voor stofwisselingziektes eerst op kweek en dat duurt dan 6 tot 8 weken. wij moeten standaard 2 maand wachten. wij zijn nu inmiddels voor de 4e keer aan het wachten! Esprit, ik hoop je gauw weer hier te zien hoor! maar ik kan me voorstellen dat je het zw.forum laat vallen als je zo moe bent! lekker rustig aan, in zoverre dat kan! Miepie, apart hoor die testen van jou. ik ben erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen! heb je ook niets gevloeid of zo? groetjes, Arri
nee niks gevloeid.....noppes....alleen heel veel afscheiding.... ben nu aan het werk en zit hier met zoveel spanning bah.... Probeer het wel van me af te zetten maar tis zo moeilijk... Ben altijd heel regelmatig en nu dus niks. Ga je googlen naar informatie en er zijn dus echt dames die pas na een week overtijd positief testen dus krijg ook nog hoop... Misschien niet zo goed om dat te lezen....
arri nee hoor dat is de andere.. de relaxete oma hahahahahahah asjeblieft zeg als die andere jarig was sorry maar die sla ik dan wel eventjes over want ik weet neit of ik me zo netjes kan gedragen dan. miepie ik wil je niet nunog meer hoop geven. als er helemaal niks aan de hand is. maar met 4 weken teste ik ook negatief pas met 5 weken had ik een positieve test :S
tja krijg zo wel steeds meer hoop..... Ik hoop het zo....aan de ene kant lijkt me het wel druk 2 van die kleine kinderen maar aan de andere kant zon lief klein babytje weer....... ik smelt nu al.... Als ik meer weet horen jullie het meteen!
dat is wel vreemd ja, wij krijgen nu woensdag al de uitslag van de urine, nadat mijn vriend heeft gebeld, ze onderzoeken de urine op lactaat. wat erg dat jullie zo lang moeten wachten, die onzekerheid is killing! liefs rebbel
mannetje heeft net gebeld, maar hij kreeg de ka niet aan de telefoon want die zat in bespreking! maar die vrouw achter de balie zegt nu dat het vandaag is opgestuurd, dus mannetje vroeg of we dan ook een week eerder de uitslag krijgen, maar dat dus niet omdat het onderzoek echt 3 weken nodig heeft volgens haar. nou gister hebben ze tegen mij gezegd dat het onderzoek 2 weken nodig heeft dus ze heeft hem gewoon afgewimpeld en we krijgen nu toch pas op 18 maart de uitslag. maar we krijgen wel woensdag de uitslag van zijn urine, en daar meten ze de lactaat ook in, dus dan weten we al wat meer! dat hebben we nu iig gewonnen. ik heb net naar de huisarts gebeld en heb daar om 16.10 een afpraak, misschien dat hij iets kan doen of ons evt doorverwijzen naar een accademisch zkh, want ik ben echt klaar met hun in tilburg. liefs rebbel
rebbel ik heb zo HEKEL aan dokter en assistentes en als die medische mensen. Ze geven je of afkortingen ergens van, of ze DENKEN het te weten wat je heb, of ze vragen je van WEET je misschien wat je zelf heb. Of ze laten je 3 weken wachten voor iets wat eigenlik 2 weken duurt. Heb zooooooooooooooooooooo'n hekel daaraan he. kan ik woest om worden.
ja ik ben er ook goed pissig om! ik ga zo lekker shoppen met Milan en mn moeder, even afleiding! jullie horen nog hoe het gegaan is bij de ha. liefs rebbel
Goeiemorgen, Helaas niet voor onze Rebbel: Meis, ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ik vind het schandalig hoe ze met jullie omgaan in het z'huis. Die afwijkende bloedwaarde wijzen ergens op, maar je weet gewoon totaal niet of het ernstig is of niet. Alleen zijn armpjes zijn slapjes, nou dan moet dat toch gelijk goed onderzocht worden of niet?! Ik kan me voorstellen dat de rest van de wereld je even gestolen kan worden, je mannetje gaat voor alles. Naast alle zorgen moet je ook je grote wens voor een 2e even in de ijskast zetten. Emotioneel zal het best zwaar voor je zijn, sterkte en schrijf hier maar alles lekker van je af! @ Juud: Ja hoor heb jij weer.... @ Chantal: Ik heb altijd het idee dat thee helemaal niet goed isvoor die ukkies. Ik weet niet wat het is, maar ik geen liever een verdund sapje. @ Esprit: Hou vol meis! @ Naat: Ik zou inderdaad dat receptje maar eens halen. Jij kunt je nachtrust ook wel goed gebruiken! @ Duster: Lijkt me een goed plan, want gereutel na een kuurtje is niet de bedoeling! @ Linka: Jippie, Jeslyn een half jaar! Wat vaag ze hadden het vanmorgen nog steeds over 9 doden... @ Denice: He gezellig naar die verjaardag....Bah! @ Miepie: Het blijft maar vaag. Ik zou het ook niet uit m'n hoofd krijgen denk ik...
Ja vakantie was heerlijk, lekker in de sneeuw. heb veel languit op de banken gelegen en lekker gekeuteld. @linka; oh verkeerd gelezen hihi blenderse haha @rebbel: het kan helaas wel kloppen dat die testen zolang duren, ze doen dit om fouten te voorkomen en stel dat er iets herhaald moet worden. ik werk zelf op het lab en weet dat sommige testen gewoon tijd nodig hebben om zeker van hun zaak te zijn. je zou toch niet willen dat je een uitslag krijgt die misschien voor 30% niet nauwkeurig is. moet er zelf niet aandenken. volhouden meid!
