@ Schatje, ik had ook wat striemen en je kunt ze nu nog wel zien, niet extreem hoor. Een paar onder m'n navel en op m'n zij maar dat is het laatste waar ik me druk om maak dus ik zou zeggen voor jou, boeien toch. Hoort bij het moederschap zeg ik maar gewoon @ Denice, ik help het je ook hopen meis!
Zo huisje is weer gepoetst! Heerlijk! @ Juud, ik heb hier een hele dominante kater, ik ben bang dat dat ruzie in de tent wordt... Maar je vindt vast een goed huisje voor hem. @ Schatje, wat een buik. Ik heb tijdens de laatste week dat ik zwanger was van Tymen ook strepen gekregen. Bij Silke weer een paar erbij. Je ziet ze best duidelijk, maar ze zitten allemaal onder mijn navel. Een vriendin van mij is nu hoogzwanger van de tweede en die is net een zebra. Echt heel erg! @ Denice, ik hoop met je mee hoor! Wat goed dat je afgevallen bent, hoewel je dat volgens mij niet echt nodig hebt aangezien je met je kont in de wc-pot past...... @ delilah, hoe genant ook, maar misschien moet je toch even langs de huisarts gaan. Mijn nod met Silke weet ik niet eens meer. Ook omdat mijn cyclus steeds langer werd. Ik weet wel dat ik op 29 november positief getest had, en ik dacht dat ik toen 1 dag overtijd was, maar weet het niet helemaal zeker...Mijn laatste menstruatie begon in ieder geval op 28 oktober.
hahahahahaha setteke! Ik wil ook niet teveel afvallen meer hoor. maar heb van de week paar buikspieroefeningen gedaan om me buik te verstevigen en veel gewandeld denk dat het daar van komt dat ik ben afgevallen. Maar is gewoon onderbuikje dat ik nog heb en beetje randje over me broek aan de zijkant. Wilde graag voor de zomer. beetje strakker in me velletje te zitten. dan voel ik mezelf een beetje beter in het zwembad. want daar ben ik denk vaak te vinden, en anders zit ik bij me moeder in de tuin in het zwembad hihi Heb nou al helemaal zin in de zomer. Verse groenten van de markt en fruit enzo. dan is alles hopelijk wat goedkoper.. was bij de c1000 schrok me te pletter van de prijs van een komkommer! 1,19 euro en dan was hij al in de reclame ! en krop sla 1,50 euro ! vind ik niet leuk meer.
@ Schatje, spannend! @ Setteke, ik ga eerst heel consequent dat spul gebruiken en anders ontkom ik er niet aan nee Ik weet nog precies hoe het ging maar mijn cyclus was altijd precies 28 dagen en ik voelde mijn ei altijd, paar dagen last van m'n onderbuik. Dus klussen was toen ook niet voor de lol
Jongen of Meisje LINKA: Daisy: jongen Petra: zeker meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LIQUE: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: meisje Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: meisje SJUDITH: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: meisje TJB: meisje MIRANDA: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen JENNYS: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: jongen DENICE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen SETTEKE Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen NAAT80 Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen
Dames kwebbel ze nog even. Ik moet naar huis, moet mijn mannetje ophalen van KDV. Hij had vanmorgen snot uit zijn oren en nu belden ze dat hij toch wat last had. Gelijk dokter gebeld, voordat het weekend is. Waarschijnlijk doorgebroken oorontsteking, dat ik niks gemerkt had... Ehh, nou niet echt. Beetje koorts, minder eten... maarja dacht eerder aan tanden... Nou ga ik hem maar even extra knuffelen zo! Lekker tijd samen, want ik woon naast het KDV en laat Sam daar gewoon nog een paar uurtjes. Prettig weekend!
@ Sjudith, onwijs bedankt voor de bonnen! heb er net 1 gebruikt bij de etos, daar waren ze al in de aanbieding en toen ging die 10 euro er ook nog vanaf 16,50 voor 3 pakken, helemaal top dus
Jongen of Meisje LINKA: Daisy: jongen Petra: zeker meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LIQUE: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: meisje Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: meisje SJUDITH: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: meisje TJB: meisje MIRANDA: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen JENNYS: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: jongen DENICE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen SETTEKE Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen NAAT80 Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen NOURA Daisy jongen Petra: meisje Sjorsje: meisje Esprit: meisje Diana: jongen SCHATJE Daisy jongen Petra: jongen Sjorsje: meisje Esprit: meisje Diana: jongen Wil je mee voorspellen? PB Setteke dan even met je gegevens!
ikke hier 40 weken en voor de rest heb ik niet zoveel fotos van mezelf zwanger...vond mezelf net een olifant.... [/img]
Hoe vaak is er wat voorspeld? Daisy: 7 jongens(63,64%) 4 meisjes (36,36%) Petra: 3 jongens (27,27%) 8 meisjes (72,73%) Sjorsje: 8 jongens(72,73%) 3 meisjes (27,27%) Esprit: 6 jongens (54,54%) 5 meisjes (45,46%) Diana: 9 jongens (81,82%) 2 meisjes (18,18%) Passiepaard: 4 jongens (80%) 1 meisje (20%) TJB: 3 meisjes (60%) 2 meisjes (40%)