@sjorsje: ja ik ben ook benieuwd! ik hoop het wel want ik moet morgen weer werken! @chantal: ja tygo is wel 2 maanden jonger, dus denk dat je er beter nog even mee kan wachten?
Rabobank is KUT met werk! mijn zus heeft call centre gedaan en die is eruit gekickt na een paar jaar daar te hebben gewerkt. ze dwongen haar ook constant te komen werken als ze echt te beroerd was. in mijn familie vaak last van blaas ontsteking en als je een flinke heb kan je niet lopen. wat zeiden hun tegen me zus JE KOMT MAAR GEWOON WERKEN ANDERS BEN JE NU ONTSLAGEN JE KAN TOCH ZITTEN JE HOEFT NIET TE STAAN.... dus of ze maar eventjes met de auto 3 kwartier daar heen wile rijden om vervolgens 8 uur te werken en dan in de auto terug ! IDIOTEN ! maar ik ga hoor
arri, wat vervelend dat hanne nog zo ziek is en dat ze haar zelfs opgenomen hebben. dikke knuffel voor de kleine meid! linka, dat klinkt wel of de ha je series nam. ik hoop dat je je snel opgewekter voelt. noura, kan me voorstellen dat je dan een mindere associatie bij de naam hebt. ik vond 4 van onze 5 kraamverzorgsters ook niet leuk. binna, misschien eet otje ook wel beter als ik er aardappel bij doe. ga ik ook eens proberen. op kdv dagen is ze eind van de dag echt te moe om nog te eten en ze willen haar daar niets geven omdat ze het dan te druk hebben. om 18.15 lag ze al in bed. sjorsje, arelaxte werkgever zeg! hoop dat de arbodienst je vrijdag kan helpen. puck, hoe gaat het nu met jou? en met je moeder? hoe zou marleen het hebben? en elle? hier vannacht een dramanacht. kon zelf niet slapen. ottilie werd wel 6 keer wakker en de kat kotste naast ons in zijn kap, dus die heb ik ook nog gewassen. vanavond heel vroeg naar bed!
@arri: beterschap met je meisje ;( @rebbel: zo dat zijn weinig maaltijden hihi, maar blijkbaar is hij er klaarvoor. wel makkelijk zeg met mylan gata het steeds beter, nog wel af en toe diarree maar ook weer normale plasluiers
heey meiden @denice: ik krijg hier de slabbetjes ook bijna niet schoon En wij eten bami vandaag! @linka: hoe was het bij de ha? @brechtje: welcome! @juud: lekker gewerkt? @rebbel: wat slordig zeg dat ze jullie weer laten wachten.. hoop met je mee! @miepie: hoe was je ongi voordat je zwanger raakte dan? ook zo onregelmatig? @binna: leuke taart! @daisy: hoe was het bij de vk? @Arri: goed dat jullie toch naar het ziekenhuis zijn gegaan en netjes dat ze jullie meteen hielpen en serieus namen! hoe gaat het nu? @sjorsje: ik snap niet waarom werkgevers altijd zo moeilijk doen is heel vervelend en soms lijkt het net of ze je niet geloven.. stomme lui! zo dat was het even.. Vanaf wanneer kan je beginnen met twee flessen dan?weten jullie dat? Voor de rest hier ook een klootnacht gehad.. djayden was om 2 uur klaar wakker.. en huilen.. Groetjes
o foreverfriend, wat leuk dat je even laat weten hoe het met britt gaat! prima toch dat het een licht meisje is? klein valt wel mee toch, vooral niet zo zwaar. als ze maar gezond is! heb je de adiri breastbottle nog geprobeerd?
sorry bedenk steeds iets wat ik nog wil zeggen/vragen.. petra, hoe is het met de billen van roos? nog lekker in haar blootje gelegen gisteren? helpt de weleda?
Bah Arri wat vervelend! Hopelijk mag ze morgen weer naar huis! Heel veel sterkte en beterschap! Het is idd een erg fijn ziekenhuis! Welke KA heeft ze?
