@ All: We zijn weer thuis! Het was echt eersteklas takkeweer op dat eiland! Het park was hartstikke leuk, maar niet als het regent en grauw is. De kindjes hebben ook heel slecht geslapen, dus wij ook! Vanavond heerlijk allemaal in ons eigen bed! Het was verder gelukkig wel leuk en we hadden het hard nodig. Nu zijn we lekker nog een paar dgn thuis voordat Jeroen weer aan het werk gaat. Maar eh...73 (!) pagina's bijlezen gaat me niet lukken hoor. Zijn er nog belangrijke dingen gebeurt?
Fijn dat je weer terug bent Marleen. Even belangrijk nieuws: onze kast is ontploft! Er zaten zoveel tekenspullen van de meiden in dat er twee lades geknapt zijn. Niet zo handig dus. Nu moeten we dus weeeeeeeeeeeeeeeeeer aan het opruimen.
lief dat je het vraagt! werk is heel druk, dus ben de hele dag aan het rennen tussen afspraken en kdv om te voeden. paar slechte nachten gehad door een hoestende otje en moe van de zorgen over de kat. maar... het is lekker weekend, de afgelopen nacht ging best goed en de kat gaat weer ietsje beter! hij is net bij de dierenarts geweest en mag zijn kap af! hij spuugt van de pijnstiller dus we mogen het zonder proberen. de tumor bij zijn nek lijkt weer iets kleiner en de dierenarts heeft het zelfs over toch opereren.. fijn he, weleda! had er een beetje makrobiotisch stoffig beeld van, maar ben nu fan. heb ook de baby olie voor oa masage, ook heel fijn. wat heb jij voor creme? met jou, andy, roos, de baby en opa en oma alles goed?
goeieavond allemaal! @miranda: wat een droppies heb je toch @juud: leuke foto van giulia! en heb je nog oorbelletjes laten schieten? Voor de lijst: TJB : jongetje Passiepaard: Meisje Groetjes
hey meiden @.... (kan je naam niet zo goed onthoude zijn drie leters maar welke ?) maar in iedergeval van hartegefeliciteerd. @chantal jeetje wat en buik. hoe groot was je mannetje ok al weer @juud mooi foto van je meisje @miranda wat een kanjers zijn het toch.
silvia, wat naar van je kat! zo heeft ie niets en gaat ie voor een standaard castratie (was het toch?) naar de dierenarts en zo krijgt ie een hele buikoperatie. wat zei de dierenarts er verder van? en waarom mocht ie naar huis als ie nog niet eet/drinkt? lukt het met het pipetje? moet ie ook medicijnen? lukt dat wel? knuffel van mij en knor
Ik zwaai weer even, heb echt geen tijd vandaag en ga nu lekker bij mijn mannetje zitten... Leuke foto's zag ik voorbij komen! @ Petra: Leuk die laarsjes! Olivier heeft een pony (onze lieve Shet Tommy) dus jullie mogen wel een keer langs komen dan mag Roos ook op Tommy rijden als Olivier dan ook de laarsjes mag lenen! Rijd je zelf eigenlijk nog nu je weer zwanger bent? Zag ook weer goede cijfertjes van het CB voor Giulia! Arri: Hoe gaat het met Hanne? Duster: Sterkte met de kat! Nu ga ik echt op de bank hangen! Doeg!
ah duster wat zielig van de kat juud zo die is gegroeid zeg, en hoe is het met de oorbellen? zo leuk al die buikenfotos zeg. ik heb ze niet op de laptop na de crash. maar ze staan wel in mijn map voor de geinteresseerden oh lauwie jij ook sterkte met de kat. kan die er bij dan? ondanks kap ik heb babyolie van natusan, vind die erg lekker. maar heb ook zwitsal, weleda. tegen de tijd dat ik het op heb is ze 16 wow wat een gave jasjes marleen welkom terug, jammer dat het zo slecht weer was.
