Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Linnie, oow, dat is (deels) herkenbaar. Ik had bij mijn eerste vanaf 27 weken hoge bloeddruk en dat is uiteindelijk wel zwangerschapsvergiftiging geworden. Tymen is met 36 weken gehaald met een spoedkeizersnee. Hij woog 2380 gram en was 46 cm. Hij heeft twee dagen in de couveuse gelegen en daarna nog 12 dagen in de warme kamer. Inmiddels is hij supergezond en merk je niks meer aan hem. Mijn tweede, de augustusbaby Silke dat is bijna precies tegenovergesteld gegaan.6 dagen te laat, 34,5 uur duurde de bevalling en ze was 4460 gram en 54,5 cm.

@ Rebbel, duim, duim, duim.....

2. Iedereen voor de tv ofzo?
    Ik ben ff mn hyves aan het checken!

@Miepie, hoe is het met je?

@Linka; ik schrok wel van je gewoonte om in slaap te kunnen komen. Lijkt me ook niet helemaal goed om dat te moeten doen om in slaap te kunnen komen. Slaaptabletten misschien een betere tijdelijke oplossing? Meid, heb zo met je te doen, ik voel me ook zo verschrikkelijk op veel dagen, dat ik gewoon helemaal kan voorstellen hoe jij je voelt en dat wens je gewoon niemand toe.

Nou weinig verkeer verder...

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel tuurlijk duimen we meid!

@ Chantal, ja tot die tijd kan ik er lekker mee urren :)

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

@puck: wat vervelend dat je last had van buikgriep :(

Tjb: Welcome back :)

@daisy: heb je de hele grote lamp of de kleine lamp? want die kleine kostte hier ook 100 euro! ;) grote 250 :)

@juud: ik vind de naam wel apart.. vooral waarom je je kindje zo zou noemen vind ik heel bijzonder!

@linnie83: Welcome!

@delilah: succes met oppassen ;)

@petra: mooi buikje ;)

@binna: nee hoor niet vervelend want ik denk dat het de kleine versie is van de lamp ;)

@linka: dikke knuffel meid!

@denice: hoop ook voor je dat je het huisje krijgt!
    en gefeli met emy haar 7 maandjes!

@sjorsje: wat vervelend dat ze op je werk zo doordrammen..

@philly: leuke foto's van renske :)

@linka: kan je dan niet ff naar mijn zeeman komen ;) dan zijn we van die sokken af :p

@denice: balen dat je ongi bent geworden :( en mirena er toch uit? :)

@arri: gefeli met 7 maandjes!

@daisy: ik denk ook nog steeds een jongetje! :) wanneer heb je weer een echo? ;)

@petra: Djayden staat niet op de lijst :) dus zijn naam is helemaal orgineel ;)

@juud: leuk zon poppenhuis :)

@linnie: fijn dat je zon makkelijke bevalling heb gehad :)

@rebbel: hoop met je mee dat ze de uitslag morgen hebben en dat het allemaal goed is :)

zo dat was het weer :)

Fysio belde vanmorgen af :( ze was ziek..

Voor de rest zijn we even wezen winkelen met zijn drietjes :)

Oh jah we gebruiken hier nog heel even pamper nr3 dit omdat er nog een paar liggen en die willen we opmaken en daarna gaan we over op nr4 :)

kledingmaat: 68/74

rollen: djayden vertikt het om van rug naar buik te rollen maar kan het wel :)

Optrekken: aan mama's handen

Zitten: Meneer kan al wel goed zitten vind ik.. hij probeert zich steeds beter overeind te houden :)

Groetjes

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Jeetje wat is er veel gekletst...moet ook eerlijk zijn dat ik niks heb onthouden ben zo moe vandaag...bah. En nog steeds geen ongesteldheid hier... :evil: :( Bah...en nog eens bah.

Sorry hoor ben een beetje chaggie maar gelukkig heb ik morgen een dagje vrij!

Rebbel: duim duim duim duim duim duim duim!

linnie: vervelend zeg dat hij zo slecht drinkt. Hoop dat ze je morgen wat meer duidelijkheid kunnen geven.

juud: gave poppenhuis! Mn oom maakt er een voor malou voor als ze 1 word!

