Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Verder ben ik weer eens geirriteerd :( We zijn eerder terug gekomen van vakantie met de afspraak dat Jeroen niet aan het werk zou gaan. Drie keer raden wat ie vandaag dus wel doet... En hij gooit dus mijn programma weer lekker in de war. Ik ben dus nu in staking en doe niks meer :) Ik word er zo moe van. Waarom is het toch zo moelijk om je afspraken na te komen?!

2. @ miranda, tygo sliep voorheen ook lekker lang, kon hem wel tot 8 uur gewoon laten liggen, maar ik werk 3 dgn en dan kan het niet dus moet hij om 7 uur wakker worden, dus daar is hij nu aan gewend geraakt. Meestal geeft hij om 7 uur pas een kik, als hij 1 van ons de trap hoort afkomen.

Ik schrok me zaterdagavond ook wild, vond het eerst wel een grappig gezicht, maar later besefte ik me wat er had kunnen gebeuren. Zaterdag shoppen geweest, thuis aangekomen helemaal op, dus Tygo eten en in bed gedaan en ben ik zelf ook gaan liggen. Na een uur was ik supergeirriteerd, want had hele tijd het idee dat ik tygo hoorde, maar babyfoon gaf niets aan. Dus uiteindelijk maar opgestaan omdat ik toch niet kon slapen. Ging bij tygo kijken, lag hij met zn hoofd naar het voeteneinde, 1 beentje helemaal tussen de spijleres van het bed en de deken over zijn oogjes tot aan zijn neus dus over zijn hoofd! Zijn neus en mondje waren vrij. Had nog foto gemaakt, omdat ik zoiets had van, wat een mafkees. Later dacht ik, ja, nu is het goed gegaan, maar wat als hij met zn hele hoofd onder de deken had gelegen...?
    Hoe lang was dat goed gegaan...

Had m niet in de slaapzak, want dat doe ik altijd pas om 8 uur savonds, nu dus bij elk slaapje, hoewel hij dan nog wel erg beweeglijk is sinds vorige week. Hij vecht echt met me om te gaan slapen, ookal is hij moe. En ik kijk een paar keer bij elk slaapje of het nog goed gaat. Gisteravond in zijn slaapje van 7-9 uur savonds, is hij wel r keer in staat geweest om van houding te veranderen en de deken af t trappen...

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hihi sjorsje ik vind jongensspul ook heel erg leuk, mischien omdat we hier een paar erg leuke winkels hebben zitten

lekkere dochter chantalchannie. kanje niet overstappen?

wij zijn net vorige week overgestapt, ik had een hele aardige, maar ja als je er eentje praktisch bij je in de straat krijgt met apotheek erbij in, ja is toch makkelijk. en hij is ook super, ik had vanmorgen gebeld, en hij kwam gelijk. ik zei nog tegen hem, we komen wel binnenvallen gelijk he, als nieuwe patient, nou dat vond die juist leuk

puck ik wil je niet laten schrikken, maar ben ooit eens van pil overgestapt, en was maand later zwanger

he marleen wat balen als iemand zich niet aan afspraken houd

oh help wat schrikken zeg, ja je wil er niet aan denken dat die onder de deken was gekomen zeg

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heel goed dat je dat aan je vriend hebt gevraagd. Ik ben er dus ook supergevoelig voor en mijn vriend ziet het altijd al eerder aankomen dan ik zelf. DAn vraagt hij altijd even of het wel goed gaat en of ik zelf ook vind dat ik symptomen krijg van overspannen zijn. Waar ik wel van schrik is je tweede stukje. Klinkt alsof je hypochondrische klachten hebt (ik noem je geen hypochonder hoor, vind ik zó'n naar woord). Daar zou ik wel hulp bij zoeken. Als ik het zo lees heb je allerlei vage klachten die komen doordat je bang bent voor enge ziekten. heb je hier al eens met een profesional over gepraat? Want als je dat doemdenken nou uit je hoofd kan krijgen zul je je al een heel stuk beter voelen en dan blijven alleen de klachten over die echt zijn zeg maar. Daar kun je je dan op laten onderzoeken. Je voelt nu vanalles, maakt jezelf bang, gaat daardoor nog meer klachten krijgen en zo kom je in een negatieve spiraal.

Ik wil dus niet zeggen dat je klachten niet echt zijn, want ze zijn er wel degelijk, maar het kan dus best zo zijn dat je echt niets ergs onder de leden hebt. Dat ze ontstaan doordat je je zo druk maakt.

