meiden, even heel gauw. Heb niets bijgelezen. we zijn vannacht toch met hanne naar het zhuis gegaan. en we moesten blijven... ik ben nu even thuis, even opgefrist en ga nu weer naar dr toe en blijf daar ook slapen. Het gaat nu best goed met haar. ze vonden de bolle fontanel toch wel wat zorgelijk. allemaal onderzoeken gestart. maar waarschijnlijk komt het bolstaan door de koorts. Die is inmiddels ook duidelijk aan het zakken, drinken gaat nog niet echt super, en ze is heel weinig aangekomen de laatste 3 weken maar waarschijnlijk mag ze morgen naar huis! en mag ze hier lekker uitzieken. het viel me uiteindelijk behoorlijk tegen. maar ik ben zo blij met ons ziekenhuis! ze hebben mij nog geen 1 keer afgescheept! ze willen het liefst de volledig zekere voor het onzekere nemen! dikke pluim voor het ziekenhuis hier! ik ben enorm moe. heb vannacht maar 2 uurtjes geslapen. hoop vannacht iets meer te kunnen slapen en morgen weer fijn in ons eigen bed. ik ga nu er gauw weer vandoor, lekker bij mn meissie zijn (en bij mn man; die is er nu) Groetjes en tot morgen (hopelijk!) Arri
@ arri, wat goed dat je je gevoel hebt gevolgd, dat is toch het beste. Vervelend dat ze in het ziekenhuis ligt, zal wel even een moeillijk moment zijn geweest, maar zo te horen, ben je er wel blij mee en gaat ze alweer de goede kant op! Hardstikke goed, sterkte en beterschap met je meissie! xxx
Chantal, slaap je wel goed dan? Wat voel je eigenlijk? Arri, toch vind ik heel knap dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan... Dank jullie wel voor jullie steun, dat doet me goed al ben ik binnenvechter......... maar ik heb Mirtazinpam 30mg gekregen en voor het slapen slikken (lijkt me ook logisch) en kan 1e week suf van worden, dat vind ik heel erg vervelend met Jeslyn.....Weet ik niet wat ik moet doen.........
@ linka, vervelend dat je er suf van word, maar hoeft niet persé natuurlijk. En na die week wordt het alleen maar beter, dat is belangrijk! Mijn klachten zijn hoofdpijn, duizelig, vermoeid, slap gevoel, idee dat ik elk moment kan flauwvallen, kortademig. Als ik me ogen dicht doe heb ik het idee dat ik dronken ben. Zolang ik rustig blijf en niet zoveel doe is de hoofdpijn te verdragen, bij inspanning word dit en de duizeligheid heviger en dat wat ik doe moet ik tussendoor rusten.
slaap redelijk, op het wakker worden voor tygo na dan. Heb wel veel nachtmerries laatste tijd, bleh, wordt ik ook niet goed van...
Vage klachten he, inspanningen heb ik ook namelijk en slapen moeilijk en angsten. Bah! Nachtmerries neej, maar schrik wel als ik in slaap ben gevallen.