Tja wat dat betreft had ik ook geen klagen met de bevalling...5 uur smorgens vliezen gebroken tot kwart over 11 smorgens beetje buikpijn gehad en daarna wel hevige rug en buikweeen maar malou was er ook al om half 3 smiddags! Het nadeel alleen wel was dat ik behoorlijk gescheurd was.....

Malou haar naam komt 33 x voor!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    is toch gek dat djayden niet op de lijst staat? die naam is toch minstens 1 keer gegeven in 2008

7. @ linnie; verborgen reflux? wist niet dat dat ook al kon, dat is vervelend zeg... Ben benieuwd wat ze daar aan doen...

@judith; hahaha, ja dat dacht ik wel! Giulia wil er straks mee spelen en dan zeg je 'nee giulia, mama is nog even bezig, ff wachten nog'
    En tegen de tijd dat ze 5 is geeft ze op met vragen of ze er mee mag spelen.... :)

@ setteke; je hebt wel idd 2 tegenovergestelde bevallingen gehad zeg

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    das apart petra....haha jij hebt dan wel een hele originele naam...
    djaden staat er wel op...schrijffoutje? wel apart eigenlijk dan....

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    das apart petra....haha jij hebt dan wel een hele originele naam...
    djaden staat er wel op...schrijffoutje? wel apart eigenlijk dan....

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hmm blijkbaar ging er iets verkeerd dat ik m 2 x plaatste.... :confused:

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik weet het ook niet :) hij is in ieder geval wel gegeven 1x ;)

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks lieve meiden!

@chantal: de arts belt zelf mijn vriend!

@linnie: milan is getest omdat hij net na de geboorte wat slap was, maar dit kon ook komen door de vroeggeboorte. ze hebben ook geprikt voor stofwisseling, maar die uitslag was iets afwijkend. het kan aan heel veel andere dinge`n liggen, dus nog een keer opnieuw geprikt en urine ingeleverd, morgen krijgen we de uitslag van de urine. de artsen geloven zelf niet dat een stofwisselingsziekte is, dus ik hoop dat ze gelijk hebben. ;) welkom hier! :D

13. @rebbel; ok dus morgen gewoon even afwachten dus....

@miepie; sjacherein er maar op los hoor, heel begrijpelijk! Het is het 1 (ongesteld) of het ander (zwanger) en we willen niets er tussen in! Hoe lang ben je nu al 'over tijd'?

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hij heeft sinds vorige week zantac (maagzuurremmer) Maar het slaat volgens mij niet echt aan.
    Hij weigert nu helemaal de fles :S
    Ook dik ik de voeding in met nutriton zodat de voeding minder makkelijk naar boven kan komen.
    (hij spuugt niet, maar het loopt weer terug zijn maag in)

Ik ben nu ook maar over gestapt naar 3 flessen dachtr mischien gaat dat er wel in maar dus ook niet.
    Dit is nu zijn schema
    7.00 180 water 6 scheppen friso 2/ 6 nutriton en 7 scheppen bambix (papje dus) (150 ml op met vechten
    9.00 fruit + beetje diksap (Alles Op)
    12.00 180 water 6/6 (100ml op met vechten)
    14.30 koekje + diksap
    17.00 1/2 groenten + toetje om toch wat melk binnen te krijgen(alles op
    20.00 papje zelfde als s'morgens maar dan met nachtvoeding) Eet hij meestal wel op

Bied ik zo te veel aan? Mischien hier iemand tips?
    Als ik niet vecht krijgt hij dus max 20 ml per keer binnen per fles

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ben ook eens gaan kijken en er zijn 46 anissa`s geboren.

juud wat een gaaf poppenhuis. voor mijn dochter hebben we eens zelf een poppenhuis gemaakt. van buiten een kast, van binnen poppenhuis. heel leuk om te doen.

zie dat er een nieuwe mama is, welkom

ze liggen hier in bed, lekker even tijd voor mezelf. als ze niet wakker worden tenminste

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @rebbel das wel spannend. Succes dan morgen
    Zal zeker voor je mee duimen

@chantalchannie ga zo je verhaal lezen eerst even jordy zijn pap geven en dan op bed leggen :)

17. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Wie wil er voor mij kijken?
    Ik kan het niet vinden namelijk.
    Sophie stond op 1, dus zal wel vaak zijn gebruikt.

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    djayden staat er wel op hoor

188 Djayden 43 (zo schrijf je het toch?)

rebbel ik ga voor je duimen

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deel Deze Pagina