Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    chantal... ik heb slabbetje van de wibra 2 stuks 1,99 euro. En die werken super :D en zijn ook erg rekbaar aan de bovenkant heb nog geen problemen gehad met dat ze der hoofd niet doorheen kon wringen. En ze hebben daar ook een soort van shirtjes met het ruggetje open en mouwtjes. is wel handig als hij/zij tussendoor besluit om op de arm te sabbelen tijdens eten ( gebeurt hier heel vaak)
    ik heb 2 slabbetjes ook van de kruidvat met knorretje erop die toen in de reclame waren maar dat gat voor het hoofd is zo mega groot! die slabbetjes met touwtjes vind ik onhandig want ze zit nooit stil. en die met klitteband trekt ze van der nek af :( dus dan heeft het geen nut he.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hier een prima nacht. ze waren weer om 7 uur wakker, maar wat wil je als het al zo vroeg licht wordt. Ze zijn trouwens wel weer gaan slapen hoor!

Vanmorgen krijg ik visite. Iemand van mijn zwangerschapscursus met de kleine meid. Die is iets ouder dan Silke, ik was de laatste die moest bevallen en dan ook nog 6 dagen overtijd... Dus ik ga zo even het huis poetsen. (nou ja poetsen, netjes maken.) Ik weet niet of ik van tevoren nog tijd heb om te kletsen. zie wel.

@ Denice, wij eten heel origineel aardappels met spruiten of boontjes en slavinken of worst.

@ chantal, Hilbrand gaat vanavond ook naar voetbal, hij hoeft gelukkig pas om 19.45 uur weg!

@ Slabben, ik heb 2 soorten. de slabben die ik gebruik voor de fles. Dat zijn de nette slabben, die worden niet echt vies. Voor de hapjes heb ik andere slabben en daar zitten ook vlekken in, maar dat maakt mij niet uit. Voor het warm eten en het fruit heb ik nu slabben van Sillybillyz met lange mouwen. Ze knoeit altijd zo vreselijk!

@ Poepwas, heb ik gelukkig bijna nooit, ik zet het direct in een emmer water. Gaat het er altijd wel weer uit.

Nou, ik ga wat doen!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@lauwie Silver at al een tijdje pap dus wist al wat eten via een lepel was. en ze vindt ook nog niet alles even lekker.maar wat ze wel fijner vindt is groente met aardapels aleen groente zit ze te rillen.

@mieppie tja ik had ook wel ander cijfers bij somige namen verwacht

@Linka wordt het niet eens tijd om goed met de dokter te praten. want het lijkt me niet goed dat je een wijntje nodig hebt om goed te slapen. goed zo meis dat je naar de dokter gaat

@delilah en denice IK had een topic geopend over slabers met een plastice achter kant toen werde die van silybilz me aan geraden.en die krijg ik tot nu toe erg goed schoon. en als er een vies is gooi ik hem in een sopje en als ik dan aan wassen toe ben gaat ie mee in de was. ga niet alleen een slab wassen

@denice wij eten wortels

@Lauwie bij mij doet die site het niet. komen geen silvers

@bomam bij ons scheen ie. wou lopen naar de winkel maar wordt toch mar de auto

@chantal de website zou een paar maanden terug al verhuizen. maar dat ging toen niet door. gaan we naar een ander uiterlijk en groter gebeuren omdat er zo veel mensen lid zijn

Nou meidne gaat eens bootschapen doen.

Liefs sabrina

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owwwwwwhhhh setteke mag ik bij jou komen eten ! spruiten ! lekker ! maar mannetje lust het niet. dus maak ik het nooit

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Binna ik heb dus gezocht naar een slabbetje met plastic achterkant maar ik kan hem hier niet vinden :( ik heb ook slabbetjes gezien van helemaal plastic ... niet die met bakjes eronder. maar gewoon matriaal ja waar lijkt dat nou op. gewoon stof alleen je kan het nat af nemen. Bij de zeeman. maar ik stond te kijken want zijn die wel zo handig. Want dan knoei je erop. dan blijft dat dus OP het slabbetje leggen vervolgens draait ze zich om en zit haar mouw onder. dus denk niet dat dat dan weer handig is. pfff alweer poep luier hier de 3e van vanmorgen

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, wij hebben altijd de rolluiken dicht gehad bij Wesley op de kamer en nu als je het een keer vergeet wordt hij ook wakker 'snachts of 'smorgens vroeg. Maar bij jou wennen ze er vast wel aan dat het nu wat vroeger licht is! Veel plezier met je visite!

Heb net maar even mijn man die papadag heeft verteld dat er ook nog 2 luiers liggen van mijn neefje waar ik gister op moest passen, dat is nl. maat(je) 6 denk dat Wesley daar in verzuipt hahahaha... Staat hij raar te kijken!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah straks kom je thuis en heeft wesley een luier tot op zijn oksel zitten hahahahahhahahahha

8. @ all; ik zit te lezen en tygo wilde niet slapen dus die heb ik in de kamer gelegd op een deken met speeltjes. Zit ineens te gillen, ik dacht wat heeft hij dan... Is ie voor het eerst helemaal alleen uit zichzelf omgerold! JEEEEJJJJJ voor Tygo....! Alleen zn armpje lag verkeerd waardoor hij zich niet omhoog kon trekken...
    Ok ik ga ff mn werkmail checken b right back

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    GO TYGO GO TYGO GO TYGO !

