Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    vind het toch eigenlijk een geruststellend gevoel als ik toch iedere maand ongesteld word. want dit is ook niks....

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat heb ik dus ook. Voor de kids er waren heb ik een poosje aan de prikpil gezeten. Word je ook niet meer ongi. Men, niks voor mij, had het gevoel dat ik totaal de controle kwijt was.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    hAHA, ik ken je gevoel een beetje Denice, hier ook al maanden niet meer ongesteld geweest. Maar ga er maar vanuit dat ik het echt wel zal merken, mocht ik zwanger raken door de spiraal heen...
    vind het aan de andere kant toch wel ideaal dat ik niet meer ongi wordt...

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @daisy: vervelend meid, maar inderdaad met je mannetje gaan praten het word te zwaar voor je

@rebbel van harte met je mannetje!

@petra: ik moet altijd zo lachen om jouw, je bent zo maf haha

@denice gefeliciteerd met je 3 jaar ;)

Nou Mylan is voor het eerst in zijn leven ziek!

ah zo zielig, hij houd zijn melk niet binnen en we hebben vanacht 2 keer zijn hele bed moeten verschonen en hem zelf natuurlijk. vanochtend gaf ik zijn fles en na1 minuut kwam het met golven eruit, dus gelijk in bad.
    hij slaapt nu veel, maar drinkt wel water en heeft een half potje fruit op gelukkig

gaat goedkomen dus, hij krijgt vandaag alleen maar knuffels van mama

toedels

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, dank!
    van mijn vriend mag ik niet boos worden. het is goed met m. ze mag wel ff in zijn tepel bijten, kijken of hij lief blijft :)
    en een keertje kan gebeuren, maar het is nu bij bijna elke voeding aan het begin of eind raak

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Daisy, volg het advies van Jenny. Echt praten. Dat je vriend niets hoort 's nachts, dat ken ik. Maarja dan denk ik, voor hij eruit is enz. Kan ik alweer in bed liggen, dus ik doe het zelf wel... Misschien zijn er andere momenten dat je wat meer rust kan pakken en dat Lars het even overneemt. Slapen je kleintjes nog lekker tussen de middag? En doe jij dan ook je ogen even dicht? Dat doe ik nog steeds hoor, en dan gewoon een uurtje. Even wekkertje zetten en als ik wakker ben ga ik weer wat in huis doen ofzo.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja hoor, ze heeft weekend! En 2 snotverkouden kindjes....

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

Morgenavond gaan hubby en ikke samen (denk ik) weg... we moeten om 19u klaarstaan, mijn schoonouders passen op. Verder hebben we geen idee van hoe of wat... we laten ons maar verrassen... Ze hebben weer wat bekokstoofd, haha!

Ohja, Britt haar 2e tandje is woensdag doorgekomen! Dat verklaart meteen waarom ze maandag op dinsdag en overdag dinsdag zo uit haar doen was en alleen maar huilde...

Xx

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sorry hoor ff egobericht... :oops:

Nog steeds niet ongesteld en de testen blijven negatief......
    Ik ben naar de huisarts geweest en mocht bloed testen. Als ik wel zwanger ben krijg ik aan de einde van de dag telefoon zo niet mag ik weer met de pil beginnen.......

Weet het echt even niet meer...heb iedere keer hoofdpijn, met vlagen misselijk en ben echt doodmoe.... Tja als je dat dan hebt ga je er echt wat van denken....
    Heb iedere keer de pil geslikt ben m wel 2 keer vergeten maar ja ik weet niet meer of we toen ook gesekst hebben...

Bah....wat kan zo een dag lang duren....en als de huisarts niet heeft gebeld haha denk dat ik dan ook nog behoorlijk teleurgesteld zou zijn......

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Miepie.. zo te horen wil je wel zwanger zijn of niet :D

Krijg echt geen hoogte van mezelf. Vind het echt 10 keer niks dat ik niet ongesteld word. is geen regelmaat want mocht ik toch perongeluk ongesteld worden in een keer en gigantisch doorlekken zou ik dat niet eens in de gate hebben. Want ik weet niet wanner het moet beginnen. en je weet ook nooit wanneer het eindigt die ongestelheid.
    moet het er nog maar eens over hebben met me vriend wat we gaan doen want zo voel ik me ook niet prettig. En om nou iedere maand een test tevoorschijn halen en over stickie heen piese lijk me ook niet ideaal. en is ook weg gegooit geld.. Heb net op testjezelfnu 3 testen voor 5,99 euro besteld toch voor mezelf beetje gerust te stellen.Die krijg ik dan morgen binnen via de post. maar ja dan kan ik zondag pas testen want morgen ben ik er niet de hele dag.

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh deze site is echt niet goed voor mij dat er een calculator bij zit .....

7 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    18 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar
    19 Februari 2008 Vruchtbaar
    20 Februari 2008 Erg vruchtbaar
    21 Februari 2008 Eisprong
    26 Februari 2008 Innesteldag
    6 Maart 2008 Vanaf hier kun je testen
    13 November 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum

de 7e deze maand was ik dus laatste keer ongesteld en heftig ook.... en we hebben dus bijna iedere dag ge.. uhhh sext. en nou zaterdag en zondag had ik krampen in me buik. en gister dan dat roze slijm.
    t zou natuurlijk allemaal heel erg toevallig kunnen zijn. en allemaal in dat rare hoofd van mij zitten.. weet t ook niet meer hoor.
    pfff
    Miepie wil je een clubje oprichten voor mogelijk zwangere mensen?

