Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, dat is balen voor Kenny, ik hoop dat hij mag blijven!

Bij TNT moeten ze ook bezuinigen maar dan krijgen ze minder salaris, nou niet zo leuk voor me moeder!

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Linka alles legt op zijn reet. overal moeten ze op bezuinigen, en overal zijn ze mensen aan het ontslaan of dingen aan het bevriezen. en dan denk ik mensen waar zijn jullie mee bezig. als die mensen toch ontslagen worden. hoe kunnen ze hun huis en alles blijven betalen en mensen moeten ook eten kunnen. alles word maar duurder.
    volgens mij zitten we echt in een cirkel.

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Als hij zich altijd ingezet heeft voor het bedrijf is er een grote kans dat hij mag blijven, maar het is ff afwachten!

@ Binna: Ja ik zag de datum van vandaag en dacht ineens hey onze benjamin Silver is nu ook een half jaar. Doordat ze zo wijs is vergeet ik weleens dat ze de jongste is :oops:
    En het zou best kunnen dat het even een terugslag is. Het ging allemaal niet vanzelf en je was inderdaad al snel weer op de been. Wel een beetje aan jezelf denken meis, en niet door blijven gaan!

@ Chantal: Ik weet dat er op homeopatische basis tabletjes zijn, maar ik ga daar niet aan beginnen. Op zich ben ik helemaal niet tegen medicatie maar wel als ze het gevoel of iets onderdrukken.

@ Juud: Ik was al van plan om mijn schoondochter eens streng toe te spreken, maar ze voelde het waarschijnlijk al aankomen :)

Ik was foto's aan het plakken, maar nu is het album vol en de fotoplakkers zijn bijna op en ik ben net zo lekker bezig, dus dat wordt even een ritje naar de boekhandel. Als ik eenmaal begin kan ik er beter mee doorgaan, want het kan heel lang duren voordat ik er weer voor ga zitten :)

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hoop zo dat het snel over is. dat alles goed komt iedereen gewoon werk heeft en de salarissen gewoon blijven zoals ze nu zijn of hoger worden. Vind het vreselijk om al minder te kunnen halen en te kopen wat we eigenlijk nodig hebben. en om nu eigenlijk nog meer te moeten bezuinigen, pff ik zou eigenlijk niet weten waar ik nog meer op kan bezuinigen. Misschien dat ik binnenkort maar het internet moet gaan opzeggen en m'n telefoon zodat we geld overhouden om te sparen.

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb toch net een test gehaald :oops: voel me zo anders dan anders. En ik heb sinds vorige week echt rare kwaaltjes. Vanavond samen met mijn man maar eens kijken 8) Nu ik hem heb begin ik heel erg te twijfelen, terwijl ik er vannacht echt van overtuigd was (was om 3.00 uur al wakker moest naar de wc ;) ) Hahaha! We zullen zien!

Judith: Je was er idd erg vroeg bij vanmorgen! Toch nog even lekker kunnen slapen en hopelijk eet Giulia haar hapje op, go Giulia!

Chantal: Succes bij de HA! Erg leuk ja als mensen grappig willen doen met bijvoorbeeld een bierflesje pfffff....Zo ging mijn schoonmoeder een keer leuk doen met schimmelkaas, want dat vindt hij vast lekker....

Marleen: Ook al zo vroeg! Hebben ze het afgesproken met elkaar ofzo? :) Kan me voorstellen dat je je irriteert aan je schoonmoeder! En dat vergelijken wat ze dan elke keer doet daar moet ze ook mee ophouden, elk kind is anders!

Daisy: Succes bij het CB. En al bijna op de helft idd! Hoe gaat het met je?

Petra: Lekker gebadderd? En hoe voel jij je?

Delilah: Hopelijk gaat de koorts snel weg bij Wesley en voelt hij zich weer wat beter! Beterschap!

Miepie: Wat vervelend die onzekerheid! Misschien dat de test donderdag meer zekerheid geeft! Ik heb dus soortgelijke klachten en ga vanavond testen....

Setteke: O ja die dagen die ken ik waarop werkelijk alles mis gaat, vreselijk! Sterkte vandaag!

Duster: Fijn he die maxi cosi's...til me inmiddels ook een breuk aan dat ding! :( Hoe gaat het verder met Matthijs en de kat?

Binna: Gefeliciteerd met Silver!

Zo ik ga mijn kleine mannetje een hapje geven en even lekker knuffelen!

Tot straks!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, Wesley heeft maar de helft op van het fruit :( hij begon steeds te huilen dus nu zit hij weer bij mama op schoot :D

@ Juud, wat fijn voor je dat ze het op heeft :D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen waarom ga je niet over op digitale boeken? veel makelijker

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goedemorgen!

Hehe, heerlijk eens wat gedaan voordat ik gaan zp'en! :D boodschappen voor verjaardag in huis, was gedaan, vanmorgen er vroeg uit, spullen opgeruimd! en zometeen even lekker bellen met een vriendin! heerlijk! maar eerst jullie nog even gedag zeggen!

