Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE potverdorrie drie dubbeltjes. ik heb al 2 keer een heel verhaal getypt klik ik tot 2 keer toe het hele verhaal weg... HOE DOM KUN JE ZIJN JIJ STOMME DRAAK DAT JE BENT. tsss nou ik ga het zo nog eens proberen...

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster misschien als je probeer om het zelf voor je mond te doen. En dan moet je gek doen. Dus heel over dreven in ademen. Met heel je schouders omhoog en dan gaan lachen daarna. En dan weer voor doen voor je mond en dan weer heeeeeeeeeeeeel over dreven inademen. en dan weer lachen. En dan voor zijn mond doen en dan weer zelf ook mee doen inademen met je schouders omhoog helemaal en dan gaan lachen. als het goed is gaat hij daar van lachen. gewoon herhalen doen alsof het een spelletje is. Envooral blijven lachen steeds laten zien dat het leuk is.
    mijn neefje had astma en had daarvoor een pompje en mijn moeder had dat dus altijd zo voor gedaan bij hem en toen deed hij op het laatst zelf met de handje vasthouden. misschien het proberen waard.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, soo hé wat heeft Emy d'r voorbeeldig gedragen zeg! Dus jij komt officieel uit Swifterbant! Dan is kerkrade wel ff heel wat anders, hihi! Dus morgen een klein feestje? Onze volgende mijlpaal is in juni, dan zijn wij 11 jaar samen! (pff, wat klintk dat lang zeg! ben ik al zooo oud?! ;) )

@ Duster, wat een eigenwijs kereltje is het toch. Als het niet lukt met gek doen dan zul je hem toch echt in de houdgreep moeten nemen. Al brullende ademt hij de medicijnen ook wel in!

@ Linka, ja, nog een leuke vent ook!

Nou, ik heb even lekker uitgebreid gedouched en even de bedjes van de kids verschoond en ook nog de schone was opgeruimd. Nou straks nog even de vaatwasser en de wc doen en dan kan het weekend wel komen!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, ben jij al zo oud ;) lekker he even douchen en je ding kunnen doen zonder verantwoording voor kids :D

@ Denice, zo heb ik het bij Wesley ook gedaan, gewoon een spelletje van gemaakt en heel hard lachen samen. Nu gaat het goed. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd kindjes die het ECHT niet willen...

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat vind ik idd heerlijk! Even lekker mezelf vertroetelen en daar ook echt tijd voor hebben! Zalig!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hai dames,
    Ben druk aan het werk, bijna weekend, heerlijk.

Heb het verhaal van Fleur en haar nichtje ook gelezen, men hé wat een verhaal. Knap hoor van haar hoe ze gehandeld heeft. Zal wel pittig worden met 3 van die kleine kids. Ik vind het nu al behoorlijk bedrijvig en dan nog een baby in huis, ga er maar aanstaan.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Setteke, tijd voor jezelf... ik ben er hard naar opzoek, haha!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja Lique, ik vind hartstikke knap van Fleur1 echt super van haar!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kids droppen bij de oppas.... ;)

Maar normaal gingen ze ook alleen als ik moest werken hoor! Dan kwam tijd voor mezelf ook niet in mijn boekje voor!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Fleur? Verhaal? Heb ik wat gemist of is dat dat verhaal van dat vrouwtje dat een week voor haar nichtje heeft gezorgd terwijl haar ouders niet naar d'r omkeken?

@ Setteke, lekker toch! Dat heb je ook af en toe nodig! Ik ga 17 maart een dagje naar de zwaluwhoeve met mijn vriendinnen, daar heb ik ook echt zin in! Heerlijk verzorgd van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat...

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, heeft anissa jou vaker gebeten sinds die ene keer? hier is het bijten nu bijna elke voeding. vind het heel arelaxed voeden! wat doe/deed jij toen ze dat deed? hielp het?

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yep Delilah, die verhaal idd ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ja, oppas, al mijn familie zit nog in het buitenland, wordt tijd dat ze terugkomen, haha! En op mijn werkdagen zitten ze idd op het KDV...Dan blijft er weinig over.
    Woensdagavond wel weggeweest. Jan Jaap van der Wal, helemaal in een deuk gelegen..

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke ik kom officieel uit Gouda :D echte kaaskop dus hahahahaha :p

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ik denk dat ik hier serieus voor volgende week een afspraak maak bij de gynaecoloog. Zit me nog altijd niet lekker die mirena. En gister krampen in me buik en toen was roze slijm ik denk owh lekker ook dat nog in het weekend ongesteld zijn. Hm ik denk doe ik maar dik maandverband vannacht ( ben altijd zooooooooooooo heftig niet normaal stroomt gewoon, lekker onderwerp) word ik vanmorgen wakker HELEMAAL NIKS... hm raar. Nou ja zet ik net koffie ik denk lekker ff wakker worden met stukie ontbijtkoek erbij.. Nou die geur vond ik al niet zo lekker. ik denk zal wel verkouden worden. en nou dronk ik net .. baaaaaaaaaaah vies echt, kan koffie over de datum zijn na 1,5 week? of je smaak veranderen met die mirena... vond koffie altijd zo lekker..

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, ik heb misschien ook nog wel een tip voor je. Ik heb altijd gehoord dat als ze je in je tepel bijten je ze los moet koppelen en beslist moet zeggen: "Nee ...(naam)..., dat mag niet!" En dan weer aanleggen. Dit elke keer doen als ze het doet, dan zou ze het moeten afleren.

@ Denice, Gouda, jij bent wel heel erg van overal uit Nederland!

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    kan je zwanger zijn door die mirena heen en dan toch nog negatief testen? ik snap er helemaal niks meer van.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meid, ik heb geen idee. dat zou ik de gyn even vragen!

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke uhhh jah :D maar vond gouda toch wel leuk en ja swifterbant is echt zo;n roddel dorp als de een een scheet laat weet de andere aan de andere kant van het dorp het ook. vreselijk als je het mij vraagt. we hadden wel een super mooi huis daar. maar ja nu dit hier in limburg echt zooooooo gezellige mensen en alles lekker rustig aan we zeggen hier altijd limburgs uurtje. als iemand zeg 8 uur kom ik dan zet de koffie maar een half uur er na klaar want die komen altijd in het uur na 8 uur pas binnen.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Klinkt heel relaxed!

Deel Deze Pagina