Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ duster, je hebt echt een ander kind he :D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hier weinig uitslapen helaas. Lianna was om 7.00 uur wakker en Yosyp niet veel later. Ben nog even teruggekropen, maar dat was geen doen met een krijsende Lianna. Nu zit ik trouwens te luisteren naar een krijsende Yosyp. Hij is in bad geweest, flesje gehad (en alles binnengehouden) en nu is ie aan het afwisselen tussen huilen en slapen. Het slapende gedeelte bevalt me toch iets beter.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Gisteren trouwens naar de Efteling geweest met de familie van Ard. Was erg gezellig.

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    leuk de efteling ! ben ikook paar keer geweest als emy wat ouder is en alles ook echt mee maakt zeg maar gaan wij daar ook nog eens heen. maar is een stukkie rijden vanaf hier he..

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik doe het voor het slapen gaan, vind het bij het voeden niet nodig.
    Het ritme is hier meestal : wakker worden - Pacco doek af - 1 borst voeden - verschonen - knuffie - 2de borst voeden - knuffie - even in de box - weer in de Pacco - slapen in wiegje boven

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een heerlijk ritme!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb een beetje een baaldag :(
    Loop in mijn joggingpak en heb nergens zin in!
    Moet eigenlijk hoognodig wassen en stofzuigen :(
    GEEEN ZIN!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou Linne slaapt eindelijk,ongelooflijk zeg,gister ook bijna heel de dag wakker geweest en nu heb ik de deur dicht getrokken en ben naar de zolder gegaan om te strijken en ff naderhand was het stil...

@Miranda,zo heh,das lekker zeg van 22.00u tot 07.00u,ik ben zo jaloers....

@Happy,fijn dat het een stuk beter gaat met jullie!
    Ik zou het gewoon proberen om meer aan te bieden, wat ze niet lust drinkt ze toch niet op..

@Juudje,nee dat is het gekke,het jeukt helemaal niet,maar weet je er is nog niet 1x naar gekeken,ze geven maar wat volgens mij :confused:
    Heb wel een beetje last helemal onderin?

@Sjorsje,het valt af en toe niet mee heh,en zeker niet als je zo moe bent..
    Leuk naar de efteling en hoe deed Yosyp het?

Trouwens we hebben 2 ow zo schattige jurkjes gezien van Mexx,creme kleur en daaronder een shirtje beetje beige achtig en dan een heel schattig maillotje,creme met een beige strikje
    We moeten ze nog ophalen maar als ze de kleertjes aan hebben maak ik zeker ene foto!
    We wildden eigenlijk gaan brunchen met d edoop,met zo'n 13a14 man maar dat kan je vanaf 15 personen,nu zit ik erover te denken om het thuis te doen iemand suggesties voor en lekkere brunch?

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hier ook,mn strijkijzer staat aan en heb al 6 truitjes gestreken van de kids onze kleding wil ik niet! ;)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou beter dat je geen jeuk hebt! anders wil een tampon met yoghurt goed helpen! Serieus hoor :p

bah ik heb echt nergens zin in en zie er uit als een vogelverschrikker

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Daisy, beschrijving klinkt erg mooi. Je kan aan het kopen blijven voor die kleintjes (vooral meisjes).
    Yosyp deed het trouwens erg goed gisteren. Hij meldde zich alleen voor de voeding. Voor de rest heeft ie gewoon geslapen.

Zo moet de kindjes in gaan pakken. Chucky moet naar de kapper en de hele bups moet dus mee.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dit doe ik nu dus ook en dan zonder pacco doek.

maar even een vreugdedansje hier, vandaag is onze dramaqueen, veranderd in een schone slaapster!
    de nachten slaapt ze door (8 a 9 uur aaneen)
    en ik ga nu heel hard duimen dat we nu de goede kant opgaan, ben zo trots op mijn meisje!

heb net de pacco doeken binnen maar hoop ze dus niet nodig te hebben, jammer van de aankoop dan :)
    leuk he daisy die kleertjes van mexx, heb hier ook wat rokjes en ook zo`n soort jurkje als jij beschrijft, of nee het is meer een tuniekje.
    maar ik koop even niet meer, anders zou ze alles 1x aankunnen voor ze eruit gegroeid is

lekker toch judith, een dag gewoon niets doen, huishouden komt morgen wel weer hoor

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Juud,FOTO!hahahahhaahha.....

