Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja Mik, haar heup en onderrug zit spanning in..... Neej is niet fout meis maar bedoel loopstoel en wipstoel moeten wij afraden....

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka: balen hoor, het is altijd zo handig de wipstoel en loopstoel

delilah: ja denk het ook haha

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Mik, Sam heeft nooit echt gerold, dus denk niet dat dat zozeer het probleem is...

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd ene kind doet dat en andere kind doet dat niet, maar ze raadde me af met wipstoel en loopstoel.......

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee toch. ik laat haar ook lekker gaan hoor en ga haar niet pushen!

hahahahahaha donique vind het gewoon prima op haar rug. ze rolt wel op haar zij zodat ze alles kan zien en pakken maar voor de rest vind ze het prima highihihihihihih

ik ddenk dat het ook heel lang gaat duren voordat zij loopt. ze doet er totaal geen moeite voor,

alleen lult ze als brugman voor ze een is denk ik want daar is ze wel aan het oefenen voor. en gillen hahahaha

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als je je loopstoel kwijt moet? houd ik me aanbevolen!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Mijn schoonmoeder heeft verschillende allergieën, waaronder een allergie tegen huidieren. Mijn man heeft het ook gehad, maar is er overheen gegroeid. Ik heb 'n hele lichte mate last van hooikoorts, mijn vader had longemfyseem en mijn neefje (6) heeft bronchitis, maar heeft sinds 1 jaar geen klachten meer. Als ik 't zo allemaal bij elkaar zie lijken we een hele ziekenboeg :(

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Duster he verdorrie toch nog bronchitis. :( zit niet mee he met je mannetje... maar hopen dat het beter gaat nu hij de goede medicijnen heeft.
    Gewoon even afwachten met alergieen zoals je zelf zeg misschien groeit hij er over heen.
    (hoeveel beesten heb je dan?)

Setteke hihi lekker uitgeslapen dus ! nou hier is het brullen als ze me zus ziet of de neef van kenny opeens.. niet normaal gewoon dikke paniek als ze hun ziet. en na half uur durft emy pas me zus aan te kijken en kenny zijn neef helemaal niet en hij heeft toch niks gedaan hoor. Nou jah zal wel over gaan . misschien is het weer zo fase wie weet.
    De huur van het huis is wel hoog ja maar dat zijn gewoon de prijzen hier voor huurhuis in kerkrade. En jah het is gewoon niet anders. Huurtoeslag krijgen we zoiezo dat zou dan rond de 120 , 160 euro per maand zijn.

Linka hoe ken dat nou dan ineens... of heb ik een stukje gemist. Is dat door de loopstoel gekomen?
    Misschien moet ze even wennen om weer te moeten leggen op de grond in plaats van rond te rennen. Hopen dat ze gouw rechtop kan zitten. Emy vind het super dat ze nu ook rechtop kan zitten.

Mik die van jou ook al aan het lullen :D hahaha die van mij die zegt bah, en ze heeft gister luid en duidelijk waar me moeder en me vriend bij waren mama gezegt toen ik in de keuken was en ze me niet zag bij de deuropening. Dus ik om het hoekje ik zeg tegen me moeder hoorde ik dat nou goed? en hun zo ja volgen smij ook. endaarna wilde ze niet meer ophouden. heb geprobeert om een filmpje er van te maken. maar precies als ik de camera pakt dan houd ze op. En papa komt ze niet verder als PFFF pfffaa meer niet. Vind wel dat ze overal wel snel mee is. Maar die tandjes willen niet.
    Ben super trots op mijn meisje dat ze al mama kan zeggen :p

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Duster mijn familie hangt ook aan allerlij ziektes en alergieen en hartfalen aan elkaar :(
    dus hopen dat emy nergens last van gaat krijgen.
    Kenny die is het hele jaar door verkouden, en heeft altijd hoofdpijn al zijn hele leven al is tie als kind al opgetest enzo maar niks kunnenvinden. ik ben medisch gezien redelijk :D hahaha volgens de marine, landmacht en luchtmacht. op me soepele gewrichten na.

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En daarom feliciteerde ik ook Myrna! Zij is immers jarig? ;)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, wat heb ik weer lekker veel gedaan, zeg! De vaatwasser, opgeruimd, hier en daar een doekje over, de tafels opnieuw in de wax en de olie gezet, gezogen, gedweild (ja alweer.... die zoon van mij vond het gisteren nodig een beker yoghi over de vloer te kieperen...) en nou even zitten totdat de vloer droog is en ik de tafels kan uitwrijven.

@ Linka, ja ik wist dat de loopstoel slecht is voor kindje met slechte heupjes of met een heupafwijking. Maar de wipstoel? Wel balen zeg, maar gelukkig ben je er op tijd bij, ze loopt nou nog niet en nu kan die afwijking nog gecorrigeerd worden. Maar ik snap heel goed dat je daar flink de balen van hebt!