Hallo meiden! ik zit hier lekker alleen, manlief is naar het voetbal. Bekerwedstrijd SC Heerenveen-NEC. Ik had Silke net de fles gegeven, nog even knuffelen, bijt ze me ineens in mijn wang! Ben ik blij dat ik geen bv meer geef! @ Binna, ik kreeg gisteren dat foldertje bij de Wij jonge ouders en ik ben gelijk op zoek gegaan naar Silver. Jammer dat ze er niet in staat! Ze is veel mooier dan die andere kindjes! @ Sjorsje, hé wat stoer van Lianna! Wat een figuren op je werk! ik zou morgen echt niet gaan! Je hebt niet beloofd te komen, ze dwingen je gewoon! Bespreek het allemaal eerst maar eens met de arbo! @ Chantal, klinkt als een pittige job! Jouw bloeddruk is echt laag! Je klachten passen wel bij lage bloeddruk! Zeg, je kunt hem toch ook even onder de douche doen? Heb je niet een stoeltje voor de douche? Of zo'n Bumba stoel? Je zou hem ook even lekker kunnen wassen. Maar goed, je zult het nu al wel gedaan hebben! @ Arri, he wat naar! maar wel fijn dat ze jullie zo serieus nemen! Sterkte en een dikke knuffel voor je meisje! @ Linka, ik zou ze wel nemen. je kan er suf van worden maar het wil niet zeggen dat het gebeurd. Bovendien neem je ze voor het slapen, dus overdag zul je minder suf voelen. 's Nachts moet jeroen er dan maar wat vaker uit. En als het echt niet gaat dan kun je toch hulp vragen? @ Denice, mooi dat dat geregeld is met het gas en de stroom. Ik zou idd de dokter maar eens bellen (en nu echt! ) over die stolsels. Heb ik nog nooit van gehoord. @ rebbel, ben benieuwd hoe Milan het gaat doen! Heeft hij lekker gegeten? @ Schatje, ik bedenk me ineens dat je me een sms gestuurd had.... Ik had bezoek, dus kon toen niet antwoorden en daarna helemaal vergeten.... Schaam me diep! Sorry! Maar met ons is alles prima! Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je over gaat naar twee flessen. Ik denk wanneer je net zoals Rebbel hem wakker moet maken voor de laatste of wanneer hij hem niet meer lust. @ Lauwie, jeetje, ook al zo'n dramanacht! @ Jennys, mooi zo dat het beter gaat met Mylan!
@ arri jeetje meis dat is wel schrikken maar wel fijn dat je wel naar je gevoel hebt geluisterd @lauwie mischien dat het lukt. want vorige week had ze alleen wortel en dat vondt ze niks en nu wortel met aardappel wel @passiepaard die is in het buiteland om daar veder op te knapen. Volgens mijn florida @chantal waarom wil je hem perse in bad doen als je een zere arm hebt
Zo ik kom ook nog even kijken. Ook ik zit al voor de 3e avond alleen Chantal, kom jij hier of zal ik bij jou op de bank komen zitten? @ Chantal: Wat voor klachten heb je precies? Heb ik even gemist denk ik sorry... Ik lees het inmiddels....ben benieuwd naar de uitslag, ik heb ook vaak last van die klachten, behalve hoofdpijn en ik slaap ook goed... @ Setteke: Leuk is dat om die verschillen te zien he? Ik heb dat ook al regelmatig meegemaakt, heel apart. @ Daisy: Ik heb ook geen idee hoe dat zit met die stoeltjes en heupgordels. Ik heb wel in de gaten dat er en aantal stoeltjes echt op die Isofix systemen afgemeten zijn. En laten wij dat nou net in de auto van mijn man niet hebben...Ik heb het wel in mijn VW, maar in de Ford van mijn man zit het niet standaard... Ik vind het ook een heel gedoe allemaal! @ Rebbel: Ik ben benieuwd hoe dat schema gaat bevallen. Het "klinkt" al wel volwassen vind je niet? Hahaha! @ Binna: Mooie taart hoor! Ik wilde nog aan je vragen of Silver in dit boekje zou kunnen staan, ik had haar ook nog niet gezien dus dacht het niet, maar wilde het nog wel zeker weten. Jammer dat ze er niet in staat! @ Denice: Balen dat ze nog niets over het huis wisten! Je hebt wel lekker geshopt zo te horen! @ Sjorsje: Leuk zo'n telefoontje, dat doet je vast goed... Wat een irritant gedoe! Sterkte en beterschap! @ Chantal: Wij kunnen elkaar echt de hand schudden: Veel alleen 's avonds, zelfde klachten en ook zo'n kneus als ik! Ik heb nooit ernstige dingen maar kan me bijvoorbeeld wel aan een tafel stoten en dan gewoon mijn voet ontzettend kneuzen waar iemand anders alleen een blauwe plek heeft en zo kan ik wel door gaan met domme acties Sterkte met je schouder! @ Lauwie: Dat klinkt als een heel gezellig nacht! Hopelijk slaap je komende nacht beter! Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze hebben nog een MRI gedaan en wederom is alles in orde, dus dat is heel fijn! Ze heeft alleen een vitaminetekort en nog een tekort aan iets anders, ben de naam even kwijt....maar in elk geval wordt er nu een revalidatieplan opgesteld en mag ze binnenkort naar huis want ze kunnen verder niets voor haar doen. Ze moet dan 3 x per week naar een dagtherapie...Maar er is dus niet echt een diagnose gesteld, helaas... @ Jenny: Fijn dat het weer wat beter gaat met Mylan! En welkom terug banner! @ Schatje: Jij ook al zo'n fijne nacht gehad...hopelijk wordt dat komende nacht anders! Ik weet niet wanneer je op 2 flessen overgaat... @ Setteke: Als je ook alleen bent kom je dan bij mij en Chantal zitten? Mag wel hoor, gezellig! Zo ik ben weer helemaal bij geloof ik. Ik heb verder geen nieuws eigenlijk....