Geen oorbellen, veeeeeeel te duur , dus doen we het in Italië, daar is het ook normaal @ Mar, dinsdag daten? Moet je hoognodig spreken
heel lang bericht getypt....nu alles in eens weg...snif... zieke dieren: sterkte er mee. Heb zelf ook 2 katten en een hond en vind het altijd zo zielig als er wat met ze is. zag hele leuke fotos voorbij komen! juudje: malou en giulia gaan bijna gelijk op wel grappig! malou was 24 februari 7780 gram en 70,7 cm. Waar gaan jullie heen in italie? Wij gaan 3 juni naar toscane. petrabr: leuke foto van roos en super die laarsjes! Ik wil ook weer paardrijden! (reed altijd bij mensen thuis maar die zijn gestopt en nu dus niks meer) miranda: Sabrina dacht dat ik in amsterdam woonde...haha ipv nieuw amsterdam. Ze zei dat ik dichtbij woonde....(sorry sabrina maar vond hem wel errug grappig...) Opruimse daar! Zo ik ga ook bij mn mannetje tv kijken. zitten te kijken naar de finale van uri geller. Nog een vraagje: Wat drinken jullie kinderen? Bij ons wil het nog niet echt lukken. Ze krijgt nu: 8 uur flesvoeding 180 cc 10 uur fruit en probeer dan een beetje drinken 12 uur broodje (eet nu de helft van de helft van een broodje en fles 180 cc 3 uur restant fruit met een helft van een liga en probeer weer een beetje drinken 5 uur warme hap en toetje 8 uur fles 180 cc met rijstebloem Ze wil geen water, maar ook roosvicee of thee gaat er niet echt in. Heeft iemand andere ideeen? Nou mn man vraagt zich al af wanneer ik achter die pc weg kom.... Kom misschien straks nog wel ff!
@Lauwie; Hij werd idd gecastreerd. Ze dachten dat hij thuis wel zou eten en drinken, maar helaas . De dierenarts zegt dat 't waarschijnlijk komt omdat hij gisteren 2x onder narcose is geweest. Met 't pipetje gaat matig, maar gelukkig heeft hij net 'n heel klein beetje uit zijn bakje gedronken. Eten doet hij nog steeds niet. Wordt wel tijd, want hij heeft al vanaf woensdag niet meer gegeten en hij had al weinig reserves. Hij heeft verder geen medicijnen. Als hij morgen nog niet eet moeten we weer bellen.... Fijn dat het iets beter gaat met Knor. Zal hij wel prettig vinden zonder kap. En misschien toch opereren, geweldig toch!. We zullen voor hem duimen Knuffel terug van mij en Bliksem
Hoi meiden, kom even snel reageren Ik zag mooie foto's voorbij komen en wowie wat een buiken! Volgens mij ws die van Chantal groter dan die van mij. @Petra,wat een schattige laarsjes. Dat pakje met dat roze en grijs(huispak noem ik het)hebben onze meiden ook alleen past het nu niet meer,was maat 68 en 74. Hoe gaattie verder? @TJB,Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @Miranda,wat een scheetjes die meiden van jullie. ---------------------- Verder weet ik het niet meer,vandaag druk daggie gehad mar heerlijk geslapen vannacht Heb een jurkje gekocht via mp,te schattig Morgen weer werken,jippie! Fijn weekend allemaal!
@Binna; Ben volgens mij vergeten te antwoorden hoe het nu met Matthijs is . De puf gaat eindelijk goed. Af en toe begint hij zelfs te lachen, terwijl hij de puffer op heeft . We beginnen nu eindelijk ook te merken dat 't aan gaat slaan. Hij is niet meer verkouden. De pruttel op zijn borst zit er nog wel, maar die is ook een heel stuk minder. Lief dat je er naar vroeg
Zo onze kast is weer opgeruimd. We hebben direct onze hele woonkamer maar even verbouwd. ha ha We hebben nu weer een beetje meer ruimte in huis. Erg leuk om die dikke buiken foto's te zien. Oja TJB, gefeliciteerd met je zwangerschap (was ik vergeten te doen). @ Sjudith: zo duur is het toch niet om oorknopjes te laten zetten? @ Dais: dankje en werk ze morgen. Truste meiden. Misschien tot morgen en alvast een fijn weekend.