Ok, ik krijg net een mail van Tara Helderziende (?) voor een gratis reading, kan ik een formulier invullen en krijg ik binnen 48 uur een gratis reading.... Waar zit het addertje?
Goeiemorgen, Ook hier was het om 6u raak! Jasper lag hele verhalen te vertellen vanuit zijn bedje. Net toen ik maar naar beneden wilde gaan zodat Thomas niet wakker zou worden werd ie ook wakker... Ik denk dat ik voortaan gelijk met Thomas naar bed ga want ik ben doodop @ Juud: Nou leuk hoor dat virus... Nog even en we zien elkaar op d'r 1e verjaardag! @ Mik: Laten we hopen dat er niet meer allergieen bij komen! @ Petra: Die vraag van Juud wilde ik ook stellen Moest er gisterenavond ineens aan denken Jasper ligt alweer te slapen en Thomas zit als een dweil tv te kijken, die is echt niet uitgeslapen, net als mama. Ik ben aangekleed en heb gegeten, maar verder niet vooruit te branden. En de volgende lading was en strijk hangt te wachten, bah. Maar ja dan ben ik wel weer helemaal bij, dus wil er toch maar aan beginnen. @ Noura: Meis, hoe is het met Safouane?
@ Miepie: Het blijft maar vaag he?! @ Duster: Hopelijk heb jij lekker geslapen vannacht! @ Chantal: Tara Helderziende... Er zal inderdaad wel een addertje onder het gras zitten
oh oh oh en ik vergeet bijna 2 leuke dingen te vertellen! 1. ikke kan spijkerbroeken aan van voor mijn zwangerschap! Jeeeejjj, ik ben afgevallen (is het ziek zijn toch ergens goed voor...). Mn buik zit er nog wel een beetje raar overheen, dus zou er geen strak shirt boven dragen, maar ziet er al redelijk uit... Me is happy 2. Zondag op de verjaardag hielden ze Tygo (natuurlijk) een bierflesje voor om te kijken of ie op zn vader leek. Nu deed ie iets wat ie werkelijk nog nooit had gedaan... Hij had zn speen in de mond en normaal gesproken brengt ie iets wel naar zn mond toe, maar snapt (of hij wil gewoon niet) dat hij zn speen dan uit de mond moet doen.... Dus hij tikt wat hij dan ook in zn mond wil doen tegen zn speen aan... Bierflesje wordt hem aangereikt, hij pakt het aan, spuugt de speen uit en doet zn mond open! Wel irritant want die vrouw die bleef hem maar dat fles je geven, hou ik niet van, ik dacht opdonderen, maar het was de moeder van de jarige (vriend van rene), dus ik probeerde beleefd te blijven en zei wel steeds van nee, dat mag niet van mama, maar ze vond het wel grappig spel geloof ik, dus toen heb ik hem maar zijn drinkfles gegeven, ik dacht klaaaarrrr.......!
Goedemorgen, @Petra,veel plezier vandaag,altijd leuk om het hartje weer te luisteren. @Noura,beterschap met Saf,ben je nog bij zh geweest? @Duster,en beetje kunnen slapen? @Chantal,ow een reading,zou ik ook zo graag willen. Joepie dat je je spijkerbroeken weer aankan meid! ------------------ Vandaag mogen wij ook weer naar het cb,ik ben echt reuze benieuwd wat de dametjes wegen. Half2 moeten we er zijn,ik kom later verslag uitbrengen! Doeiii!
@ daisy; succes met de dametjes! Heb al eens een reading gehad van een vrouw hier uit de buurt, zij is echt goed. Ze heeft ook vaker hier voor RTV oost dingen gedaan en voor de gouden kooi. Echt zoooo goed... Zij vertelde me bijv. dat mijn oma een seringenboom naast het huis had staan. Mijn oma en opa hadden vroeger een boerderij, ik kon het me niet herinneren, heb het later aan mn moeder nagevraagd en die zei dat het klopte... Echt gaaf... Was heel leuk en interresant. Ok ik moet douchen en het mannetje wil niet slapen, wat nu...?
