@ Linka: Hoelang slik je die dan al? Dat wist ik helemaal niet . Ik heb voor de vakantie Valeriaan tabletten gehaald, rustgevend en opbeurend volgens de omschrijving. Op vakantie heb ik ze niet gebruikt, maar ben nu weer begonnen. Even kijken of ik er wat minder chaotisch van wordt...
@ Linka, wat fijn dat je het leuk hebt gehad, nu vaker doen he meis! @ Juud, heb ook geen tips? Peer vinden ze meestal allemaal wel lekker en buine bonen met appeltjes, misschien eens proberen? @ Duster, leuk filmpje! Wesley eet ook alles! Net weer een flinke fruithap op Hij laat echt harde scheten joh, niet normaal! Zit nu in z'n kinderstoel hahahahaha
@ Delilah: Jasper zit schaamteloos scheten te laten en Thomas boert vaak heel hard en zegt dan boertje! Lekker asociaal Maar ja nu mag het nog...
@Delilah: wij gaan volgend weekend naar CP, dus ik zal het je nog laten weten hoe het was. @Juudje: misschien als je het in stukjes aanbiedt die ze zelf vast kan houden? Ongeveer ter grootte van haar vuistje. @de rest: ben het alweer kwijt
Oja wat CP betreft ik ben naar de Huttenheugte en die in Brabant, ben de naam kwijt, geweest. Huttenheugte vond ik erg leuk. Maar dat is al zolang geleden... Binna is onze ware CP kenner volgens mij
Goedemorgen meiden! Ben ik ook weer even. Gisteren de hele dag ziek geweest. Diarree en zo'n maagpijn en buikpijn. Gisteravond de hele avond op de bank gehangen onder een dekentje (zoooo koud) en vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen mocht ik blijven liggen en ik schrok om kwart voor 11 wakker van Hilbrand en de kids die een blokje om gingen...
@ Delilah...helaas hier niet Daarom zeg ik al ik weet het niet meer! En cb zegt, blijven proberen...maar het is zo frustie! @ Setteke...noro?
Nou, Wesley had een flinke poepbroek hahahaha... Bleef niet bij een scheet! @ Marleen, nu mag het zeker nog! Mensen kunnen er ook zo lekker om lachen he @ Philly oke bedankt en veel plezier natuurlijk! @ Juud, snap dat het frustie is maar zou toch wel blijven proberen idd... Laatst at ze toch juist alleen maar hapjes?
@ Setteke, beterschap meis! Ik ga er van tussen. Koffie drinken met m'n hubbie! Oh ja, met een bananenbol erbij
oke marleen zal het toe geven. ik ken inderdaat een hoop cp huttehuigde: erg leuk. veel voor kleine kinderen. leuke wiltwater baan. wel mindere huisjes eemhof: vindt ik mindern omdat je geen overdekte winkeltjes hebt en dat is voor mijn wel het cp gevoel. zwembad is wel leuk. porte zeeland zwembad niet zo groot. wel leuk overdekt winkels en mooi huisjes het heiderbos erg leuk park met het jungel gebeuren. zekker leuk voor grote kinderen om in te spelen. zwembad ook leuk het meerdal niet echt veel aan. klein zwembad. dat is waar ik ben geweest erg he en dan ga ik dit jaar ook nog naar eentje in belgie
@ Arri, mooi dat het beter gaat met Hanne! er is wel hoestsiroop voor baby's, misschien dat eens proberen. Denk erom dat je niet die van Luuf meekrijgt, er staat op vanaf 6 maanden en er zit honing in. Dat mogen ze tot een jaar niet hebben. Ik las op hyves dat je deze week jarig bent en 22 wordt. ik was ook verbaasd hoor! Ik dacht echt dat je ouder was. Je komt zo wijs en verstandig over! @ Noura, wat een mooi meisje was Maysa op die leeftijd! Ze ziet er idd een stuk ouder oud! @ Delilah, leuke foto van Wesley in de tub. @ Duster, geen ambities om verpleegkundige te worden? Mooi dat de kat weer eet! Maar zo te zien hapt Matthijs op het filmpje heel erg goed. dan maakt het toch niet uit als hij zo bromt? Misschien duurt het hem te lang allemaal, met de fles kon hij het op zijn