Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nutriton is Johannesbroodpitmeel. Dat maakt de voeding dikker, tot een soort papje. Hierdoor blijft de voeding makkelijker in de maag en wordt het spugen juist minder.

2. Niet meer actief

ze is juist meer gaan spugen :(

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    foto's plaatsen bij bericht speciaal voor bumba

Ga naar www.tinypic.com.
    Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken.
    Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan.

Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht.

Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen.

Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto. [/b]

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    weet iemand misschien een oplossing voor een lactatiekundige?

Ik heb onwijs rode (soms bijna wel paarse) tepels... erg pijnlijk... bv zelf is goed... ivy dringt ook goed... maar me borsten wisselen elkaar af... dan is de ene zo geirriteerd en daarna de andere... maar dit is niet echt goed... de dokter zegt hoort erbij :| lijkt me sterk maar goed... en die ziet niks bijzonders... die adviseerde me lillypads... mjah dat helpt er ook niet voor... en naar een lactatiekundige te gaan.. mjah daar kan ik pas volgende week bij terecht... weet iemand misschien iets of iemand rond Enschede? Aangezien ik niet wil stoppen met de BV maar als het te pijnlijk word kan ik niet anders :(....

ik lees het wel :) alvast bedankt:) en slaap lekker

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebecca,wij zijn idd gestopt met de Nutrilonaar kregen ze zulke krampen van en ontlasting werd ook harder zeg maar,volgens het bureau raar maar sinds we gestopt zijn gaat het poepen goed!

@Pendrag,thanks!
    Dat hebben we ook al zo vaak geprobeerd,helaas...
    Het wordt wel steeds later dus er is nog hoop,hahahah...

Ik ga weer snel naar ze toe!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Kimm,ja dat kan hoor hoef je niet voor te blozen hoor meis..
    Iedereen is anders heh!

@miepie,hoeveel slaapt ze op een dag?
    Misschien heeft ze gewoon niet veel slaap nodig?

@Pendrag fijn dat de krampjes weg zijn joh!~

@Rebecca,hier drinken ze btw Friso Comfort en die werkt wel bij ons,gemengd dan wel.'
    Nu heb ik bij Linne moeten stoppen voor haar uitslag maar ik merk nu al dat ze veel meer spuugt.. :(

@Myangel,ze hebben trouwens heel weinig last van de spuitjes gehad :thumup:

@Petra,ja zo kunnen we ze idd uit elkaar houden :)

@Kimm,ga anders gewoon ff langs de huisartsje kan zo toch niet door blijven gaan?

Linne heeft wat verhoging,37,7gr,mag ik dan wel gewoon met haar naar buiten toe?
    We gaan vandaag shoppen voor de meiden,voor de doop :D ,maar weet ook niet als ze niet lekker is?
    Ze drinkt trouwens wel goed hoor en heeft ook al 2x wat aan de dunne kant gepoept?

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik krijg zo de pagina's wel vol,hahah,je zou bijna denken dat ik niks anders te doen heb :)

8. Niet meer actief

daisy,volgens mij mag je wel met ze naar buiten het is iets verhoging toch,maar geen koorts, anders straksjes nog even tempen, misschien is het al weer gezakt.
    komt die uitslag door de comfort?ik zit ook te denken om over te stappen naar comfort maar durf niet zo goed, ik bel straks weer naar het cb want dit is toch echt niet normaal, vind het zo zielig voor haar,
    met wat mengen jullie het dan?

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebecca,we weten iet waar de uitslag vandaan komt maar het is wel sinds ik Comfort gebruik.
    Morgen ff naar de huisarts kijken at hij zegt!
    Vraag het gewoon ff na idd,wij mengen het met Friso standaard,half/half,hier werkt het maar iedere baby is anders tuurlijk.
    Succes meis!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Als je die van de fles bedoelt, dan moet je de dop iets minder strak aandraaien.

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja Janna houd de fles binnen. Tenminste de afgelopen 4 flessen. Ben erg trots op haar.
    Ik maak altijd een fles van 90+3 scheppen. Vannacht en vanochtend heeft ze die helemaal leeg gedronken. Gisteravond heeft ze 20 laten staan. Betekend dit dan dat ze 80 op heeft of 70?

Wel goed hoor wat ze mag bij 7 flessen 70 hebben en bij 6 flessen 80. Dus ze drinkt meer als dat ze mag. Maar dat is alleen maar goed toch. Kan ze mooi groeien!