We zijn terug vd HA. Matthijs heeft waarschijnlijk bronchitis. Hij heeft nu een inhalator en we moeten 3 keer per dag puffen. Over 2 weken moeten we terug komen om te kijken hoe het dan gaat. We hopen dat hij niet allergisch is voor huisdieren (handig met zo'n huis vol ), maar dat kunnen ze pas testen als hij 4 jaar is. Gelukkig kan hij er ook nog overheen groeien. X
Goedemorgen meiden! Hier een lekkere uitgeslapen Setteke. Gut, ik weet niet wat Silke heeft hoor! Gisteren al wilde ze steeds niet in haar bedje, nou gisteravond was het weer helemaal mis bij mijn ouders. Hetzelfde gedrag als gisternacht thuis. Paniek, brullen, brullen, brullen! Zo erg dat zelfs Tymen er wakker van werd en moest huilen van de schrik. Toen heb ik Silke er maar even uit gehaald en meegenomen naar beneden. Na een kwartiertje weer naar boven, weer dikke paniek. Ik haar er weer uit, even met haar rondgelopen en toen weer neergelegd. Ik had zoiets van, als het nu niet gaat neem ik d'r mee naar huis. En warempel, ze draaide d'r hoofd opzij. Ze ging nog even liggen spelen en toen sliep ze. Nog 1 keer huilen om de speen en klaar. Maar ik kreeg net een sms van mijn moeder dat het om 1 uur (weer om 1 uur, vaag) weer paniek was. Om half twee had mijn moeder haar rustig en ging ze na even spelen slapen. En nu is ze hartstikke lief en vrolijk. Dit zal die beruchte periode van verlatingsangst wel zijn, hebben we met Tymen ook gehad volgens mij. @ Happy, gelukkig dat het wat beter gaat met jullie allemaal! Nog gefeliciteerd met janna haar 1/2 verjaardag! Bleeeeh, nachtdienst. Vreselijk vond ik het altijd! @ denice, ziet er leuk uit zeg! Wel een hoge huur, kun je die opbrengen of krijg je huurtoeslag? @ Arri, ik geef Silke vaak toetjes van nestlé: Yogholino en Kwarkolino. Danoontjes geef ik niet omdat er (ook in die start danoontjes) een klontje suiker per bakje zit. Ik denk dat nu Silke goed eet ik maar eens overga op kwark of biogarde met wat roosvicee. Scheelt in de portemonnee! @ linka, gefeliciteerd met jeslyn haar 1/2 verjaardag! Getsie, je zal dat werk moeten doen, dode mensen bergen! Brrrr! @ rebbel, ik vind het echt schandalig hoe er met jullie om wordt gegaan in het ziekenhuis. Ik geloof best dan bepaalde tests een aantal weken nodig hebben, maar ze laten jullie gewoon maanden in onzekerheid! Echt belachelijk! *Dikke knuffel* Ik denk aan jullie! @ Juud, MUTS! Kan je vandaag weer naar de winkel! wanneer kan je testen? @ Esprit, doe maar rustig aan meis! Je hebt groot gelijk dat je nu even geen energie in het forum steekt. Eerst zelf maar weer wat fitter! *knuffel* @ Chantal, hoe is het met Tygo? @ Alieke, ik geef de groente en toetje om 16 uur. Als ze om 18 uur wakker is en wij gaan eten dan mag ze erbij zitten met een korstje brood. @ Naat, he bah wat een nacht zeg! @ Miranda, pfoe, succes vandaag! @ Duster, he jakkie, bronchitis. Hilbrand heeft het ook. Is eigenlijk ook allergisch voor huisdieren, maar is daar overheen gegroeid. Hij heeft een hele ernstige huisstofmijt allergie, maar gek genoeg daar geen last van! Verder is hij met de jaren aardig over zijn klachten heen gegroeid. @ Noura, BCG, wat is dat? @ Miepie, als ik je een tuitbeker mag aanraden: de antilekbeker van Friso. Te bestellen via de site: www.frisokindervoeding.nl. Het is wel een harde tuit, dus misschien nog even wachten totdat haar oog-handcoördinatie goed is (harde tuit in oog = au!), maar bij Tymen was die beker een groot succes. Hij dronk eruit vanaf 9 maanden. Oh enne het maakt niet uit of je een antilekbeker geeft of fles, aan beiden moeten ze zuigen en is dus even slecht. Maar Tymen heeft ruim twee jaar zo gedronken en is nu pas aan een gewone beker, en dat is prima gegaan. Spannend of je nou wel of niet zwanger bent! Nou, ik moest zo maar eens wat doen!
Zo ben terug van Fysio! LOOPSTOEL moet eruit! Die is beoorlijke fout! Heb brief mee wat je niet mag en wat je wel mag, osteopaat was gelukkig ook daar samenwerking met fysio en samen leren dus heeft ze heup en onderrug losgemaakt en wipstoel mag ze maar 10 minuten in en ze moet meer op grond terwijl Jeslyn alleen op buik ligt en zo lang vind ze niet leuk word krijsen, dus afwachten als dit weekend niet rolt dan moet ik maandag mailen en dan afspraak maken met andere osteopaat. Haar nek is prima in orde, ligt alleen aan heup enzovoort daarom ze niet terug kon rollen enzovoort ! brief zal ik vanmiddag scannen zodat jullie ook kunnen lezen als jullie pb sturen met emailadres als je wil lezen. Kutzooi!
donique is een maand ouder maar die rolt ook nog niet om! is dit fout dan? ieder kindje zijn eigen tempo toch?