Goedenavond jullie allen Aller eerst BRECHTJE WELKOM WELKOM! vertel eens iets over jezelf. ik zag eerste kindje, nu mogelijk opkomen van de tandjes. HIHIHI hier ook hoor ! Setteke uiteindelijk Ben ik varkenlapjes met aardappelpuree en sla gaan eten dus is weer helemaal anders maar ja was lekker. Emy heeft hier hutspot met rundvlees op vandaag en ze vond het helemaal lekker. en ze heeft daarna ook nog een danoontje op en een half flesje water met druppie roosvicee. Die blijft eten en drinken chantal. Ja heb ik geprobeert met de brood in de melk dopen. Maar ze moet brood echt niet vanmiddag weer:S ze heeft over me moeders hond gespuugd :S beest zat helemaal onder. en was ook op de grond wat doet die hond. likt het nog op ook.... Vanmiddag dus me moeder op bezoek hartstikke leuk. lekker harde broodjes eten en daarna naar de miss etam voor kleding voor me moeder. Daarna nog eventjes C & A in geweest, hunkemoler en blokker alles ziet er zo leuk uit. me moeder heeft emy weer verwent. een leuk jurkje met bloemetjes in het roze met een wit kante shirtje en een witte leging. nou heb ik paar maten groter gepakt nou hopen op super mooi weer. En een leuk slabbetje van plastic ik ga toch eens kijken of die werken. Daarna gezellig bij me moeder dus thuis thee gedronken met een koekie ( foei ike ik zou nog zo op me lijn letten ) Over het huis, weten ze nog steeds niks. er werd aangeraden om even te wachten nog tot maandag en dan te bellen op welke plaats we staan. Over het stroom & gas waar we zeik mee hadden. Dat is geregelt. Energie direct kan HALELUJAH eerder stroom leveren dus dat begint volgende maand. in plaats van in juli pas. En oxxio zijn we dan van af . er werd dood leuk vanmiddag gezegt aan de telefoon "wij zien dat uw volgende contract bij energie direct pas in juli begint, dus wij moeten tot juli uw energie leveren en aangezien de 3 maanden proeftijd dan voorbij zijn zit u 3 jaar aan ons vast dus moet u energie direct afzeggen"Ik zeg HOW WACHT FF ik bel energie direct wel even op. dus ik bellen ik heb gezegt het zit zo ik wil eerder stroom en gas van jullie het liefste eind deze maand al anders zit ik aan een oxxio contract vast.Was geen probleem mevrouw wij gaan het voor u regelen eind deze maand heeft u bij ons het stroom en gas. en heb direct bevestigings email gekregen. heb ik meteen uitgeprint. en nou krijg ik ook nog per post bevestiging. dus gelukkig alles gelukt. zo moest ik allemaal even kwijt. uhhhhhh ik zag dat iemand nog ongesteld was nu voor het eerst sinds spiraal. Het is hier nog echt heftig. hele grote stolsels net alsof ik net weer bevallen ben... snap er geen jotta van. ik denk toch dat ik ff dokter ga bellen morgen. ben roosvicee met ijzer aan het drinken, en rozijnen eten want voelde me een beetje duizelig. heb ook van die pillen. nou hopen dat ik ook nog straks naar de wc kan hahahahahahhaha
Op m'n werk blijven ze ook lekker bezig. Ik had te straks m'n teamleidster aan de telefoon en zij gaf aan dat ze me vanochtend wel verwacht had aangezien ik dat had afgesproken met een andere collega. Dus ik gaf aan dat ik dat onder dwang toe had gezegd, aangezien anders m'n ontslag al aangekondigd was. Nou daar kon ze niks opzeggen want zij was er niet bij geweest. Maar dan had ik maar contact met haar op moeten nemen, want dat was mijn eigen verantwoordelijkheid en ik was toch al wel 'n aantal keer ziek geweest. Nou vroeg ze of ik morgen kon komen werken, want ze zitten met onderbezetting. Ik gaf aan dat ik me nu te beroerd voel om te werken. Nou volgens haar kon dat na vannacht wel eens heel anders zijn en ze verwacht me gewoon morgen. Ik nogmaals aangegeven dat zoals ik me nu voel, ik te beroerd ben om te werken. Zei ze nog 'n keer dan verwacht ik je morgen. Dus heb ik gezegd, ik wacht vannacht en morgenochtend even af. Voel ik me goed dan kom ik, zoniet dan bel ik wel weer even. Weet nu al dat dat weer bellen word. M'n hoofd explodeert zowat.
sjorsje meid je moet echt je rust nemen gewoon hoor laat je werk maar lullen! als jij je beroerd voel moet jij niet gaanw erken omdat hun geen mensen hebben om het draaiende te houden ! te belachelijk voor woorden. Gewoon lekker in je bed of op bank met een deken gaan zitten en je man thee laten zetten en vroeg in bed vanavond. hoop dat je je eigen snel wat beter voeld meis.
sjorsje heb er vannacht echt mega slecht door geslapen door die stress en constant wakker en draaien en dorst hebben en naar de wc moeten daarvan. en vanmorgen ston ik dus al om 6 uur de afwas te doen en te strijken ( je moet toch wat als iedereen leg te slapen ) maar ja gelukkig nu geregelt dan kan ik met rust en zonder stress slapen vanavond. misschien dat ik straks nog even met me voetjes in het voetenbad met bubbels gaat zooooooooooooooooo lekker relaxed he.
