Hallo! Ik ben er ook weer. Het is heerlijk weekend! Heb een ontzettend heftige week gehad. Natuurlijk de poging tot zelfmoord van de ouder van school. contacten jeugdzorg en net vandaag als je denkt dat het redelijk gaat worden we gebeld door jeugdzorg dat de kinderen vanavond worden opgehaald en naar een geheme lokatie gaan. Nou ik kan je vertellen dat ik het telefoontje nog net kan afhandelen en toen echt wel even mijn tranen heb laten lopen. Dat arme kind in mijn klas had het zo zwaar vandaag. Telkens vertellen dat het zijn moeder mist. En vragen of ik haar ook mis. En zeggen dat ze in het ziekenhuis ligt en dat niet leuk is. Zo vreselijk moeilijk. Ben er helemaal verdrietig van. En dat arme kind dat zie ik dus waarschijnlijk gewoon niet meer terug Rebbel, fijn dat je HA wel goed heeft uitgelegd wat er is. Hopelijk heb je snel de uitslagen van de KA en valt het toch positief uit. Dames, verder weet ik niets meer. Mijn hoofd zit een beetje te vol moet ik zeggen. Morgen cb om half 9 al, daarna lekker zwemmen met Danique en dan lekker thuis prutsen.
@rebbel: oh geweldig @petra: ja bakken met sneeuw, mijn vriend heeft wel geskied ik niet, had geen zin. we zijn daar 1 keer per maand dus heb nog kansen
Lieve Petra en Andy, namens de oma en opa van Roos VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 7 MAANDEN VAN ROOS VANDAAG.
meisjes wij gaan morgen vroeg naar oostenrijk dus tjuss! grusgot of zoeits hahahahahahahaha toedels! tot over een week
Ik heb de dag weer overleefd hoor. Controle in het ziekenhuis was helemaal goed, ik moet pas volgend jaar terug komen. Verjaardag was gezellig en zijn dus niet naar zwemles geweest. Volgende week maar weer. @ Iedereen die iets te vieren heeft: GEFELICITEERD! @ Rebbel: fijn dat je ha je toch een beetje gerustgesteld heeft. @ Mik: hele fijne vakantie gewenst meid @ Petra: leuk shirtje voor Roos @ Iedereen die een knuffel kan gebruiken: *** KNUFFEL *** Verder weet ik echt niet meer hoor, Sorry. Nu ga ik naar bed en nog even tv kijken.
@Petra; Leuk shirtje en gefeliciteerd met Roos @Mik; Prettige vakantie Vanavond weer een keer de inhaler geprobeerd, maar 't wil nog niet echt lukken. Vantevoren zit hij er gezellig mee te spelen en als hij hem dan op moet begint hij te schreeuwen. En hij ligt ook nooit stil X
@Miranda; Waar had je een controle van/ Je hebt 't misschien verteld, maar ben 't vergeten . Gelukkig was het wel goed. X
Rebbel, wat fijn dat je huisarts de tijd voor je nam en je beter heeft laten voelen! Milan doet het gewoon hartstikke goed! Knuffel meis! Duster, jij ook een knuffel. Ik duim voor je dat het snel beter gaat met Matthijs en hij niet allergisch is! Lauwie, wat een verdrietig nieuws over Knor Sterkte meis! Denice, ik vind het knap dat je duidelijk bent tegen de oma van Kenny en tegen hem ook! Heel goed meid! Mijn vriend doet trouwens alles, ook de luiers en hapjes enzo. We doen het echt samen, hij heeft net zo vaak een goed idee over hoe we iets met Ise kunnen doen als ik (oké, ik ietsje vaker) en is helemaal gek van haar. Sinds hij regelmatig een hele dag alleen met haar is, voelt hij zich ook verantwoordelijker én beter in staat om zelf beslissingen te nemen. Daarvoor was ik ook nog wel eens vraagbaak, maar meer uit onzekerheid van hem dan uit onwil. Ik heb het geloof ik erg getroffen met hem! Marleen, fijn om van jou ook weer wat positievere berichten te horen over je relatie! Goed dat je er voor bent blijven knokken meis! Setteke, wat een heerlijk filmpje van Silke, ik werd er helemaal vrolijk van! En wat een erg bericht over dat verwaarloosde nichtje Miepie, de dag is alweer voorbij, maar toch nog sterkte met het gemis van je broertje. En spannend of je zwanger bent! Alieke, wat een toestand op je werk. Je wou dat je wat voor zon kindje kon doen Sterkte ermee en geef je meisje maar een extra knuffel. Miranda, fijn dat je controle goed was!
1 hele goede morgen lekker hoor zo vroeg wakker, heb al lekker een uurtje op zw pagina rond gesnuffeld. Ga zo maar eens onze kleine spek een fles geven. Vind dat altijd zo een leuk begin van de dag tot later
Goedemorgen meiden, @Petra,wat en grappig shirt! Enne nog gefeliciteerd met de 7 maanden van Roos.. @Mik,een hele fijne vakantie! @Alieke,wat een toestand zeg,pff,zo sneu voor dat kind,ik snap niet dat de ouders daar niet eerst over nadenken,echt verschrikkelijk. Geniet lekker van je meissie en je weekend! @Miran,fijn dat de controle oke was! @Rebbel,fijn dat de ha je een beetje gerust heeft weten te stellen. Nu dus afwachten. @Juud,wie gaat er trouwen? -------------------------------- Ik ga ff klagen,ik heb het idee dat ik het even niet meer trek,ik ko echt slaaptekort,de meiden worden iedere nacht wakker voor hun speen(en het ging zo goed zonder speen)Lars hoort niks en ik kan er iedere keer uit,het breekt me op. Ook heb ik het ideee dat ik alles moet regelen hier,Lars helpt wel mee maar alleen als ik het vraag,ben gewoon doodmoe Sorry moest er ff uit. Ik ga zo werken,fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden! @daisy: aan de bel trekken bij lars meid! anders zit je er straks helemaal doorheen, het is ook niet niks zwanger en 2 kleine hummeltjes! knuffel! ik heb vannacht weer iets beter geslapen, het blijft wel door mijn hoofd spoken, maar dan denk ik maar aan hoe stellig de huisarts was! Milan vandaag alweer 8 maanden oud! liefs rebbel
Praat dan over Daisy, je weet dat je altijd oplucht! Wat mij ook goed doet, brief schrijven...... lucht mij ook erg op. Doen wij zo op die manier als ik echt niet kan uiten. Je bent ook inmiddels zwanger. Goedemorgen Petra, ja is altijd leuke begin om fles te geven, geniet het van.