alvast veel plezier Daisy enne JE BENT OVER 3 DAGEN OP DE HELFT! wauw zeg, dat gaat echt snel. Ben je al een beetje begonnen met kamertje enzo? over mijn werk, collega reageerde normaal op mijn zwangerschapsnieuws, grote felicitaties enzo. Ik heb een beetje in het midden gelaten hoe ver ik al ben (maandje of 3) Mijn leidinggevende is echt super, gaat eerst het probleem "overbezetting" behandelen (over 2 weken uitspraak) en houdt daarbij geen rekening met de zwangerschap (wat dus super is). Eigenlijk maak ik me totaal geen zorgen, heb altijd goede functioneringsgesprekken, ben de enige gediplomeerde, kan met iedereen uit het team goed overweg, kom altijd op mijn vrije dagen vergaderen dus ik denk dat alles goed komt en nu.............ga ik in bad tot zo
Goedemorgen meiden! Wij hebben afg. nacht een beroerde nacht gehad. Wesley had nog steeds flinke koorts en was steeds erg verdrietig dus uieindelijk hebben we 'm bij ons in bed gelegd en toen heeft ie na wat spelen nog wel lekker geslapen. Gistermiddag na de zetpil was de koorts gezakt naar 38.6 maar vannacht had hij weer 39.3 vanmorgen was het weer 38.3 dus hopelijk zakt het nog wat verder vandaag. Zo zielig... @ Juudje, fijne dag vandaag! Heerlijk zo'n rommeldagje! @ Noura, hoe is het met jou kleine man? @ Chantal, fijn dat je broeken weer passen en succes straks! @ Marleen, voor jou al vroeg dag dus lekker op tijd naar bed met de jongens dus voortaan ik ging gister ook op tijd omdat ik wel had gedacht er uit te moeten vannacht maar viel me toch zwaar. En nu was Rik er ook nog 2 x uit gegaan, die moest ik vanmorgen wakker schoppen onderhand! @ Petra, veel plezier vandaag met die leuke dingen op de agenda! Hartje horen vond ik ook altijd ontzettend leuk. Sowieso de bezoekjes bij de vk. Ik stond altijd met 5 min. weer buiten maar vond het altijd superleuk. @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ik heb Wesley weer in bed gelegd, die vond niks leuk dus ik dacht dat hij misschien wel slaap zou hebben na z'n rommelige nacht... Oh en net ging ik even 'n beschuitje maken hoorde ik 'm aan de planten trekken in de woonkamer er stonden de hele tijd 2 eetkamerstoelen voor die planten maar die had ik gister even terug gezet en vanmorgen dus niet meer aan gedacht... Onze plant is echt mishandeld!
@ Delilah: Haha, wat een boefje! Hopelijk zakt de koorts en is ie straks weer lekker vrolijk na zijn slaapje. @ Chantal: Oh verschrikkelijk die opdringerige mensen. Ze bedoelen het vaak goed, maar als mama zijnde vind je ze vaak irritant haha ----------------------ff lekker ego------------------ Ik heb iets wat me toch dwars zit... Mijn schoonouders kwamen zaterdag eten. Mijn schoonvader is met de doorstart overgenomen en heeft zijn baan dus nog, dus wij dachten even lekker een avondje ontspanning voor die mensen. Het begon leuk totdat mijn schoonmoeder over Thomas begon. Zoals jullie weten heb ik best m'n handenvol aan Thomas. Hij is heel ondernemend en als er wat in zijn hoofdje zit dan moet dat gebeuren, en soms luistert hij dan gewoon echt niet meer. Nu begon mijn schoonmoeder te beweren dat hij overactief is, misschien wel adhd heeft, dat ik m geen suiker meer mag geven, etc. En ik hoor al 2,5 jaar dat ze meiden gewend zijn en dat jongens toch "anders" zijn. (Mijn schoonzussen hebben allebei meiden). Op een gegeven moment zei ik dat ik het heel vervelend vind om telkens maar te moeten horen dat Thomas "anders" is dan de meiden. Mijn schoonvader schrok, maar mijn schoonmoeder ratelde maar door en heeft het niet eens gehoord. Ze doet net of Thomas altijd onhandelbaar en druk is, maar zo is hij echt niet altijd. Hij is ondernemend, maar ook heel sociaal voor een peuter, want hij deelt namelijk alles en gaat iemand die pijn heeft troosten met een kusje, dat soort dingen. Ik ben eigenlijk zwaar beledigd. Ik heb het gesprek afgekapt en ze zijn vrij snel daarna weggegaan, maar het zit me niet lekker. Zo ik moest het even kwijt!
