Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Gefeliciteerd met Silver!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Is toch niet gek dat je daar zo emotioneel op reageert. Het gaat wel over jouw kind. Je doet wat jou het beste lijkt voor jouw kinderen en volgens mij doe je het SUPER! Laat je schoonouders maar lekker zeiken, daar zijn het toch ook schoonouders voor ;) Je moet je proberen te concentreren op de punten van je moeder en de gastmoeder. Dikke knuffel!

X

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he,

Ben dus erg misselijk met vlagen en duizelig af en toe. Ook erg moe en heb veel last van afscheiding.

echt buikpijn niet gehad alleen af en toe die ongesteldheid gevoel.

marleen: je bent echt wel een goede moeder voor thomas! en je mag ook wel een x niks doen hoor...de was blijft wel liggen...

binna: half jaar alweer gefeliciteerd!

Nu overleg met teamleider dus moet ff stoppen.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo, ben ik weer! Heb een was aan gezet, moet er hierna nog 2 denk ik. 3 wassen weg gevouwen en nu zit ik met mijn naaidoosje achter de pc want ik moet m'n rok maken daar is een stuk van los... En verder doe ik rustig aan vandaag, bleh. Rik gaat vanuit z'n werk naar de film met collega's dus ik moet de kar vandaag in m'n uppie trekken ;)

@ Marleen, ik kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van die opmerkingen. Meis, probeer het naast je neer te leggen! Jongens zijn ook heel anders dan meiden en niet ieder druk kind heeft meteen ADHD! Al denken mensen tegenwoordig van wel! Mensen bekijken de situatie van uit hun eigen ervaringen en hebben daarom ook vaak altijd wat te zeuren/verbeteren maar jij kent hem het beste! En als hij lekker druk is dan is het toch mooi, teken dat hij zich goed ontwikkelt en levenslustig is! En ik vind het vaak ook een teken dat de ouders lekker veel met zo'n kind bezig zijn! Ik kende ook 2 kindjes van mijn schoonzus, als je die op een verjaardag op de bank zette en iedereen ging naar buiten om een peuk te roken en je komt terug zat dat kind nog net zo op de bank. Dan denk ik dat er iets niet helemaal goed is dus laat iedereen lekker kletsen joh! Je ziet gelukkig ook de andere kant van hem, dat hij sociaal is dus niks mis mee, gewoon een lekkere doerak!

@ Miepie, wat vervelend zeg... Een streep is een streep natuurlijk! Hopelijk snel duidelijkheid voor jou!

@ Duster, lekker joh zulke nachten :D ik heb het ook of Wesley nou wel of niet de nacht goed doorhaalt ik lig toch te waken op een of andere manier :D lekker rommelen in huis, misschien kun je straks nog badderen!

@ Setteke, dat is ook een lekker begin van de dag zeg :( en ik zit soms ook met die spenen te klooien, grrrr... gelukkig heb je het wel snel door als de verkeerde erop zit ;) De laatste tijd doet Rik de dingen wel goed moet ik zeggen maar ik heb ook wel eens gehad dat ik de deur uit ging en Wesley naar het kdv moest brengen en dat ik vroeg of hij de fles schoon wilde maken en klaar wilde zetten omdat Wesley dan als we thuis kwamen vaak meteen de fles moest... Dan kwam ik thuis en stond de fles gevuld met water in de gootsteen :rolleyes: ik denk te weken ofzo, hahahaha...

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    yeaaaah toch nog ff geslapen :) :)

We gaan fruit proberen :rolleyes:

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Go Giulia! :whistle: Go Giulia! :whistle: Go Giulia! :whistle: Go Giulia! :whistle:

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, gefeliciteerd met Silver d'r 1/2 verjaardag!

@ Duster, hoeveel voeding met hoeveel pap heb je gedaan? Misschien kun je nog ietsje meer geven? Anders moet je met je rug even langs de fysio gaan.

@ Marleen, zie je nou wel, hij heeft echt geen ADHD. Hij doet gewoon wat elk peuterjongetje hoort te doen: een kleine draak zijn! :) Maar wel jammer dat je schoonma je dan direct op de kast heeft, en dat snap ik ook best hoor, maar het mooiste zou zijn als je zou kunnen denken: "tuurlijk joh!"

@ Miepie, tja, de klachten zijn er... Vreemd dat je dan niet gewoon superposi test!

@ Giulia, kom op meissie, ga jij een lekker fruit eten en laat mama zien dat je een grote meid bent!

Nou, moeders aan een bakkie koffie, wordt dochterlief net wakker...

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Normaal gesproken ben ik ook niet zo gevoelig, maar de laatste maanden. Alleen daarom al is het wijs dat ik niet meer zwanger wordt, ik ben veel teveel van slag.

@ Duster: Van die 2x sexen zwanger... :) Nee hoor ben gewoon ongi geweest. Ik ben denk ik gewoon lomp :)

Nou ik ga weer verder met foto's plakken, met de laptop naast me :oops:

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaahaha, ondertussen ben ik "letterlijk" nog geen steek verder met mijn rok :)

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Delilah: :):):)

@ Duster: Da's ook vaag, want dat streepje hoort toch te reageren op het hormoon. Ach eigenlijk zijn er altijd wel uitzonderingen op iets.

@ Juud: Zit er wat in? Hier zit er alweer een halve liga in en gaat er nu weer een fles sap in, vreetzakkie!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, laat haar maar kletsen, meiden zijn anders dan jongens, Thomas is gewoon lieve Draakje! Hihi! En laat de was maar liggen hoor, heb ik ook gedaan paar dagen, prima! (logisch als je zo suf bent)

Setteke, balen dat het zo is gelopen! Kan gebeuren.

Binna, gefeliciteerd!