5. Marleen2109

@ Sjorsje: Ik heb voor de mannetjes erg leuke kleding, maar vaak is het in de winkels net even wat meer keuze voor meiden. Ik heb er nooit naar gekeken, maar ineens vind ik het allemaal wel erg leuk. Waarschijnlijk omdat er hier alleen maar meiden bij komen :)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

En laat ik nou overal van die leuke jongenskleding zien voor baby's. terwijl ik een meisje heb.. Voor Tymen ook wel leuk spul, maar dat hele kleine spul vind ik momenteel zo stoer!

Maarrrrr..... binnenkort krijgt iemand die ik ken een jongetje en dan kan ik weer los!

Kan sowieso mijn lol op, dire dames die ik kan over de 37 weken..... Al ga ik niet bij allemaal op kraamvisite hoor!

7. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik hou het ff niet zo bij hoor!
    Net gewerkt en vanavond lesgeven
    morgen cb met Roos en naar de verloskundige :) :)
    verder gaat alles hartstikke goed met mij, Roos, Andy en buik

8. Marleen2109

@ Chantal: Ik zat me net af te vragen of je misschien niet te druk maakt of dat je zorgen hebt ofzo. Daar kun je namelijk ook van die vage klachten van krijgen.

9. @ Sjorjse, hahaha hoest ze maar lekker in het gezicht, whahaha!
    En mooi dat pinkpop opgelost is! Lekker iets om naar uit te kijken. Ben nog nooit geweest moet ik zeggen, maar ik ben niet zo van de mensenmassa's moet ik zeggen

@ marleen; toch gaan werken.... Kan me voorstellen dat je geirriteerd (zacht uitgedrukt?) bent, dat is niet echt leuk. Helemaal niet als daarmee jouw plannen in duigen vallen...

Mijn andere leidinggevende belde vanochtend (heb er 3), had oproep gemist, dus terug gebeld, nam niet op en nu net weer door hem gebeld. Hij vond het zo kloten voor me. Hij zegt ook, dit past totaal niet bij jou, dit vind jij niet leuk. Dus zei ook wel dat ik nu best wel boos en gefrustreerd raakte. Hij zei, dit past niet bij jouw karakter, jij bent zo'n bijtertje, hij vond het zo vervelend voor me. Ik zei ook dat ik weer wat wilde doen en dat ik al had aangegeven woensdag weer te willen beginnen, dat vond ie toch niet zo'n goed plan. Hij wilde niet op zn geweten hebben dat ik tijdens de autorit, vermoeid raakt of duizelig werd, dat vond ie te gevaarlijk. Had ik zelf nog niet eens over nagedacht.. Hij vond dat als ik al weer wat wilde doen, dit beter vanuit huis kon doen. Nou ja dat is ook een optie...

Oh, ik heb honger... Wilde rijst maken, maar heb geen kipfilet en kan niet naar de winkel want heb geen auto en het regent te hard om met tygo te gaan lopen...

Ok ik ga ff verder jullie hyves bekijken!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jemig, lees mijn nederlands nou dan.... :rolleyes:

Ik bedoel natuurlijk drie dames die ik ken!

11. Marleen2109

@ Setteke: :):):)
    Ik dacht al gaat ze nu ineens Fries praten ;)

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

*SMELT* Mijn kleine meisje ligt zo lief in de box te spelen!

13. Marleen2109

@ Chantal: Volgens mij heb ik jou nog niet op hyves of wel?

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, dan was het:

Kin sawiesa myn lol op, trije froulju dy't ik kin oer de 37 wiken.... Al gean ik net by allegearre om in poppeslok.

:) :) :)

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, nou, nou ,nou, Jeroen is koud een paar dagen thuis en hij vervalt nou alweer in oude gewoontes. weet ook niet hoe snel hij bij je uit de buurt moet komen..... :) ;)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hmmmm waar ben ik nou beland

@chantal dat is wel een fijne optie thuis werken

@settke Silver ligt haast ieder dag wel andersom of scheef of op haar buik in bed (goh haar moeder vroeger ook)

@marleen ik zou ook kwaad zijn. en hem aan ze oren terug halen en zeggen je ging toch niet werken

@Sjorsje ik vindt het wel naar allemaal zo rondje werk

@petra zwaai fijn dat het super gaat met jullie en veel plezier morgen

@setteke miranda en chantal lijkt me mooi toch zo met ze 4. is het voor ieder om de 4 weken.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Petra, veel plezier morgen!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Bla bla bla, ik kan ook fries Setteke :) !

19. @ all: Hyves: kan het zijn dat ik iemand nog niet heb? Bij het accepteren had ik 72 vriendjes en ineens had ik er nog maar 71, dus misschien iets niet goed gegaan...?