goeiemorgen, Ikke had vanmorgen weer getest en nu dacht ik toch echt een licht streepje te zien....(of zal ik het me verbeeld hebben?) Wordt nu echt gek van die onzekerheid. Ga donderdag weer testen dus jullie horen het wel! Juud: Geniet er maar lekker van je vrije dag! Leuk he dat ze dieren zo leuk vinden. Malou hier is gek op onze hond en katten ze begint al te lachen als ze ze ziet. chantal: ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. En fijn zeg dat je je spijkerbroeken weer past...ikke hier nog steeds in mn zwangerschapsbroeken... :x Ik ben ook al 3 x naar een helderziende geweest. Ze hebben me heel veel verteld over mn broertje. Als ik was geweest dan voelde ik me daarna zo rustig. Gewoon om te weten dat hij nog wel met je meekijkt. Ook heb ik mijn broertje wel eens gevoeld. Nu niet meer zo vaak. daisy: veel plezier op het CB ben benieuwd wat ze wegen! delilah: hoop dat wesley zich snel wat beter gaat voelen! Zo vervelend als je kleintje ziek is. Tja er komt een moment dat niks meer veilig is voor die grijpgrage handjes....hier gaat het ook die kant al op.... noura: hoe gaat het met saf? petra: veel plezier vandaag! Leuk weer naar de vk! marleen: lekker zon gebroken nacht....en dan weer de was en de strijk....ken het hier ligt ook een grote stapel te wachten maar ben aan het werk dus dat wordt niet eerder als morgen. mik: zwaai zwaai Zo ga maar eens ff aan het werk.... Vavond workshop taart maken! Heb er wel zin in! Ben benieuwd of ik er wat van bak.....
Goedemorgen dames! Hier een prima nacht, Tymen was maar 2 keer wakker. Hij was vanmorgen wel al vroeg. Maar hij heeft zich nog even lekker in bed vermaakt. Toen ik bij hem kwam nadat Silke de fles had gehad stond hij in zijn ondergoed in zijn bed. Had hij zelf maar even zijn pyama uitgetrokken... Hilbrand had gisteren de fles van Silke omgespoeld, maar niet de speen verwisseld (heb voor de laatste fles een papspeen). de melk spoot overal heen. Lekker handig! Je kunt altijd precies weten wanneer Hilbrand de fles heeft omgespoeld.... Normaal controleer ik het wel, maar nu had 1 van de katten een emmer met een laagje water om gegooid waardoor de bijkeuken blank stond... Dus moest eerst dweilen. Loopt het ook nog even fijn onder de wasmachine....*zucht*...wat voor dag moet dit worden! Morgen moet ik naar de UWV-arts. Ben benieuwd! @ Duster, hoe is het met je rug? Ben je toe aan een nieuw matras? @ Petrabr, veel plezier op het cb en bij de vk! Oh heerlijk, lekker in bad! @ Juud, wow, dat is best vroeg ja! Maar ze heeft dus lekker doorgeslapen. Super! Leuk, naar de kinderboerderij. Die hebben we niet in dit gehucht. @ Chantal, succes bij de HA! Zit je mannetje bij de brandweer? mooi dat je weer in je eigen broeken kan! Leuk die mensen die denken dat ze grappig zijn... @ Daisy, succes op het cb! @ delilah, ach arm mannetje! Zouden het tandjes zijn? Hihihi, nog wel fit genoeg om de planten te mollen dus.... @ Marleen, lekker zulke schoonouders (vooral schoonma dan)! Peuters zijn nu eenmaal druk en moeilijk! Dan hebben ze toch niet meteen ADHD! Het mannetje heeft nou eenmaal veel energie en moet zijn mama delen met zijn broertje waardoor hij niet altijd alle aandacht krijgt. Pas als jij je zorgen gaat maken om hem dan moet je aan de bel trekken. Jij hebt hem toch de hele dag om je heen! Laat het gaan meid, ze weet niet beter omdat ze alleen meiden is gewend! @ miepie, spannend!
@ Miepie: Een streepje is een streep, maar in jou geval blijft het apart. Ik heb het weleens eerder gevraagd, maar heb je geen last van buikpijn ofzo? Ik ga misschien nu wel te ver, maar misschien dat je wel zwanger was... Of misschien nu met dat streepje wel gewoon bent!