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha...tja...Moeilijk he zoiets....ik was ongeveer 20 januari ongesteld dus mn vruchtbaarste dag was op 8 februari....alleen ik weet t niet meer wanneer we hebben gesekst....haha

Aan de ene kant wil ik heel graag zwanger zijn aan de andere kant is het beter om nog even te wachten. Dus als het nu wel raak zal zijn dan is het een kadootje....
    Geloof er alleen niet zo in aangezien ik nu tig x negatief heb getest. Bij die van vanmorgen zie ik een heel vaag streepje maar hij is zo vaag dat ik het me haast kan verbeelden.... :)

WORD GEK HIER VAN ONZEKERHEID!

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he zie dat jou dochter een dag ouder is als malou...grappig...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zoek dan afleiding, heb makkelijk praten maar dat helpt echt......

Sterkte meiden....

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zo ik heb even snel bijgelezen. Maar ik ben het ook allemaal weer kwijt :rolleyes: Vanmorgen om kwart voor 9 zat ik al in de auto en heb tot half 12 geshopt met m'n moeder en ben nu best moe :) .
    Thomas heeft een nw jas, een vest, een broek en een shirt en Jasper heeft 2 nw shirts. Zelf heb ik uiteraard weer niks, had geen zin om voor mezelf te kijken. Ik ben nog ongi en dan vind ik kleding passen maar niks!

Vanmiddag ga ik ff boodschappen doen. En daarna me maar eens op de was storten. Ik moet nog wel het een en ander wassen wat mee moet op vakantie. Nu is het maar een weekje Texel, maar straks 2 weken Frankrijk en ik ben echt een doos en zou het liefst me hele huis opvouwen en inpakken :) Kan nog wat worden...

Ik las dat de uitslag van Justin niet goed was, he bah! Alsof ze nog niet genoeg aan d'r hoofd heeft... Waarom moeten sommige toch alles tegeljk op hun dak krijgen, bah!

Nou sorry voor het ego bericht :oops:

Gefeliciteerd met de vermaanddagen en het zoveel jaar samen zijn enzo en voor degene die zitten te kloten met ongi worden... Hopelijk komen er weer wat wensen uit... ;)

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Miepie ja klopt :D 1 dagje ouder is ze... word gek van mezelf

WOESSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAH!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    sjesus... GRRRRRRRRRRR ik word hier toch even kwaad. NIET NORMAAL...

Heb nu dus even een klachtenformulier opgestuurd weer naar de ABN... Over die rekening die ze gewoon hebben door laten lopen. Ze hebben in 2008 gewoon kosten voor acceptgiro en Pasje er vanaf gehaald. En omdat er geen geld meer op stond dus zo in het rood gegaan. en debetrente er vanaf enzo. Terwijl me rekening allang was opgezegt 30 nov 2007 ! IK BEN ZO KWAAD. Ik heb helemaal geen acceptgiro gekregen of een pasje ! pasje heb ik allang niet meer die hebben ze op het kantoor verknipt!

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden.
    Zijn we allemaal gek aan het worden hier of valt dat mee?
    Ik ben aan de grote opruiming begonnen.
    Heb net allemaal oude post uitgezocht en zitten verscheuren boven de prullebak.
    Erg boeiend werk moet ik zeggen.
    Maar het was wel nodig want ons huis groeit een beetje dicht zo langzamerhand. ha ha
    Verder eidenlijk weinig nuttigs gedaan.
    Ik ga zo nog maar even weer verder, heb nu de smaak te pakken he!

Morgen ga ik alle kleine babykleertjes uitzoeken en in een hele grote doos stoppen.
    De eerste setjes kleding van de meiden ga ik bewaren en de rest gaat weg.
    Onze kiddyboard heb ik ook al verkocht.
    De maxicosi is straks als volgende aan de beurt.
    Dat gaat lekker opruimen hier!

Zo dat was even mijn verhaal.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kiddyboard?

Ja ik ben ook bezig met grote opruiming, tjeetje, hele doos vol met kleren, waar moet ie nou heen, op marktplaats zetten zou ik gek van worden. hoop foto's maken, neej dank je, ik wil gewoon aan me vriendinnen geven als ze leuk vinden, dus doe ik ook ;) Dus voorlopig gaat ie naar zolder! Maxi Cosie doe ik pas weg als wij wagen niet meer nodig hebben.

Ben bezig met vouwen, 2 grote wasmanden die gevouwen moest worden, tjeetje mina!

Voedingskussen heb ik al weggegeven wat was ik blij dat ik die weg kon raken! Haha!

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Meiden die een knuffel nodig hebben * knuffel*

Gefeliciteerd met alle vermaanddagen, jubileums en andere leuke dingen.

Voor alle zieke kindjes heel veel beterschap!

En voor iedereen met opruimwoede, ik ben ook bezig, maar heb nu al geen zin meer, dus zit in de puinhoop ;)
    Straks maar weer even moed verzamelen.

Vanmorgen cb. Nou onze kleine spek weegt (schrik niet!)9240 gram en is 68,5 cm
    De arts was heel tevreden. Ze is in vergelijking zelfs magerder geworden dan de vorige keer dat ze er was. Ze vond haar ook heel stevig en ze was lekker vrolijk en alert. Helemaal tevreden en trots dus.

Mijn mannetje komt eraan, dus ik moet gaan eten!

Tot vanmiddag!
    Oh ja en ik zal pb-en voor de lijst

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo wat een binkie, maar dan meisje! Hihi! Ach als ze maar goed groeit ;) Niet waar? En ze kan dus van maxi cosi af!

Have fun!

Deel Deze Pagina