@ Mik, Silke draaide zich van de week pas ineens om, en daarna niet meer. Die doet net als Donique alle kanten oprollen, maar verder niet. En sommige kindjes rollen helemaal niet, zoals Lique ook al zegt. Elk kindje heeft inderdaad zijn eigen tempo. Tymen is 4 weken te vroeg geboren, maar rolde al om met net een half jaar, dus gecorrigeerd 5 maanden. En Silke was bijna een week te laat en die vindt alles wel best terwijl je toch zou denken dat het andersom zou zijn. Silke lult me idd ook de oren van de kop, op het cb zeiden ze dat ze vast vroeg zou praten. Tymen was altijd veel bedachtzamer, die keek meer en die praatte weer laat. Wat vond je vriendin trouwens van het taartje (het was een vriendin toch?)

@ Duster, jeetje wat een allergieën. je ontkomt er bijna niet aan dat Matthijs ook iets heeft/krijgt! Balen zeg!

@ Denice, jeetje wat knap van Emy, mama zeggen! Het is echt een vlotte tante, zeg! Silke zet het elke keer op een brullen als ze mijn moeder ziet! :(

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    even gauw weer bijgelezen. We houden het wel makkelijk voor Miranda zo! lekker rustig is het hier!

Over het nog niet kunnen draaien: dat hoeft in principe Myrna nog niet te kunnen, maar omdat ze wat stroever is in de heupjes willen ze het misschien meer gaan stimuleren of niet?
    En een loopstoeltje? bij mij was het algemeen bekend dat die dingen afgeraden worden. en kan me dus ook goed voorstellen dat een arts zegt dat je het niet moet gebruiken.
    Linka, gebruikte je de loopstoel veel? zal je hem gaan missen, denk je?
    Hopelijk gaat het allemaal wel helpen wat ze met Myrna willen gaan uitspoken! wat merk jij ervan?

Duster, sjonge zeg. wat een narigheid! dat klinkt wel heftig: zo klein en dan al bronchitis.

denice? huur hoog? das wel bale dan! ik kan me niet herinneren wat ik heb gezien.maar ik weet dat toen wij op zoek gingen naar een huisje, we ook heel even hebben gekeken naar een huurhuis. de prijs voor een rijtjeshuis was hier ongeveer 600-700 euro. nou, dat vonden wij toch echt teveel. en toen we dat wisten, wilden we graag gewoon een koophuis. nu hebben we een eigen appartementje en dat bevalt goed!

ik ga hier weer eens wat doen. zit eindelijk vanmorgen weer wat beter in mn vel. niet meer terug in bed gegaan enzo! voelt wel goed!

Groetjes,

Arri

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Arri, je haalt die twee van Linka door elkaar. Myrna is de oudste en Jeslyn de jongste en die is vandaag "jarig"

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri wij vinden het toch best wel hoog. we hebben niet zoveel inkomen op het moment word echt hard aan gewerkt. Me vriend heeft vandaag gepraat met zijn chef dat het voor ons gewoon erg pittig is op het moment om rond te komen en of hij alsjeblieft andere diensten mocht draaien zodat hij iets meer ging verdienen. En desnoods op een andere afdeling. Hij gaat er dan in loon wel op vooruit maar hij moet er iets voor inleveren wat hij echt altijd al heb gewild en dat is vrachtwagen rijden. maar als we daardoor een tijdje beter kunnen rondkomen heeft hij het er voor over. Maar hij gaat proberen om gedeeltelijk toch nog te kunnen rijden en het andere werk te combineren maar daarvoor zou hij dus wel meer voor moeten gaanw erken. en misschien nacht en avond diensten draaien.
    Ik wil echt heel graag helpen om meer te kunnen verdienen. Maar nu ik 3 dagen achterelkaar heb gewerkt moet ik echt bijna 3 dagen nodig hebben om bij te komen. maar misschien bij me moeder op het werk gaan ze een kinder creche openen en mag ik daar werken fulltime of part time wat ik zelf wil dan. is hier vlakbij en ik kan emy mee nemen.

maar ja als we dat huis zouden kunnen krijgen HEEEL GRAAG natuurlijk. ik ga morgen bellen of ze me brief enzo hebben gekregen. en op welke plaats we staan we zouden nu ongeveer nummer 3-4 moeten zijn. en als ik dan misschien de mensen blijf bellen en schrijven en emailen dat ze denken geef dat mens alsjeblieft een huis ! hihi

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ELLENY, HOE GAAT HET EIGENLIJK MET JOU IN HET VERRE WILDE WESTEN?

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    O ja..... :oops: :oops: :oops: :oops: Wat erg zeg! en ik dacht nog wel helemaal goed te doen! Sorry! :oops: :oops: :oops:

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri ga jij je eens heel goed schamen !in de hoek jij !

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ja, dat is echt naar zulke dingen! financieen... grrr.. waarom heeft niet iedereen wat tie nodig heeft? niet meer en niet minder! :(: zulle we anders Robin Hood gaan spelen; stelen van de rijken, geven aan de armen? ;) Ik bedoelde trouwens het net absoluut niet denigrerend of zo hoor! ik weet niet meer welke huurprijs er werd gevraagd voor het huis! En ook al zou ik het weten, kan ik er geen oordeel over geven!

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    echt een leuk huis hoor! maar inderdaad zeg... wat veel geld zeg! maar het zou super zijn als jullie het op konden brengen en jullie dit huis toegewezen kregen! leuk, 3 slaapkamers.... :D

Deel Deze Pagina