@ denice; jammer van t brood, ik zou gewoon elke dag even een broodkorstje in de hand blijven drukken, ze zal het toch een keer moeten gaan eten... Komt vanzelf Mooi dat het met energie helemaal rond is! Dat ge-eikel. Jammer dat je nog niets meer weet van het huisje... @ sjorsje: BOM D'R OP! Wat een verschrikkelijke idiote achterlijke baas heb je... Ik weet niet sjorsje, ma ben bang dat dit niet goed kan aflopen.... Maar ik zou nu echt zo ongelooflijk pissed zijn dat ik nog niet mn ontslag in dien om hun te stangen, zeg maar.... Ik denk dat je verlenging van je contract wel kan vergeten als ze zo onflexibel met je omgaan.... Het kan ze blijkbaar geen ene ruk schelen hoe het met je gaat en hoe je je voelt. Meid, ziek lekker uit, want volgens mij is dit wel een duidelijke zaak. Ga lekker vrijdag naar de arbo en leg alles maar uit en leg ook uit dat je tot 2 kr toe praktisch gedwongen wordt tijdens ziekte te gaan werken... En wat voor werk doe je? Krijg de indruk iets in zorg of met kinderen? Ivm teamleidster? Als dat zo zou zijn nl. is het helemaal belachelijk dat ze willen dat je werkt omdat je met mensen werkt die je dan ook kan aansteken.
@arri: he wat naar dat hanne in het zkh moest blijven, maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden! Milan heeft ook een bolle fontanel gehad toen hij ziek was, maar dat kwam idd door de koorts! beterschap met je meisje! @setteke: nou daar zit ook wel aan te denken... ik hoopmaar dat ons wachten beloond word straks! nou Milan heeft lekker met ons om 18.00 aan tafel gegeten en ligt nu lekker in zijn bedje! ik ben benieuwd of hij nu de hele nacht door slaapt! liefs rebbel
Ik werk bij Rabobank Nederland op een afdeling die de administratie verzorgt van hypotheken. Zeg maar als de klant de offerte heeft getekend bij de lokale bank dan sturen zij de opdracht door en wij wikkelen het dan af tot en met het terugsturen van de akten naar de bank.
Rebbel ben benieuwd. Lianna sliep op die leeftijd ook al door. Af en toe kwam ze zelf nog voor wat melk rond negen uur, maar dat kwam dan omdat ze om zes uur niet voldoende had gegeten.
@ sjorsje; aha, zoiets heb ik als uitzendkracht bij abn gedaan. Dus werken met mensen valt dan nog mee, behalve je collega's dan... Ik zou echt boos zijn en ze zouden voor mij de pot op kunnen. Shit situatie. Meid, kruip lekker in bed en ziek uit... @ rebbel; ben benieuwd of ie doorslaapt!
Ik ga even het badje voor Tygo klaarmaken, vanmiddag niet aan toegekomen ivm slaapritme van meneer en naar de HA gaan. Alleen, heb ik vanmiddag met het donderjagen met hem een verkeerde beweging gemaakt en mijn rechterschouder erg pijn gedaan (ik ben echt een kneus!) dus nu kan ik er niet veel aan hebben, tillen en ook omhoog doen doet gewoon zeer. Doe maar een badje met niet teveel water dan, zodat ie niet meteen koppie onder gaat mocht ik het niet houden....! Wat een ellende, maar hij moet echt in bad...
hey meiden welterusten en tot morgen ik ga zo twee films kijken van lindsey lohan, just my luck en die andere die daarna komt ook als ik me ogen open kan houden ! NOU LEKKER KOPPIE THEE DRINKEN SJORSJE EN UITZIEKEN HUP ACHTER DIE COMPUTER VANDAAN!