12. @ miepie; heel verwarrend allemaal...
    Ik zou ook zeggen, streepje is streepje... De buikpijn kan innesteling geweest zijn enzo natuurlijk. Kan ook idd het verliezen van het vruchtje zijn, als je gebloed hebt tussendoor. Wat me ook doo rmn hoofd schiet, zonder je angst in te willen jagen is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Een vriendin van me heeft dit gehad en haar eerste tests waren ook negatief. Ik denk dat ik toch weer naar de HA of gynaecoloog zou gaan en vragen of hij toch nog even wil controleren of echo kan laten maken. Zeg je erbij dat je nu wel een licht streepje hebt, maar een keer duidelijkheid wilt.

Heb eigenlijk helemaal geen tijd om dit te doen, tygo moet nog in de kleren en ik moet mn haar en make up nog doen.

Marleen; je kent thomas toch zelf het beste, als hij adhd zou hebben, zou je dat zelf ook echt wel merken.... Nou hij heeft wat meer energie, so what... Het is een jongentje, laat hem lekker ravotten. Als je hem zelf werkelijk te druk vind, weet ik dat je tabletjes hebt op homeopathische basis, die een kind meer rust kunnen geven. Mijn zus gaf deze ook aan mijn neefje, omdat hij soms echt als een wervelwind tekeer gaat en ook niet goed sliep. Liep snachts te spoken etc. Dat bouwt ze nu weer af en hij is wel drukker als anders, maar niets geks.

@ all; belde net mn vriend even. Zat me zo te bedenken dat ik eigenlijk in de afgelopen 3 wk dus ben afgevallen, want ik doe regelmatig nog mn oude broeken aan om te kijken hoe ver ik ben. Ik ben ook een aantal weken geleden gewogen bij de bekkentherapeut, dus ik weet wat mn gewicht was. Ik ben nu ongested, meestal ben ik dan zwaarder en opgezette buik en toch passen mn oude broeken me ineens... Dus misschien moet ik maar even vragen of ik bij de HA ook op de weegschaal kan?

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

jeeeeeee Silver is een half jaar

@marleen wat leuk dat je er aan dacht. En wat een gezeur van je schoonmoeder. zou gewoon eens een gesprke met haar aan gaan

@duster sterkte met je rug. en mischien kan je straks in bad

@petra veel plezier vandaag

@daisy suces bij het cb

@juud geniet van je vrijedag.

@Miepie wel gek hoor dat met die testen en wat je er bij voelt als je het zo lees zou ik zeggen je bent zwanger

@Setteke jeetje wat een ochten zo

@delilah leuk he naaien :(

Nou Silver is ook iets ieder als anders sinds de vakantie is het nu half 8 ipv 8 uur. maar is niet erg. kunnen we daarna lekker starten met de dag. en dan om 10 uur een fruithapje. en dan even laten zak en naar bed.

en dan gaat ik denk mee. ben de laatste tijd zo moe. en heb ook steeds hoofdpijn. me moeder denkt dat het even een terug slag is van de bevaling. omdat de dokter had gezegd dat ik dat kon krijgen. en zekker door dat ik me er vlak daarna heel goed voelden. dus moet mischien het soms toch maar wat rustiger aan doen. (ken ik niet echt )

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Hoe vond Giulia het fruit?

@Setteke; 180 met 6 en ong 4lepels pap. Meer ging echt niet, want hij was al vrij dik. Kan natuurlijk wel meer melk doen, maar hij is nu wel tevreden. Deze week moet ik met Matthijs toch weer naar de HA, zal 't er eens over hebben

X

15. @ binna en Silver: Gefeliciteerd!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh mijn god wat is er weer veel gekletst. moet het hele dag maar hier en daar wat bij houden anders dan kom ik ermorgen weer niet doorheen. heb het een en ander gelezen en ben verder gescrollt maar heb echt niks onthouden.

zo'n rot nacht weer. Kenny die snurkt. emy diepaar keer wakker word. ik die kramp in me kuiten had. kon niet meer slapen daarna dus maar in de woonkamer gezeten. paar spelletjes op de wii gespeeld. daarna weer terug me bedje in. 5 uur werd emy weer wakker, blijkbaar heeft kenny haar toen gepakt is toen luier wezen verschonen terug in bed gedaan en toen sliep ze weer. vanmorgen 7 uur was emy alweer verschoont had ze de fles al gehad was dekoffie klaar en was er opgeruimt in huis door mijn hubbie. was zo moe dat ik niks had gehoort ervan. hij heeft me dus lekker laten slapen.

Nou belt kenny net op... er hangt een briefje op het prikbord van zijn werk. Dat er nog binnen nu en de zomer een paar mensen eruit gezet worden bij het werk. dat ze moeten bezuinigen en dat ze absoluut niet gaan rekening houden met contracten, leeftijd of gezinssituatie. dus daar zijn we klaar mee, er word gekeken naar inzet. Nou werkt kenny echt hard en werkt veel over en zegt overal ja op ( dit keer in zijn voordeel dan) maar hoop zo dat hij niet ontslagen word we kunnen al zo moeilijk rond komen.
    Ben als een gek nu op zoek naar werk. al is het maar voor 20-30 uur zodat we in ieder geval gas stroom water en huis kunnen betalen. zit er zo mee maak me eigen helemaal gek.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Je hebt een PB!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Nou ga ikmecht de PC uitzetten, want heb ondertussen nog niks gedaan :(

Prettige dag en tot vanmiddag!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ all........zowaar bijna een heel fruithapje op :confused: :confused:

@ Denice, jeetje meid wat balen! hopen dat het niet Kenny is zeg!

20. Ik ga meiden, misschien tot straks!

Deel Deze Pagina