Ik ben volgende week even voor de 1e afspraak bij de vk. Is ook gelijk 1e echo en valt denk ik net na mijn verjaardag. Heb met mijn mams afgesproken dat ik voor mijn verjaardag een dagje met haar wilde winkelen. En eigenlijk wilde ik zorge ndat dat op dezelfde dag viel dan kan ze mee...
@ Petra Ik leg Giulia ook vaak op het laminaat hoor Wordt ze hard van , nee hoor maar als ik een kleedje neerleg is ze in no time weer vanaf , heeft dus geen nut! En ze lijkt het niet erg te vinden! Oja wie houdt nu de groeilijst bij? Ik ben bij het cb geweest
@ Petra, wij hebben ook een houten vloer en ik dacht dat het koud voor hem zou zijn. Daarom legde ik 'm steeds terug maar dan werd hij heel boos en rolde er meteen weer vanaf. Ik heb laatst de badthermometer op de grond gelegd en die gaf na lange tijd nog steeds 18 graden aan dus toen vond ik het wel prima. Ik laat 'm gewoon z'n gang gaan hoor!
goed om te horen dat jullie ze gewoon laten liggen. Wij hebben ook nog vloerverwarming dus ze zal het niet snel koud krijgen
Happy1980 houd op het moment de lijst bij. Wat waren de resultaten op het cb? (ben niet nieuwsgierig hoor)
Hahahahahha Miranda, ik was ook benieuwd! @ Petra, dan krijgt ze het zeker niet koud en anders merk je het wel toch! Ik wil binnenkort wel een beetje een stroef speelkleed kopen want ik merk dat Wesley wil kruipen maar dat lukt dan weer niet op zo'n gladde vloer
Woewie mooi zo Juud! En verder alles goed neem ik aan Wesley heeft woensdag over een week weer z'n APK keuring, ben benieuwd!
Mooie cijfers Juud! Laureen moet pas in april weer naar het cb. Duurt dat niet veel te lang? (voor mij in ieder geval wel. ha ha)
Nu moet ze ook pas 15 mei weer! Voor de prikjes Ik wil waarschijnlijk vanavond oorbellen laten schieten bij Giulia Even kijken hoe duur het is en anders laten we het in Italië doen als we daar zijn!
haha petra wat een leuke foto's @chantal: inkt op? zet maar even in je album hier hoor haha ben erg nieuwsgierig