HIHI JUUUUDDDDDD als ik je buik ziet word ik hier helemaal gek van de kriebels WIL OOK ZO BUIK WEER! en dan ga ik van iedere week een foto maken. en leuke kleding aan doen enzo. Had alleen bij emy toen van die buikbanden en dan zag ik leuke jurkjes hangen en dan dacht ik jaaaaahhh die wil ik en dan deed ik die aan en leek ik net zo gestrande walvis geen gezicht. Maar ik moet nog even geduld hebben ! EEN TWEEDE KOMT ZEKER WETEN ! zo moest er even uit... kenny staat op de wii fit.... oh wat is hij ziek. Doet tie balance games op. Dus gaat is niet zo actief. Maar ja nou heb ik wel een oppas straks want ben helemaal hyper hopen dat ik veel terug krijg. en heb nu oppas voor straks als ik moet gaan werken vanavond. Heb ook de rekening voor de vitamine K en D en de kraamzorg wat niet vergoed werd erbij gedaan misschien word dat ook vergoed? ik laat het jullie weten wat ik allemaal terug gekregen heb. Dan kunnen jullie ook de rekening opzoeken.
Hey dames! Ik heb even over de laatste pagina's gescrolled........... @ TJB, van harte gefeliciteerd streep = streep! Oei, kwam er weer een collega langs en nu ben ik weer alles kwijt wat ik net gelezen had Oh ja, @ Petra, zwemse! @ Juudje, fijne vrije dag vandaag! Veel plezier op het cb! meer weet ik gewoon echt niet meer?!
Zo zag ik er voor ik uitdijdde uit: Was al wel zwanger, maar wist het niet, had nog wijntje gedronken en op mn kop in een danspaal gehangen
Owh nou heb ik het over vitamine K en D he moet je daar eigenlijk weer mee beginnen ? ik weet hetniet meer.
Rebbel als je naar de site tinypic.nl gaat spreekt het bijna voor zich. Ik kan het niet helemaal uitleggen, want zit op mijn werk en kan niet op die site!
wow! als je me verteld hoe ik kan spammen kan ik je mijn buik op mn top laten zien, dat is niks vergeleken bij jou, maar ja ik ben ook maar tot 34 weken zwanger geweest!
Denice, vitamine K is over, komt ook niet meer terug. Vitamine D pas weer als je bijna geen melk meer geeft, tot het 3e jaar. Dus voorlopig niets
Kan me voorstellen dat mensen vroegen of er een tweeling in zat. Onwijze buik, maar voor de rest lekker slank, zo te zien!
Hahaha, Denice heeft kriebbbbellllsss! Ik heb kraamzorg ook volledig vergoed gekregen en ivm de omstandigheden heb ik max. kraamzorg gehad, maar toch elke cent vergoed gehad!
@ lique: ben idd zelf weinig aankomen, hield alleen heel veel vocht vast en dat doe ik nog steeds. Er was werkelijk geen schoen in het land te vinden die pastte...! Rebbel: Ik doe het via photobucket.com. Moet je je registreren en dan kun je je foto's uploaden in een kleiner formaat, daar wordt dan een IMG code aangehangen en die kun je in je berichtje plakken....
wow CHANTAL wat een grote buik vergeleken met die van mij :S pfff je rug zal wel gebroken zijn na die weken jeetje ! JE HEBT TROUWENS EEN LEUKE WIEG! die wilde ik ook ! maar vond hem nogal duur 300 euro en nog wat of niet?en dan ook die standaart er nog onder. mocht je hem zat zijn hahahahahaha maar eerst een tweede toch chantal of niet. Maare meneer stond zichzelf even te wegen he. En nou is hij 2 kg afgevallen! nu weegt hij dus 92KG ! en 5 dagen geleden nog 94KG. hij is dan toch echt ziek denk ik. want normaal valt hij niet zo snel af.....
Had je ook last van je bekken Channie, of heb ik dat verkeerd onthouden. Kan me wel iets bij voorstellen met zo'n buik, haha!