tjb ik zei het toch gefeliiii chantalchannie onder zwshapkosten mag; reiskosten vk, parkeergeld, kosten voor voorgeschreven medicijnen die niet verg worden las op borstvoedingsforum aanschaf kolf? dieetkosten. zo kom je wel een eind nou ik zit hier met 1 hand te typen met anis op schoot.... wil niet echt tot straks
Jongen of Meisje LINKA: Daisy: jongen Petra: zeker meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LIQUE: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: meisje Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: meisje SJUDITH: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: meisje TJB: meisje MIRANDA: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen JENNYS: Daisy: jongen Petra: jongen Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen Passiepaard: jongen TJB: jongen DENICE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen SETTEKE Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: meisje Passiepaard: jongen TJB: jongen NAAT80 Daisy: jongen Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: meisje Diana: jongen NOURA Daisy jongen Petra: meisje Sjorsje: meisje Esprit: meisje Diana: jongen Passiepaard: meisje TJB: jongen SCHATJE Daisy jongen Petra: jongen Sjorsje: meisje Esprit: meisje Diana: jongen Wil je mee voorspellen? PB Setteke dan even met je gegevens!
Hoe vaak is er wat voorspeld? Daisy: 7 jongens(63,64%) 4 meisjes (36,36%) Petra: 3 jongens (27,27%) 8 meisjes (72,73%) Sjorsje: 8 jongens(72,73%) 3 meisjes (27,27%) Esprit: 6 jongens (54,54%) 5 meisjes (45,46%) Diana: 9 jongens (81,82%) 2 meisjes (18,18%) Passiepaard: 4 jongens (66,67%) 2 meisjes (33,33%) TJB: 4 meisjes (66,67%) 2 meisjes (33,33%)
hallo meiden, Ik lees wel mee hoor, maar er wordt zoveel geouwebept dat kan ik niet bijhouden. Ik las iets over brood en beleg. Renske krijgt nog geen brood, maar Jelle kreeg altijd brood met een beetje margarine. Of smeerworst, vega-paté of smeerkaas, soms appelstroop. Ik ben persoonlijk niet zo voor om een kind al heel jong allerlei zoet beleg en snoep te geven. Ik gaf bijvoorbeeld alleen gewone Yoghurt in het begin en later af een toe een danoontje. Hij lust het nu allebei, maar als hij mag kiezen pakt hij meestal gewone yoghurt. Als een kind niet beter weet weet hij ook niet wat hij mist. Tot zijn eerste jaar heeft hij helemaal geen snoep gehad. (wel af en toe een koekje, maar geen lange vingers) Met fruit is hij net zo blij. Maar goed, ieder moet dat voor zich weten natuurlijk Ik ben streng he ha ha Ik ga weer even verder met rommelen fijne dag allemaal Philly
@ Renske, jij bent zeker streng iedereen moet het idd zelf weten! Van mij mag hij straks best snoepen maar niet zo extreem als ik andere kindjes wel eens zie @ Petra, ik vind jou buik nog bescheiden! En heb je van nu ook al een buikfoto? Mijn man mailde net dat hij naar huis ging, hij was moe en had niet veel meer te doen dus de rest van de dag vrij genomen, JALOERS! Wesley is op het kdv en ik ben zo benieuwd hoe het is, hij was 'smiddags steeds zo humeurig en verdrietig de laatste week maar durf niet te bellen...
hihi setteke er zit een foutje in tjb 4 meisjes en 2 meisjes hier ook altijd gewoon yoghurt gegeven, eventueel met wat bambix erin, vonden ze altijd heerlijk, en verder soepstengels en eenstuk rijstwafel. het is leuk al die koekjes en andere zoetigheden, maar als ze het niet kennen zijn ze net zo blij met yoghurt enzo en het is toch minder goed, met de suikers en zout. chantal hahahaha je mag mij wel die bonnen doen
hihi setteke is me voor maar hoe kom je aan die bonnen?heb er al wel vaker van gehoord, maar vraag me af waar mensen er dan aan komen oh lekker rust hier, alles ligt in bed. heb vannacht beneden op de bank gezeten met safouane, hij knapt nog niet echt op
@ Noura, ik heb geen idee hahaha zat in een bonnenboekje van lekker leven en dat is van protector and gamble. En daar zijn weer de pampers van dus ik gok dat ik me ooit ergens heb ingeschreven en dat ik ze daarom krijg? Heb al veel bonnen gebruikt uit dat boekje! Voor pamperbillendoekjes 2x 2+1 pakken met 4 euries korting En daar had ik 4 bonnen van
Hoe vaak is er wat voorspeld? Daisy: 7 jongens(63,64%) 4 meisjes (36,36%) Petra: 3 jongens (27,27%) 8 meisjes (72,73%) Sjorsje: 8 jongens(72,73%) 3 meisjes (27,27%) Esprit: 6 jongens (54,54%) 5 meisjes (45,46%) Diana: 9 jongens (81,82%) 2 meisjes (18,18%) Passiepaard: 4 jongens (66,67%) 2 meisjes (33,33%) TJB: 4 jongens (66,67%) 2 meisjes (33,33%)
God i have headache.... 1 van mijn leidinggevende belde net. Hoe het met me was etc. Zo lief... Hij vond dat ik maar goed moest uitzieken en me concentreren moest op beter worden. Ik zei dat ik heel hard mn best ging doen om woensdag lekker weer ant werk te kunnen en dat ik al 2 wk thuis zat en het ook zat was. Zegt ie daar moet je je helemaal niet mee bezig houden, zorg jij nou maar dat je weer beter word, dat is veel belangrijker... Nou is dat lief of niet?! Ik ben klaar met photoshoppen... As always kan ik mijn behoefte om toch wat dingetjes te doen bekopen met een lekkere hoofdpijn, maar ja wat moet ik dan, maar de hele dag stil op de bank gaan zitten...Vanochtend echt goed dizzy en zweten daar word je niet goed van. Ik ga kijken of ik met mn printer de foto's kan uitprinten, inkt bijna om, dus ik bid dat ik voldoende heb!