@ binna, setteke en miranda, nou helemaap supers toch. Dan is het idd 1 keer in de 4 wk dat 1 van ons de pagina's van de wk nagaat of bijhoudt op een kladje op de computer ofzo en dan kun je het zo zondags pasten naar de ZP pagina! En als iemand dan een keer niet kan, gewoon ff de ander informeren en dan neemt die het over. Ik vind het een plan! @ marleen; hoe kan ik je op hyves vinden? @ all; over de meisjeskleding, vind ik ook zoveel mooier en uitgebreider...! @ setteke; heb je dat jasje nog gekocht?
chantal... ik heb ook altijd zo'n gevoel /droom de nacht dat die vrouw van het dak af sprong hier van het flat. schrok ik wakker. ik denk er gaat iemand dood. nog niet bij stilgestaan om uit het raam te kijken 2 minuten later was brandweer ambulance en later ook de auto om die vrouw op te halen.. ze was van 4 hoog gesprongen. voelde me zo naar. ik had echt helemaal nik sgehoort geen gil of wat dan ook. laatst toen mijn oude buurman was overleden had ik de dag zo'n naar gevoel dat ik denk er is iets met iemand, krijgt geen lucht ofzo. zo benauwt constant. en toenhoorde ik dat de buurman van siste fibrose ofzo hoe je dat noemt of schrijft long ziekte gestorven is. vind ik naar als ik dat heb. zijn altijd slechte dingen waar ik zo'n gevoel bij heb. gelukkig ben ik dan niet de enigste hier vond mezelf al zo freak.
@ Chantal: Ik heb ook heel vaak van die irritante voorgevoelens die uit komen... Ook heel vaak weet ik wat iemand echt denkt, maar niet zegt. Op een of andere manier vertellen mensen mij ook vaak wat ze tegen anderen niet durven te zeggen @ Setteke: Okee, da's echt fries Het ging juist best lekker met Jeroen, maar nu ben ik dwars. Ik had dingen in mijn hoofd die ik wilde doen en dat lukt dan niet omdat hij niet gewoon doet wat ie belooft. Dus als hij nu weg zou vluchten snap ik dat wel, want mijn humeuir wordt er niet beter op zo...
@ denice; nou als je op nummer 11 staat.... is de kans wel errug klein, jammer meid..! Komt vast iets anders moois aan voor jullie.. En nee, ik ben ook zo'n freak! Ik vind het ook een erg vervelend gevoel en juist daarom wil ik er niet op vertrouwen, ga toch altijd van het positieve uit. Maar goed...
Ging net Wesley tempen omdat hij zo hangerig was, 39.2?! Hij is wel wat verkouden maar hij voelde verder helemaal niet extreem warm ofzo... Hopelijk zakt het nu snel wat. @ Setteke, een kennis van mijn moeder komt uit Friesland en toen die bij ons was en haar best deed om zo goed mogelijk Nederlands te praten vroeg mijn nichtje van 5/6 "uit welk land komt Sietske" hahaha Oh, Wesley huilt weer kom zo terug of straks of niet
@ marleen; haha, das helemaal vervelend dat ze je zo van alles vertellen. zit je nou ook niet altijd op te wachten.... Gevoelens van mensen heb ik ook. Ik moet me daar echt voor afsluiten. Als 1 van mijn collega's gestresst of verdrietig is dan kan ik dat soms ook voelen, je hebt gewoon mensen die dat heel krachtig uitstralen en als ik dan niet oppas heb ik er last van, ik voel het gevoel, voel me er onprettig bij of ik krijg er hoofdpijn van. Daarom ben ik ook geen massamens. Als ik bijv. ga shoppen, moet ik er echt aan denken om mij af te sluiten voor mijn omgeving, anders krijg ik de stress en irritatie en drukte van de mensen om mij heen mee en ben ik de hele avond slecht van de hoofdpijn. Maar ik ben bij iemand geweest die mij oefeningen heeft geleerd om mij voor dat soort dingen af te schermen. En ik heb je toegevoegd op de hyves! Mijn mannetje ook zo thuis. Heb geen honger en weet niet wat we moeten eten, dus we kijken zo wel...
@ delilah, heeft ie misschien ook last van een tandje? Hahaha, ja friesn zijn n stel apart he Een vroegere tante (aangetrouwd en inmiddels gescheiden) is ook fries. Woonde met mn oom in emmen en na de scheiding weer naar friesland gegaan, daar weer een man ontmoet. Ik ging daar een week logeren. Nou echt waar, zij praatte fries met elkaar en ik verstond er geen ene hol van, maar ik kon me de hele dag wel vermaken door naar ze te luisteren en te bedenken wat ze toch in godsnaam zeiden...
iemand ervaring met proud mama kettingen enzo?ik vind ze super mooi.maar vind eigelijk dat je ze moet krijgen ipv zelf te kopen
Ik wil hem jou wel geven, als je mij er 1 geeft Ik vind ze ook heel mooi, je hebt er ook 1 wat functioneert als medaillon, waar je fotos in kan doen. Anders koop je het namens de kleine voor moederdag.....
poeh meiden, jullie hebben te veel gekletst om terug te lezen hoor! @schatje: ons schema is prima volgens het cb, ik hoop dat je hem nog terug kan vinden! Milan is bijna 1 kilo aangekomen in een maand tijd! liefs rebbel
@ Loutje en Chantal, ik ken die kettingen niet? Ben wel benieuwd! @ Chantal, zou best kunnen hoor dat Wesley nu een tandje krijgt. Ik roep het al maanden dus nu niet hij heeft wel allemaal bulten in z'n tandvlees en superrode wangen maar omdat hij ook hoest en snotterig is weet ik 't niet. Ik heb 'm net een zetpilletje gegeven hij zat met het eten gewoon te huilen en z'n temp was nog altijd niet gezakt terwijl hij toch minder kleren aan had... vind het altijd zo zielig, zou het zo overnemen... Als hij nu lekker slaapt ga ik met het eten beginnen en dan ben ik eigenlijk wel een beetje op
Nog even over dat updaten 1 keer in de week, anders moeten we een schema maken wie wanneer de update maakt. Anders vergeet ik het echt hoor! (warhoofd) @ Chantal, ik snap het meid! Ik hoop echt dat je gauw van je klachten af bent. Dit is ook niks. Me=koken, om 18 uur moet Hilbardn op het cb zijn met Silke.