Marleen, volgens mij niet....?

@ setteke en marleen: hahaha, ik snap dat je het zo kan opvatten wat ik zeg.
    Ik ben erg gevoelig voor bepaalde dingen, heb er geen controle over, heb het ook niet sterk, maar sommige dingen... Die weet ik gewoon, zal een paar voorbeelden opnoemen:

- toen ik vrij jong nog was, heb ik 2 dingen gehad
    1. ik had gedroomd dat we weg gingen en ik zat in de auto, mn vader ging tanken en kwam met zakjes snoep voor ons terug en ik had het op schoot liggen en vond het erg leuk. De volgende dag gingen we naar familie in emmen, we stopten bij een tankstation en toen hij er aan kwam lopen werd ik helemaal blij, want hij had zakjes snoep in zijn hand en ik kon me nog precies herinneren welke snoepjes er in zaten.
    2. was met mn moeder bij de cafeteria, ik wachtte in de auto. in de auto kreeg ik een heel vreemd vervelend gevoel in mn buik, voelde me steeds slechter en had het idee, dat er thuis iets niet goed was. dus toen mn moeder weer kwam vertelde ik haar, dat er thuis iets niet goed was. thuis aangekomen, was mijn zus helemaal hysterisch en aan het huilen en overstuur, de moeder van haar toenmalige vriendje, had haar gebeld en haar dus allerlei dingen gezegd en naar het hoofd geslingerd, waardoor ze helemaal van slag was.

toen ik 16 was, stond ik op een dag mijn scooter te poetsen, mijn vriendje was op vakantie en opeens schoot de gedachte door mn hoofd (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) dat ik mijn vriendje zou moeten vertellen dat mijn opa tijdens de vakantie was overleden en nam het hem op dat moment al kwalijk dat hij er niet was geweest. Het was een seconde gedachte en ik had zoiets van, wat denk ik nou dan?! Doe is normaal!
    Een dag later is hij gestorven. Een hartziekte, altijd gezond geweest en zo dood neergevallen. Dus ik kon idd aan mijn vriendje gaan vertellen dat mijn opa was gestorven toen hij op vakantie was.

En ook onlangs toen ik zwanger raakte, was 1 van mijn eerste gedachtes: als renés vader het nog maar haalt tot die tijd. Hij was altijd al hartpatient, al vanaf zn 40ste. Maar hij was op dat moment in goede gezondheid. Dus ik vond het weer erg slecht van mijzelf dat ik dit dacht. Ik heb het ook niet uitgesproken. Op de dag dat ik met zwangerschapsverlof ging, is hij opgenomen met eerst onschuldige klachten, ze wilden alleen wat tests doen. Zoals sommigen misschien wel weten is hij opgegeven op de dag dat ik aan het bevallen was en gestorven de dag na Tygo's geboorte...

Onschuldig voorbeeldje: Ik ging met mn vriendinnen na het concert van Britney Spears, ik reed. Terwijl ik reed, had ik een onwerkelijk gevoel. Ik had het idee, dat ik britney spears nooit zou zien en ik vond het zo raar dat ik dat dacht, want ik reed in mn auto, naar het concert van britney spears... In Rotterdam aangekomen op aanwijzing van mn vriendin verkeerd gereden en terecht gekomen in een kettingbotsing.... Auto naar de kloten en wij met zn drieen aan de kant van de weg. Uiteindelijk met een taxi weer retour gegaan, nooit britney spears gezien....

Ik snap dat je de gedachte hypochondrisch vind klinken. Twijfelde ook om het te typen. Zou ik ook vinden als het iemand anders was geweest, maar dit is hetzelfde gevoel als ik bij die andere dingen heb en het is echt niet aanwezig in mn leven hoor. Alleen op sommige moment als stil sta bij sommige dingen, flitst het door mn hoofd. En dan denk ik ook bij mezelf, wat ben ik toch een idioot, wie denkt nu zoiets?!

Mijn klachten komen hier niet uit voort en het is ook niet dat ik de dagelijks denk, ik ga vast dood...
    Dus nee, zo ben ik er niet mee bezig. Maar ik vind het wel gaaf van je (vind ik toch lef hebben) dat je het zo open en eerlijk er neer zet! ;)

Emotioneel; god ik heb genoeg, maar wie nou niet?

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden heb net gebelt naar woningbouw we staan op nummer 11 voor het huis.... :( wat moet ik daar nou mee. zal ik nog kans hebben op dat huis denken jullie?

Share This Page