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    emy zit hier samen metmij ontbijtkoek te eten :D ze vind het helemaal super ! en nog een slokje thee erbij uit mijn beker :p ze zit helemaal te lachen steeds

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, whahahahaha idd! Ik zei al tegen m'n man anders denk je zo dat hij zoveel is afgevallen, m'n man belde net nl. dat hij maar 90cc gedronken had vanmorgen.... Hmmm.. Weer iets nieuws?!

@ Chantal, yeahhhhhhhhhhh TYGO GOED GEDAAN!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ok nou uhhh.... het begint hier ALWEER te stinken. Denk dat ze weer der luier vol heeft. en dan wil ik haar niet in de luier laten zitten zo lang. maar volgens mij is ze nog niet klaar :D bah bah vies meisje heb ik ook hahaha

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah kenny krijgt haar ook nooit aan het drinken. ze drinkt pas weer goed als ik er weer ben. zou eigenlijk niet mogen gebeuren maar jah.. kan moeilijk iedere dag thuis blijven moet ook gewerkt worden he. En fruit en groenten krijg hij ook niet echt naar binnen nou hou ik er al rekening mee dat ik dan probeer op dat moment haar lievelings eten klaar te zetten als kenny alleen is met haar. dan eet ze tenminste nog iets.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, dit heeft Wesley nog niet eerder gedaan hoor. Bij mijn man eet en drinkt hij ook altijd super! Laatst wilde meneer zelfs 2 toetjes nog na z'n groente. Hij heeft wel een paar keer 'savonds de laatste fles maar half gedronken dus misschien zat hij vanmorgen nog vol van gister ofzo? Geen idee, hoort vast bji de fase waar hij nu weer in zit?!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Overigens behoorlijk lastig voor jou als ze alleen bij jou goed drinkt/eet! :(

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah heb ik hier ook als ze de dag daarvoor veel op heeft heeft ze de dag erna niet veel honger.

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Chantal,wat goed van Tygo zeg! :thumup:
    Enne wij hebben ook pyamapapje met biscuitsmaak(wel voor de ochtend) en daar doe ik 3 eetlepels in een fles van 150 gaat hartstikke goed.

@Denice,hier poepen ze ook zoveel,gister iedere keer een poepluier :confused:

@Delilah,wij hebben alleen s'nachts de rolgordijnen dicht en overdag alles open.Hahaha zou wat zijn als je man maat 6 pakt,hihi..

@Miepie,nee ik heb niet met een zak snoep in bed gelegen,had ik wel kunnen doen eigenlijk,hahhah.

@Linka,ik hoop dat de huisarts je zeker serieus neemt meid,waarom zou hij niet?

@Setteke,gezellig!Veel plezier!

@Poepwas hebben wij nooit(snel afkloppen).
    Slabbetjes hebben wij ook van die slappe plastic van Prenatal,ook de gewone met klitterband.
    Bij Action verkopen ze slabbetjes die je zo over het hoofdje kan doen en zijn erg ruim.

Vannacht was het weer bal,vanaf 3.15u niet meer geslapen,Fenne werd weer ns wakker,Linne werd er ook overstuur van en wilde echt niet meer slapen,ik heb ze om 4.30u bij ons in bed gelegd en toen begon Fenne weer dus ook maar gehaald en hebben we met zn 4 geslapen,wij niet meer de meiden wel :(
    Vanmiddag maar ff naar bed,pfff....
    En nu slapen ze uiteraard als een roosje....

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Daisy, wij hebben overdag ook niet de rolluiken naar beneden nee, anders is hij straks helemaal de kluts kwijt! Wat lastig lijkt me dan met 2 kids als de een de ander wakker maakt :( kan me voorstellen dat je dan niet lekker meer slaapt met z'n 4tjes in 1 bed... Als ze nu als een roosje slapen waarom ga jij dan ook niet even als een roosje slapen meis?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, is het erg als je babytje wat fruit betreft een paar x per week een banaan krijgt of niet? Wesley poept gewoon goed maar dacht misschien is het niet goed?

20. @ all: thank you, me is proud :)

wij hebben ook een action, kan daar ook is kijken en anders toch maar hema denk ik...

Uhm, ik ben het ff kwijt, heb net heel veel werk doorgegeven aan mn collegas omdat ik deze week nog niet ga werken. Kan gewoon niets, maandag was ik 1 netje spruitjes aant schoonmaken, moest gewoon tussendoor rusten... Slaat nergens op.

@ denice: die emy van jou is wel een genieter hoor, lekker met mama eten...

Die van mij wilde tot half toe niet slapen. Nu ligt ie er eindelijk in. Ik ga ook even, mn hoofd explodeert weer. En straks moet ik zorgen dat we op tijd aangekleed en gewassen zijn en tygo moet echt in bad, want dat heb ik gister niet meer gedaan.

Meiden, fijne dag en kom denk ik vanmiddag nog wel een kijkje nemen...

;)

Deel Deze Pagina