@daisy, ik zou voor dat je weg gaat nog even tempen, misschien is het dan wel gezakt.

@Rebecca, wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt! Sterkte er mee, hopelijk kan het CB je helpen.

Hier gisteravond opeens rillingen. Ben door mijn man naar bed gestuurd. Was echt geen pretje, kon het gewoon niet warm krijgen. Had uiteindelijk 2 dekbedden over me heen en toen stopte het gelukkig. En had ook mega pijn in een borst. Heb paracetamol in genomen en ben gaan slapen. Voel me nu echt brak. Dus wordt een beddag voor mij!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    whaaaa... vriendin van mij is bevallen van een dochter vanacht

Esmée is haar naam.... ze was aankomende zaterdag uitgerekend... maar vanacht bevallen nadat ze voor de 2e keer gestript is en de natuur een handje heeft geholpen.

ze zat er zo doorheen en ik ben zo blij:D... hihi zit hier met een big smile:D hahaha

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    kim1988 ik heb dat ook gehad van de week 3 dagen onwijs gevoelige tepels tegen het blauw paarse aan. nou heb ik bepanthen opgesmeert na de een na laatste voeding en de laatste voeding uit de fles gegeven( tommee tippee flesjes lijken heel erg op de tiet) hihi. omdat ik na het eten geven laatste beetje wat er nog in zit kolf lukt dat prima hier. dan hebben je tepels een stukje van de avond en snachts een beetje rust. dan kunnen de tepels even bij komen hihi :D

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik smeer dat er ook op alleen brand het dna als een gek:| gene idee wat het is straks maar even weer de dokter bellen... mjah die konden vorige keer ook inks doen

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    KIM ! gefeliciteerd met je vriendin ! EINDELIJK he hihi

16. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Wanneer ben je gestopt met de BV, want dit zou een borstontsteking kunnen zijn.

17. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik heb dit zelf nooit gehad, maar misschien kun je via deze site:
    http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/
    een contactpersoon bij jou in de buurt bellen. (zoekoptie zit rechts)
    Die kan je misschien alvast verder helpen.
    succes

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kimm, ik heb een LD aan huis gehad. via kraambureau aan tel nr gekomen. als je er niet aanvullend voor verzekerd bent zijn er wel kosten aan verbonden. ik heb er veel aan gehad. ze weten er toch meer van dan een huisarts. succes ermee meid!

happy, heb je ook harde rode plekken op je borst? bij mij was het nl borstontsteking toen ik me zo voelde. heb je ook koorts? ff huisarts bellen dan! krijg je antibiotica. zorg dan dat je een kuur voor 10 dagen krijgt. sommige ha geven maar 7 dagen, maar de kans dat t dan terug komt is groter dan bij een kuur van 10 dagen.
    o, en opletten omdat door de kuur schimmel (spruw) meer kans krijgt. ik nam toen yakult erbij. en zorgen dat je borst goed leeg is af en toe (ev kolven).
    beterschap! en fijn dat janna zo goed drinkt!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij ons stond een nummer van lactatiekundige bij het cb in het boekje.
    en die hebben ook een 0900 nummer, dus kunnen vast helpen.
    ik weet niet hoe het in enschede zit? maar anders even googlen
    heb het even voor je gedaan en dit zat er al bij

http://www.verloskunde-enschede.nl/prak ... ezuid.html

nou gister heeft ze van 10 uur geslapen tot half 7 in de ochtend, en daarna weer tot 10 uur.
    wel veel gespuugd maar ja dat zijn we gewend
    net weer wat huilen, speen erin en dr ogen vielen al dicht, ze is dus wel moe

daisy hier ook een klein ooievaarbeetje op haar rechteroogje
    ze heeft ook iets een pigmentvlekje (mongolenvlek... wie bedenkt zo`n woord) boven haar billen.

judith vind je dat niet eng een doekje op haar hoofd, hier word al naar van alles gehapt en in haar mond gestopt, ben dan bang dat ze dat in haar mond stopt en niet meer eruit krijgt en erin stikt
    of doet gulia dat niet?

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hebben jullie al een gratis mutsje aangevraagd bij rainbowbabies?
    is leuk, kanje zelf een kleurtje kiezen , en handig als het kouder word

Deel Deze Pagina