Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

oh jah alles is hier weer helemaal bijgelegd en vriendlief geeft toch toe dat hij ook graag een tweede wilt :)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Miepie, oh zo erg ben ik ook! Doodzwijgen, hihi!

@ Schatje, jammer dat je niet in de buurt woont... ;)

3. En jij? :D

4. schatje1

en dat doodzwijgen kan ik ook heel erg goed.. kan het zo een week volhouden als het moet.. alleen het vervelende is altijd dat vriend dan dingen aan me gaat vragen zodat ik toch antwoord moet geven haha..

Hij kan daar namelijk helemaal niet tegen als ik niks zeg!

@setteke: ja jammer he ;) kunnen een keer bij elkaar op de koffie ;)

5. schatje1

nu ga ik echt :)

bye bye!

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ben ik weer....

Olivier---->239 x in 2008.

Judith: Gaaf dat poppenhuis!

Rebbel: Veel succes morgen! Ik duim heel hard dat alles goed is!

Setteke: Ja daar vraag je wat...ik zou het ook niet weten, hier was het ook altijd bips. Ik hoorde laatst iets over een "voorbips"....Best moeilijk als je er over na gaat denken, om nou een kind van 2 al over een vagina te horen praten :(

Chantal : Olivier krijgt om 19.00 uur ongeveer zijn fles, daarna gaat hij naar bed, dat is meestal rond 19.30 uur.

Noura: Nog meer kinderen? Jullie hebben er nu 4 toch? Zou je zelf ook nog willen?

Schatje: Fijn dat alles weer goed is!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    810x Sophie
    716x Milan
    463 x Roos
    430 x Britt
    417x Tygo
    285 x Jurre
    246 x Fenne
    239 x Olivier
    230 x Danique
    168 x Silke
    163 x Wesley
    161 x Jordy
    119 x Janna
    42 x Hanne
    38 x Silvan
    33 x Malou
    32 x Emy
    31 x Mylan
    26 x Giulia
    12 x Linne
    11 x Jeslyn
    9 x Silver
    7 x Laureen
    1 x Yosyp

Olivier staat er ook tussen...

8. @miepie; oeh 12 dagen al?! Das erg lang...

@ linnie; dat klopt als ze het nog drinken mag je 4 houden nog, maar hoeft niet. Tygo dronk ze niet meer, wilde niet. En toen kreeg hij alleen nog maar een fruithapje. Toen zei CB tegen mij, als het voor jou een beter gevoel geeft, geef je hem gewoon het groentehapje erbij, als hij het wil. Dat heb ik toen gedaan en dat gaat hardstikke goed. En hij krijgt af en toe of een broodkorstje of brood, maar niet elke dag

@ all; ja cb'zijn verschillend, zelfs mensen binnen 1 cb zijn verschillend heb ik al gemerkt... Maar ik neem aan dat ze nooit wat schadelijks adviseren, toch!

@ schatje, veel plezier met mannejte, hier me home alone...!

@miepie; laat um zweten... ;)
    Mijn vriend en ik blijven zelden lang kwaad, we doen altijd wel iets om elkaar aan het lachen te maken, afhankelijk van wie schuld is. Of we lopen even weg... We hebben hetzelfde karakter, een kutkarakter, gelukkig weten we dat ook, dus we kunnen het goed van elkaar hebben...

9. @ setteke; je hebt wel weer een wat laten losbarsten he, hihihi.... Ben je er al uit?

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @noura: sohee nog meer kinderen haha

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, nee geen idee. En zoonlief vertelt tig keer dat papa en hij een piemie hebben en dat mama en Silke die niet hebben. Maar hoe het dan wel heet? Heb het hem eens gevraagd, maar daar wist hij geen antwoord op....

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jennys, er is hier een mama op het forum die zwanger is van de zesde.... :confused:

14. :) hahaha, dat vind ik wel grappig....

15. Alieke 3 jarig jubileum, heb ik ergens over heen gelezen?

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: ohw wie dan?

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee hoor! Las op Hyves dat ze drie jaar getrouwd is!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jennys, mamadeluxe heet ze.

19. Ok, ik weet niet wie ik hiermee voor het hoofd stoot, maar ik moet zo lachen!
    Bij het andere topic vinden mensen het woord doos/doosje een denigrerend woord voor vangina, meer iets wat mannen gebruiken onderling, etc. Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb nog nooit een jongen of man horen zeggen, goh die wil ik wel is in haar doos..... Of die pak ik wel is bij haar doosje (whahaha) of dat mn vriend tegen me zei, schat, zal ik je doosje is even verwennen, whahahaha, ik kom niet meer bij... Ik heb nog nooit een man het woord doos horen gebruiken voor vagina, echt niet gewoon!

Mn vriendinnen en ik gebruiken dit wel zo van wat een doos of nie dan, of whatever, maar mannen.... En we spreken vrijuit, ook gewoon grof, dus dan had ik het echt wel gehoord!

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ben blij dat ik morgen naar de KA moet, was net weer een gevecht. WAchten wel af wat die morgen weer zeg

Deel Deze Pagina