me jealoussss... Ik heb 3 mega chocoladerepen gekocht en die heb ik voor de zekerheid maar helemaal boven achterin een keukenkast gelegd... Daar kan ik alleen bij met een stoel en daar ben ik vaak te lui voor, dus dat is mijn vangnet om niet mega te gaan vreten nu, hahaha! M&M.s.... Dat was ook lekker geweest....
Denice naar de ABN? k*bank... Heb er zo ook mn perikelen mee gehad... Ik wil om 4 uur Tygo van de KDV ophalen, dus ga ff alles voorbereiden voor de nasi en dan ff gauw douchen want ik ben helemaal koud vanbinnen... En nu misselijk van teveel chinois...
Ik kon ook wel zwanger wezen met mijn domme acties haha. Stuur ik net een PB naar Happy, maar stuur ik hem niet naar happy1980, maar gewoon naar happy. Een ander krijgt nu dus mijn berichtje. Daarna wel naar onze happy gestuurd. Maar ik ben niet zwanger hoor (want wij hebben nog geen sex weer gehad)
Ha ha Alieke, die Happy zal wel denken: wat moet ik met zo'n berichtje. Ik had er misschien ook Happy1980 neer moeten zetten. Ook een beetje mijn fout hoor. Ligt ook niet aan een zwangerschap hoor, ik heb ook soms van die domme dingen. En ik ben ook niet zwanger hoor (100% zeker!)
Whahaha, die happy zal wel denken! Geen sex meer...? Uuff... Kan niet zeggen dat het bij ons vaak is, maar dat komt ook omdat ik de knip nog vaak voel, maar helemaal geen sex... Dat overleef ik niet, hahaha! Wij krijgen letterlijk ruzie als we te lang niet gesext hebben
wat balen dat jullie nog last hebben van jullie knip, kunnen ze daar niks meer aan doen? ik verlies alleen mijn tampons haha, ach ja als dat alles is
Seks? Wat is dat? Wij hebben denk ik al 2 maanden niet meer gesekst... Na de bevalling ook pas iets van 3 of 4 keer gedaan hoor! Ben ik veel te moe voor en bovendien lig ik altijd eerder in bed, omdat meneer zo vreselijk snurkt en me dan wakker houdt! Nee, al dat suffe en verwarde gedoe dat noemen ze nou ontzwangeren!
@ jenny, verlies je je tampon? Sorry lig helemaal in een deuk hier... @ linka; ja als je die voelt dan heb je niet bepaalt zin he... En op de momenten waarop het wel gebeurt, kan ik maar in ding zeggen: lubracation, lubracation, lubracation! Als je begrijpt wat ik bedoel.... Anders doet het daarna weer zo'n pijn...! @ jenny, weet niet hoe het met linka zit, maaruh, ik had zo'n grote knip, dat degen die het hechtte pertinent weigerde me te vertellen hoeveel hechtingen ik had... Ik denk dat het dan wel een grote was... Kan me ook zo voorstellen dat het littekenweefsel soms nog pijnlijk is. Mn zus heeft er zelfs nog 2,5 jaar vooral last van gehad als het kouder was... Heb soms ook gewoon steken of een pijnlijke bil... Ach ja, shit happens
Ik verlies tampon ook hoor...... dus kutmaandverband moet ik gebruiken, ik heb geen knip gehad, bij Myrna wel, na 4 weken konden wij al sexen, maar deze is gescheurd nou wat denk je, na bevalling hebben wij maar 3 keer gesext of zo... !
Dag sex en speel hij maar lekker met zichzelf ! Sorry hoor, want Jeroen zeurt ook hele dag als hij opgewonden is !
Ben ook geknipt van onderen, maar aan sex geen gebrek.. .. ben alleen nog steeds wat bangig om een ob te gebruiken, terwijl ik dat veel en veel hygienischer vindt dan zo'n opoelap...
Meiden ik zwaai vandaag alleen even, drukke dag vandaag! Veel beterschap voor alle zieke kindjes! Tammie: Balen zeg! Veel sterkte en een knuffel voor Justin! Voor de rest....*knuffel* en tot morgen!
Ik moet zeggen heb nog geen tampon weer gebruikt, dus wie weet heb ik wel hetzelfde.. Moet wel zeggen dat ik vond na de bevalling, dat er heel veel genante dingetjes nog bij komen kijken waarover ze je niet inlichten... Weetje ik las laatst een artikel in 1 of ander babyblad en ik was shocked... Ging over mannen en hun relatie na een kind: Er waren iets van 7 mannen, die hun verhaal deden. Daarvan waren er 2 die van hun vrouw hielden en haar de enigste vrouw in hun leven noemden en het voor lief namen dat de sex minder was, er waren er 2 die momenteel een affaire hadden, omdat er niet gesext werd en er waren er 1 die al is sex had gehad en dit ook van plan was te blijven doen, omdat er thuis niet genoeg gebeurde... En 1 die op het punst stond om het te doen, maar nog twijfelde omdat hij zoiets had van, als ik hier eenmaal mee begin is de weg ook zoek.... Maar je las ook het verhaal erachter he, er was een vrouw die compleet (voor haar mans idee) verandere in een ander mens, hij zei perfecte moeder, maar een echte moeke en hij zag niets meer van de vrouw waar hij verliefd op was geworden. Een andere vrouw, schonk geen aandacht meer aan haar man, hij voelde zich genegeerd en buitengesloten. Had het idee dat zij hem niet meer wilde. Allemaal dat soort verhalen. Kijk je leven veranderd nu eenmaal als je kinderen krijgt, maar ik vind sex zooooo belangrijk in een relatie, voor een man soms meer dan een vrouw, maar ik denk echt dat een relatie zonder sex op een scheiding of affaire uitloopt. Dus ik ben eigenlijk heel bewust bezig met mn vriend om dat weer een beetje op gang te krijgen. Ik voel me er zelf ook beter door, geliefder. Vond het echt shocking hoor... Ook om te lezen hoe die mannen zich voelden...