Ons huis is trouwens niet verkocht nu we het toch over huizen hebben @ Petra, die bonnen gaan morgen op de post was ze vergeten
Zit met een half oog ook het programma over GTST te volgen. Waren er net beelden van Guusje Nederhorst met haar baby Was dat kindje ook niet ongeveer een 1/2 jaar toen ze overleed? Verdrietig verhaal...
@ Schatje: Denice heeft nog geen uitslag, ze kan het beste maandag weer bellen.... @ Judith: Da's balen! Waarom niet, de financiering?
Chantal/Delilah, ik vind die slabbetjes over het hoofd juist heel fijn en Jurre ook. Als ik in zijn nekje moet prutsen om het vast te maken word ie heeeeel boos... Chantal, HOERA VOOR TYGO! Denice, Jurre heeft ook bijna elke keer een poepluier maar dat is dan wel hard (sorry voor details) dus makkelijk schoon te maken Brechtje, welkom. Hier ziet Jurre ook wit zegt men, heb er al een paar keer wat van te horen gekregen. En dan vooral in de context met dat ik zelf voed (dat er niet genoeg is zit of zo) maar op bureau zeiden ze niets aan de hand. Rebbel, tja het is wat met die onderzoeken bij jullie. Nou, ze zeggen altijd een slechte generale is een goede premiere of zoiets. Dan is die heel rompslomp voor de uitslag slecht maar de uitslag goed Stukjes...hier niet zo'n succes. Hij wil alles te snel en kauwt dus niet maar slikt het gewoon door,,,ja dan krijgt ie een probleempje Linka, gaat helemaal goed komen. Vriendin van me zat ook aan de medicatie maar die is ermee gestopt omdat ze niet suf wou zijn. Maar dat gaat over. Supergoed dat je die stap hebt gezet! Foreverfriend, Hier ook geen reuze baby. Hij was op 9 jan 65 cm en 6015 kg en heb het idee dat hij niet ineens super veel gegroeid is dus Sjorsje, mooie meevaller of niet Miepie, het blijft spannend... Binna, mooi taartje! Setteke, leuk he zo'n lieve baby die even wil helpen de lamp verplaatsen hihi Arri, beterschap met je meissie. En fijn dat ze je daar zo goed helpen Sjudith, jammer dat jullie huis niet verkocht is, volgende keer beter dan maar?! Hier is de kleine man verkouden...voor het eerst en een lichte verhoging 38.2. VInd ik zo'n zielig gezicht, licht hij daar te gorgelen omdat alles zo goed als dicht zit. Oh ja, nog eens iets. Ik ben nu geloof ik 2 dagen overtijd en had eens een testje gewaagd (wist nog niet wat cyclus was omdat dit 1e ongi was na bevalling) en ik denk dat hij nega is maar je ziet er toch wat op. Nou hoor je niet de beste verhalen over die testen van KV maar het is wel een beetje spannend. Ga vrijdag (mits geen ongi) nog maar eens testen dan, met een ander soort. De test staat wel in mn album voor wie wil kijken. Nou, heb mijn best gedaan met bijlezen en reageren, maar zal vast wel wat vergeten zijn, sorry daarvoor