@ Setteke: Oh, dat verhaal over flessen en spenen komt me zo bekend voor En hier begon het ook lekker hoor, ik heb alweer een glas uit m'n handen laten vallen. Ik heb de laatste 2 weken echt mijn glazen collectie uitgedunt @ Petra: Veel plezier vandaag en fijn dat het op je werk wel goed zit. Toch een heel geruststellend idee lijkt me!
@Chantal; Fijn dat je je oude broeken weer aan kunt. Hier helaas (nog) niet Had ook alleen maar erg strakke kleding, dus denk ook niet dat het weer gaat gebeuren.... Grappig hoe Tygo reageerde op de fles, maar zo irritant dat ze daarna blijven proberen. Een grapje is leuk, maar genoeg is genoeg @Marleen; Ik zou ook ontzettend pissed zijn. Tegenwoordig geven ze zo vaak meteen een stempel: hij zal wel ADHD hebben. Laat een kind gewoon kind zijn. Lekker ontdeugend en heerlijk ravotten hoort daar gewoon bij. Mijn zussen hebben bij elkaar 4 zoontjes en van beide is er 1 gewoon erg actief zullen we maar zeggen. Ik vind het wel iets hebben @Setteke; Bedankt voor de tip Ik heb Matthijs net zijn papfles gegeven en het ging super! Hij moest alleen huilen toen die op was.... @Noura; Hoe gaat het nu? Miepie; Je houdt ons wel in spanning @Petra; Veel plezier vandaag met al die leuke vooruitzichten. En wat tof hoe ze op het werk reageerden @Daisy; Succes op het CB! @Delilah; Beterschap voor Wesley Hier heeft Matthijs er nog geen last van dat hij eerder wakker wordt. Hij ging om 19u15 naar bed en heeft geslapen tot 08u30, heerlijk! Natuurlijk ben ik wel vaak wakker Wil eigenlijk in bad, maar onze kleine man wil nu niet meer naar bed. Dus ga denk ik maar een beetje in huis rommelen..... X
Wat mijn schoonmoeder betreft; Ik heb gisteren een gesprek gehad met onze gastmoeder en die heeft een zoon met ADHD. Momenteel doen ze op school heel moeilijk en word er op haar zoon echt een stempel gedrukt met hij heeft ADHD, dus hij kan niet meekomen,terwijl het mannetje goede cijfers haalt enzo, heel vervelend. Maar ze heeft me wel heel erg gerustgesteld. Thomas heeft echt geen symptomen van ADHD of iets en als hij echt zo vreselijk was geweest dan had ze toch niet op mijn kinderen gepast naast haar 2 eigen kinderen, etc. Mijn moeder zei toevallig zondag nog dat Thomas wel erg netjes alsjeblieft en dank je wel zegt en zo behulpzaam is, zonder dat ze wist wat mijn schoonmoeder allemaal weer beweerd heeft. Maar toch steekt het en ben ik zo'n doos dat ik me afvraag of ik het allemaal wel goed doe met Thomas. Ik ben gewoon echt een emotionele doos en zal blij zijn als ik klaar ben met ontzwangeren en weer lekker in mijn vel zit!
Ik heb besloten vandaag de was en strijk weg te werken en verder te gaan met foto's plakken, dus zal nu toch echt achter de laptop vandaan moeten en wat moeten gaan doen. Maar mezelf kennende ben er zo toch weer
@Marleen; Ben je niet zwanger? Tijdens mijn zwangerschap sneuvelde hier alle glazen. Nu heb ik daar geen last meer van @Setteke; Mannen.......Ze bedoelen het goed, maar af en toe. We hebben een boxspring en volgens mij is die pas een jaar of 4 oud. Mijn man had hem al toen wij een relatie kregen, zal het straks eerst eens vragen... Ik heb altijd al een zwakke rug gehad en tijdens de zwangerschap zijn de klachten weer terug gekomen. Na de bevalling was het een stuk minder, maar nu heb ik weer erg veel last. Neem Matthijs denk ik ook iets te vaak in de maxicosi mee Ik hoor iedereen zeggen een licht streepje is toch een streepje, maar ik heb ook weleens een licht streepje gehad terwijl ik eigenlijk niet zwanger kon zijn. En ik was het ook niet. @Miepie; Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wel zo is. Ik zal voor je duimen. X