Nou bel ik net met een restaurant waar we de brunch eigenlijk wilde doen,ik denk toch ff vragen of ze ook met minder personen doen :D
    Ik wilde weten wat er zoal bij zat,kan ze mij niet vertellen omdat het zo'n culinair restaurant is,moet je je afvragen hoe lang de spullen al bij een ander liggen die altijd dezelfde kaart hebben :confused: nou ja zeg!
    Mijn vader lust niet alles vertel ik haar,ja daar moet je geen rekening mee houden het gaat om de groep,waar slaat dat nou weer op!
    Ja het is heel culinair en biologisch(mij lijkt het heerlijk hoor) maar dat is juist het punt,las mn vader niks lust vind ik het ook niet leuk,toch?
    Dus dat gaat niet door!
    Nu krijg ik een offerte over een High Teaben benieuwd!(niet daar overigens)
    Nou ik ga nu maar ns verder met strijken :(

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Klinkt heel duur :p

Ehm foto....haha

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Daisy, wat ontzettend leuk zeg en een high tea is echt geweldig. En die kleertjes klinken goed hoor

Miranda, ik zal morgen eens vragen op het cb of ze op de zij mag tussen kussens. Vanmorgen heeft ze op het voedingskussen in de box geslapen, met haar hoofdje naar links! Joepie!

Nu ligt ze ook te mekkeren in de box. Had haar in bed, maar na ruim een kwartier gillen heb ik haar maar opgehaald. En nu is ze telkens even stil en dan weer huilen. Laat haar mooi liggen, hopelijk valt ze zo in slaap. Ik wil eigenlijk de tijd voor de fles een beetje rekken, maar als ze zo door blijft gaan, gaat dat niet lukken. En dan wil ik inderdaad zo rond half 10/10 uur de laatste voeding. Kijken ofze dan langer slaapt (en mama dus ook ;) )

Noura, wat fijn zeg dat het zo goed werkt bij Anissa. wat deed je ook al weer precies? Ik ga ook maar eens zorgen voor een heel goed ritme, want die mvrouw van mij wil ook te weinig slapen!

Duster, wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat met Matthijs.

Happy, als Janna toch alles opdrinkt en niet spuugt lijkt het me goed. Danique zat ook al met ruim 3 weken op 120+4, dus gewoon eens proberen lijkt me.

Judith, heerlijk zo'n baaldag. En dat wassen en strijken ja dat ligt hier ook nog. Ik moet zo van mezelf echt bezig gaan. Want ik nam gister ook al een baaldag en daar komt hetn iet verder mee

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

Even snel een berichtje van deze kant.. heb nog niet alles terug kunnen lezen sorry :(

Ben zelf een beetje ziekjes.. :(

Djayden heeft gister zijn eerste prikjes gehad! het was even huilen geblazen maar daarna was het alweer goed! :)

Hij is nu 56 cm en weegt 5700 gram :confused:

Voor de rest heb ik niet zoveel nieuws!

Spreek jullie snel weer meiden!

Groetjes

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zijn net gaan wegen. 4470 gr.
    in 2 weken 610 gr gegroeid :confused:
    dat is best veel toch? ze heeft ook een heel bol buikje :)

ik zou ook wel wat lunch lusten, maar mevrouw houdt me nogal bezig. ze is gelukkig net in slaap gevallen op mijn schoot. nog ff zeker weten dat ze slaapt...

18. Niet meer actief

ik heb ook een bfree fles gekocht en gaat prima, maar alleen boert amy nog wel flink na de voeding, horen ze dan niet meer te boeren als ze uit zo'n fles drinken?
    hoe is het met jullie kleintjes als ze op de buik liggen, draaien ze hun hoofdje al vanzelf om, hier doet ze wel een poging het gaat heel soms maar moeizaam nog.

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

djayden die gaapt! :D

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he sjudith ook al zon dag....ik heb ook nergens zin in.... :oops:

Deel Deze Pagina