o en ze heeft baby acne. kan wel 10 weken duren! nog maar ff niet achter de jongetjes aan mijn vriend was mee naar het cb en maakte een grapje over clearasil. konden ze niet om lachen.
Rebecca, Danique boert ook nog wel hoor, maar niet altijd. Volgens mij hoeft dat echt niet over te zijn met die fles. Wat is Djayden een mooi jochie zeg! Dat shirtje heeft Danique trouwens ook Lauwie, zo flink gegroeid dus. Lekker hoor. En baby acne heeft Danique volgens mij ook. ALlemaal puistjes. En stom dat ze dat grapje niet konden waarderen. Vind het wel grappig
malou doet vandaag niks anders als huilen. Ze slaapt even weer en dan denk ik net van heerlijk en dan begint het weer van voren af aan....heb het ff goed gehad. Ook voel ik mezelf niet zo lekker. koud/warm en heb buikkrampen. dus blijf lekker in mn joggingpak zitten en doe lekker niks vandaag! Nu maar hopen dat mn schoonzusje niet weer eens denkt ik kom zo ff langs... Wordt een beetje moe van haar. Ze belt nooit even vantevoren als ze komt en als malou zo huilerig is ben ik meestal wel tot de middag in de pyama en vind het dan niet zo leuk als ik onverwachts bezoek krijg.... en dan hebben we het nog niet eens over de troep in huis dan.... tja schoonfamilie je hebt ze niet voor het uitkiezen.....en die van mij kan ik echt af en toe wel achter het behang plakken...
Wilde vanmiddag nog even een tukkie doen, maar helaas meneer vind van niet 'zucht' Las dat er twee ook lekker doorgroeien, helemaal goed toch! ik vond het grapje over clearasil ook grappig hoor haha als jullie maar lol hebben. Mylan is ook een klein krentebolletje, trekt steeds wel snel weg, maar al snel zijn er weer nieuwe. nu maar hopen dat ze er later niet al teveel last van hebben. heb verder ook nergens zin in, dus laat de boel lekker de boel.
dank je hebben we goed gemaakt he ? haha Shirtje is een beetje omhoog gekropen op die foto niet dat jullie denken dat ik het te heet was haha Groetjes
Miepie, gelukkig heb ik niemand waar ik voor ga bukken. oh wacht even weet wel wie: de collecte! weet je hoeveel we er hier krijgen? niet normaal en ik heb me al van alles aan laten smeren wat automatisch word afgeschreven en dan moet je ook nog die bakken vullen. en doen hè ja zo'n ei ben ik wel. zucht
het gaat echt goed met de voeding we geven amy nu comfort en gaat super, ze heeft heel soms nog wel eens krampjes maar veel en veel minder, af en toe nog een mondje spugen maar dat mag toch? ze is ook een stuk vrolijker hopelijk blijft het zo.
@Rebecca,wat fijn zeg,meteen een heel ander kind heh! Hoeveel Comfort geef je nu? @Lauwie wat een schatje zeg! Wat een saaie bedoeling op het cb niet dan? Mooi gewicht hoor! @Miepie hier ook iemand met onverwachte visite,hou er ook niet van maar durf er niks van te zeggen,mn moeder en mn tante staan regelmatig hier.. @Schatje,hebben jullie idd goed gemaakt jah! Mooi manneke! Ik schrijf net bij Juudje(hyves),ik heb een tweeling,het huis moet nog schoon,de was moet nog gestreken worden,koken en ik verveel me,whahahaha,heb er geen kracht meer voor!
Hallo meiden ( en meelezende mannen) Zouden jullie het ok vinden als ik ook met jullie mee kom kletsen? Ik volg jullie al vanaf mijn positieve test, maar wilde wachten met me bij jullie te melden tot ik de eerste 3 maanden voorbij was. Maar toen hadden jullie al zo'n hecht kluppie dat ik me daar niet meer in wilde mengen. Echter nu merk ik toch dat ik het wel prettig zou vinden om een beetje ervaringen uit te wisselen met mama's die evenoude kindjes hebben. Misschien handig als ik het even niet meer weet en wie weet kan ik jullie ook nog helpen met bepaalde dingen. Zal me even voorstellen: Ik ben Setteke, 27 jaar en mama van een peuterzoon van bijna twee, Tymen en mama van een dochter geboren op 9 augustus, Silke. Ze is 6 dagen te laat geboren en was (en is) een flinkerd: 4460 gram bij de geboorte. Inmiddels zal ze wel een kilootje zwaarder zijn. Ik heb haar al in een ritme van 5 flessen en ze slaapt 's nachts door. Heerlijk! Nou, hoop dat ik mee mag kletsen, als jullie het liever niet willen snap ik het ook hoor! Jullie hebben tenslotte al een band met elkaar!
Hey Setteke,tuurlijk,van mij mag je meekletsen hoor,gezellig! Gefeliciteerd nog met je dochter,mooie namen!
Bedankt meiden! @ Daisy, jij nog gefeliciteerd met je meiden. Ik las dat je een moeilijke tijd met ze hebt gehad, maar dat het nu ietsje beter gaat? @Lique, dankjewel! jij ook nog gefeliciteerd met je kleine! @ Lauwie, oh getsie, onverwachte visite. Dat haat ik ook! Jij ook nog gefeliciteerd met je wondertje! Hoop dat ik jullie bij kan houden...Jullie gaan zo snel, hihi!