Oh, ok allemaal aan de hyves! hahaha! Nou alieke gefeliciteerd dan! volgens mij ken ik mamadeluxe ook niet...?
als het goed is zijn dit ze allemaal 810 x Sophie 803 x Jayden 716 x Milan 661 x Sven 472 x Amber 463 x Roos 430 x Britt 420 x Amy 417 x Tygo 379 x Jasper 364 x Stan 285 x Jurre 277 x Renske 246 x Fenne 239 x Matthijs 239 x Olivier 230 x Danique 188 x Djayden 168 x Silke 163 x Wesley 161 x Jordy 119 x Janna 81 x Kick 73 x Melanie 60 x Leonie 46 x Anissa 42 x Hanne 38 x Silvan 35 x Ivy 33 x Malou 32 x Emy 31 x Mylan 26 x Giulia 12 x Linne 11 x Jeslyn 9 x djim 9 x Silver 7 x Laureen 2 x Donique 2 x Ottillie 1 x Yosyp
Whahaha, ik zit net op de wc en bedenk er nog 1: "Hey meisje, zal ik ff je doosje opwinduh?' Whahaha, ik lig krom, sorry, slappe lach, hormonen.. rare plaats om dit te bedenken, whahaaha
Whahaha, ik heb weer vanalles aangezwengeld... Maar ik blijf plasser(tje) een raar woord vinden, krijg het mijn strot niet uit! Overigens, zij die zwanger is van de 6e heeft ook in mijn topic gereageerd!
Ja, had het gezien ja, zij hoort ook bij de aug. mama's? En plassertje, ja ik vind het ook meer mannelijk klinken moet ik zeggen. Maar ja... Dit is 1 van de dilemma's van het opvoeden, dit en de bloemetjes en de bijtjes straks...
@Binna; Matthijs schrijven wij met 2 t's en dan komt hij 239x voor @Rebbel; Succes! Verder wel gelezen, maar geen fut om te reageren. Ben bekaf. Afgelopen nacht een erg beroerde nacht achter de rug en vandaag weer een drukke dag. Morgen is mijn man eindelijk weer een dagje vrij. Matthijs heeft vanavond voor de eerste keer rustig zijn puf ingenomen X
Ik vertelde vanmiddag dat Silke kan zwaaien. Hier het bewijs: De grootste lol heeft ze als ik terugzwaai en dan doet zij het ook weer!
thanks voor het duimen meiden! hier is de laatste fles om 19.00/20.00 en hij slaapt dan tot 6.30 het is wel zo dat ik hem nu elke keer wakker moet maken voor de laatste fles, en daar is hij echt niet blij mee! volgens mij slaapt hij gewoon door als ik hem zou laten liggen, maar volgens mij is dat nog niet de bedoeling op deze leeftijd? weet iemand dat? @setteke: wat een mooie foto's! ik duik zo mn bedje in, ben echt op... liefs rebbel
@Setteke; Dat snap ik. Hier wordt af en toe per ongeluk gezwaait, maar dat is zo te zien niet te vergelijken.
@Setteke,wat een leuke foto's,ziet er gezellig uit met zn drietjes in bed @Rebbel,duim duim duim duim duim duim,hoop zo op goed nieuws voor jullie! @Setteke,kan je het niet gewoon en plasser noemen? @Binna,had je niks te doen,goed man! @Hier ook de laatste fles tussen 7 en 8 ligt eraan,vandaag ws het 7u,gister bijv 7.45u. Ik heb mn zak snoep meiden,jammie! Maar ik ga afsluiten en lekker slapen,hoop zooooooo op een rustige nacht zonder Fenne te horen... Slaap lekker alvast!