eigen tempo opdrinken. Leuke foto van matthijs. Ik las in de consumentengids dat de WII niet bijdraagt aan een betere conditie... @ Linka, ik ben heel blij dat je lekker genoten hebt. Je had het ook echt verdiend. wat zul je blij zijn als Jeslyn (en Myrna) er weer is.... @ Mik, fijn dat je er bent. lekker genoten? heb je ook leuke foto's voor ons. Er is weinig schokkend nieuws, hoor. We hebben weer wat nieuwe dames erbij. TJB, die deze week positief getest heeft. Brechtje is erbij. Dat Passiepaard zwanger is wist je al toch? verder weet ik het ff niet, anders moet je Miranda even vragen, die weet het ook vaak heel goed. @ Lique, hoe waren de Party Animals? Die goede ouwe tijd, ik was toen 15 ofzo. Ach arme Djim. Ik zal even stemmen hoor! @ Daisy, hier begon de dag ook slecht, maar nu schijnt het zonnetje! @ marleen, goed zo dat je Thomas door Jeroen hebt laten doen. Niks ruiken, kom nou! @ Binna, ja Burgers Zoo is leuk he? @ Juud, heb je al eens volgens de Rapley methode geprobeerd? geen idee of het NORO was. weet alleen dat het heeeel erg zeer deed. Lag dubbelgeklapt van de pijn.
@ Setteke, ja gewoon geven en dan kijken wat ze doet...nou soms stopt ze iets in haar mond, ligt er alleen binnen 10 sec weer uti! Op een appeltje sabbelt ze wel. Maar verder niks!
Pfff, lastig hoor! Ik heb bij Silke ook het idee gehad dat ze nooit iets anders dan melk zou gaan eten, ze moest niks. Maar nu gaat het ineens toch goed. Ik ben het warme eten op de tijd van de derde fles aan gaan bieden (16 uur). op die tijd had ze honger en toen ging het ineens wel. Maar dat heb je vast ook algeprobeerd. ik ben nou ook weer met haar schema aan het schuiven omdat ik graag wil dat ze bij ons aan tafel gaat eten. Maar ze vindt het volgens mij wel prima.
Ja heb net weer een appel geprobeerd, ze sabbelt wat en spuugt het dan uit! Koekjes die ze wel at moet ze ook ineens niet! Misschien dat de tandjes teveel pijn doen?
@juudje: als je denkt dat ze last van haar tandjes heeft kunt je haar ook een koude wortel geven om op te knagen. Ik zou haar sowieso wel fruit en groente aanbieden, maar al die lekkere dingen niet. (als ik chocomousse zou krijgen, zou ik ook geen appel meer willen ) Maar het kan best een fase zijn hoor. dreumes-puber fase. @lique: ik heb gestemd, maar per ongeluk op de verkeerde morgen zal ik het goedmaken....
Hahahaha Philly, inderdaad als ik al die lekkere dingen kreeg zou ik m'n mond ook niet los doen voor groente! @ Juud, misschien toch niks anders meer geven dan fles, fruit en groente? Misschien vergeet ze dan dat er ook nog wat lekkerders bestaat?! @ Binna, oke bedankt voor je info over cp! Wij gingen altijd naar het heijderbos en dat vond ik wel een leuk park maar wij waren meestal in het huisje, mijn schoonzus had straatvrees dus durfde het huisje amper uit en mijn man en zwager zaten hele dagen voor het huisje te vissen. Ben maar 1 keer in het zwembad geweest en 1 x in die jungle. Maar misschien is dat dan toch ook het leukste park nu met een kleintje?!
In plaats van douchen ben ik in bad gegaan en ben lekker Kinderen gaan lezen en ik ben best wel geschrokken. Ik had van Setteke al begrepen dat er in de 1e danoontje veel suiker zit, maar ik heb nu een overzicht gezien en die 1e danoontjes gaan hier acuut de deur uit! 123 kcal, 16,7 gr koolhydraten en 12,5 gr suiker! Ik ga me nu even aankleden en weer ff bijlezen!
Heel erg flauw, maar....... I told you so! Je hebt van Nestle Yogholino en Kwarkolino en van Olvarit is er ook een toetje, daar zit bijna geen suikers in. Maar gewone yoghurt is ook niks mis mee toch?