binna, wat eet silver dan al snel veel en veel verschillende dingen. hier zijn het nog muizenhappen van één soort groente of (gemengd) fruit. aten jullie kindjes snel veel of begon dat ook met muizenhappen en langzaam wat meer?
zoals jurre bijv die komt heel vaak voor ik ken de naam eens niet (vind hem wel leuk!). Ik ken ook 3 emy`s hier in de omgeving en dat terwijl het maar 32 x voorkomt. Mylan net zo ken er 2 die ook zo heetten ook met de y. vind het wel grappig....
ik ga nog ff beneden zitten bij mn mannetje en dan lekker slapen! Heerlijk op bedje! Welterusten alvast kom morgen wel ff weer kletsen....
had trouwens die andere ottilie al gevonden http://geboorteregister.nrc.nl/zoeken/g ... t/ottilie/ die van vorig jaar heeft als ouders baron en barones. sjieke naam he? nu ga ik echt slapen! truste
Toch vind ik Ottilie zo mooie naam! (ben niet jaloers hoor ) Kwam nu pas achter, Jesmay vind ik leuke naam ! Toch ben ik blij dat ik Jeslyn heb genoemd, want me ex hartsvriendin heeft dochtertje die Esmay heet gekregen (had Esmay ook in mijn lijst )
wie? en ik zou best nog een kindje willen hoor, maar al die zorgen die gehad heb met de zwangerschap (ze zijn nu wel vervaagd maar toch) ik weet nog dat ik dacht van als het gezond is ga ik niet nog een keer het lot tarten maar ik merk dat met de 2 kleintjes het best druk is. alles gaat wel goed, maar stel nog een kleintje erbij, hoe doen we dat met ruimte? en een drielingwagen, bestaan die? ben bang dat ik dan helemaal nergens meer kom. anders over een paar jaar, maar ja, dan ben ik weer ouder en kom nooit uit de kinders, en ik heb 4 gezonde kids een zegen en grote rijkdom welterusten linka onze laatste kraam heette ottilie, ik vond haar zelf alleen iets te..... maar wel een mooie naam ja djayden kwam volgens mij niet 188x voor maar stond op die plaats
Noura, gastouder heeft 3ling wagen die ik ken op school van Myrna. (wat een kreng is zij hoor , want ze liet 3 kinderen in de wagen achter in de gang en gastouder ging even weg, maar vond wel lang duren en me moeder en ik keken zo verbaasd waar de gastouder is en kinderen bleven zitten zonder riem...... ) Maar goed, goedemorgen dames..... Me moeder gaat vandaag rond 10 uur dokter bellen want ze is even aan het werk.... Jeslyn is veel wakker geweest vannacht om speen....... hebben wij neit zo super geslapen, maar dat is niet zo erg....
Goedemorgen meiden! Linka, jij bent er ook vroeg bij. Jammer van je nacht, was er wat bijzonders met Jeslyn? Ik werd ook om 04.45 wakker van Wesley, even snel een knuffel gegeven en muziekje aan en toen sliep hij weer verder maar mij lukte het niet. Ik dacht doe ik vanmiddag wel een tukkie maar........... Ik moet naar mijn werk vandaag Ik zit nu aan mijn cornflakes *slank in 2 weken* NOT
Haha, ben je bezig met afvallen? Om speen wilde ze, daarna viel ze weer in slaap, is niet erg hoor, jeroen had gezegd tegen me zwager, ze slaapt altijd door, ja hoor wordt ze af en toe wakker ! Ik zei tegen hem, niks zeggen ! Haha! Het is puur toeval Jammer dat Wesley zo vroeg wakker was!
MOSOES ! waarom praten jullie zoveel als ik weg ben. ik kan dat nooit allemaal bij lezen. pff ben ik eeuw mee bezig. kan iemand mij misschien de belangrijkste dingen vertellen ?
delilah.... om echt te kunnen afvallen met die special K ( die heb je denk ik ? ) zou je dus in de ochtend een schaaltje. in de middag een schaaltje en dan niks tussen door eten. En dan een magere avondmaal eten. Maar dat lukt al niet als je jus er bij heb. Maar is niet zo gezond hoor als je dat doet. Kan je beter tegen jezelf zeggen . 2 boterhammen in de ochtend 2 in de middag 2 keer fruit tussen door en in de avond een niet al te vette maaltijd en veel bewegen denk dat je dan beter en gezonder afvalt.