Chantal, ben erg benieuwd wat de ha zegt. wel erg slim dat je langs gaat! ik hoop zo dat hij je kan helpen!

Puck, oei... spannend zeg!

Marleen, wat naar zeg zulke reacties van je schoonmoeder. ik kan me helemaal voorstellen dat je dat moeilijk vind. maar niet aan jezelf gaan twijfelen hoor! jij bent de moeder en zij is 'maar' de oma!

Miepie, apart hoor! ik las ook dat iemand het al had over bbz. Ik heb dat ook 1 keer gehad en testte toen wel positief. je lichaam maakt dat hormoon dan gewoon aan. maar wanneer had je ongi moeten worden? en heb je bloedverlies gehad? misschien toch even bellen met de ha? dan heb je wellicht meer zekerheid!

Judith, hehehe, lekker dat ze nu dr vitamientjes binnen heeft! fruit is gewoon lekker...! :D hier heeft madam nu niet zoveel op. ze lijkt het niet zo interessant meer te vinden, gaat met van alles spelen, wil de lepel vasthouden en kijkt heerlijk ontspannend naar buiten! nou, straks de rest nog maar proberen.

Delilah, naar he zo'n ziek mannetje? Hanne was vorige week ziek. haar koorts liep toen op tot 40 graden. het kan best zijn dat de koorts nu laag is en dat het in de loop van de dag weer omhoog gaat. maar dat is heel normaal bij kleintjes! en bij kleintjes is de koorts heel snel heel hoog. het is zelfs zo dat de huisarts niet eens kijkt naar het aantal graden! dat zegt namelijk niet zoveel bij een kleintje.

Daisy, wow, al bijna op de helft! het gaat echt snel! ik weet nog dat je het hier vertelde... sjongejonge zeg. Hoe gaat het nu met je? wel pittig zo he? maar je kan het hoor! lekker aan jezelf, aan je meiden, en aan je buikje denken! :D

denice, ah, nee zeg: de 11e! je maakt dan inderdaad niet zo heel veel kans. Maar wie weet... ;) En wat vreselijk naar en onzeker dat er bij het werk van je man ontslagen gaan vallen! wel spannend dan zeg. maar hopelijk heeft zijn inzet positief resultaat en willen ze hem graag houden. hij zit toch op de vrachtwagen? binnen- of buitenland? Mijn vader is binnenlandchauffeur en bij hem op het werk moeten er ook mensen uit, maar absoluut niet van het binnenland, aangezien ze daar nog volop werk hebben.

Binna: gefeliciteerd met SIlver

ow, ik word gebeld! doei!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, meisje heeft weer fruit gegeten. Ligt nu op haar kleed naar haar broer te kijken.

@ Marleen, moest jij niet strijken... :D

@ Chantal, ook nog afvallen. ben je ook geprikt op je schildklier? ben benieuwd wat de ha ervan gaat maken.

@ Binna, denk dat dat heel goed mogelijk is dat je een terugslag hebt. Het was ook behoorlijk heftig allemaal, he?

@ Duster, je kunt ook 210/7 proberen met 3 of 4 lepels bambix. Net ietsje meer.

@ Denice, wat lief dat Kenny zo goed voor Emy heeft gezorgd! Ach, dat is balen van zijn werk! Ik hoop zo dat hij kan blijven!

@ Juud, jeetje wat goed! Ze had echt wel zin wat!

@ Puck, wat goed dat je je nog tot vanavond in kan houden. Alhoewel ik daar ook altijd goed in ben. Ik wacht altijd heel lang met testen tot ik al zeker weet dat ik zwanger ben, omdat ik zo bang ben om te vroeg te testen!

@ Delilah, toch juist goed dat hij nog de helft op heeft nu hij niet fit is!

Inmiddels ligt ze weer in de box, ze is het kleed op de vloer gauw zat!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri: Hij rijd binnen en buitenland en doet ook magazijn werk en inpakwerk vanalles eigenlijk. Nou had hij laatst dus gevraagt of hij misschien nog meer kan doen zodat hij meer verdient bij drukkerij. Dus dan maken ze de ijzere drukrollen om verpakkingen van dubbelfris enzo te maken. En hij zegt hele tijd ja op alles wat ze hem vragen maar ja je moet maar net iets minder inzet tonen als andere collega's en je leg eruit.

setteke ik hoop ook zo dat hij niet ontslagen word, anders zit dat huis er zoiezo niet in. moet toch beetje verven vloer enzo in. en ja is iets duurder als het huis nu. dus nou moeten we nog afwachten ook. zo vervelend.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dat is inderdaad een betere manier om naar de stand te kijken! Heb je helemaal gelijk in!

@ Arri, lekker druk dus! Heerlijk toch, nu lekker beppen aan de foon :D

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Binna van harte , wat gaat het hard hè
    krijgt ze taart hihi?

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik zit me hier op te vreten hoor! :) Vind het reuze spannend, maar wil het echt niet alleen doen...stel dat het zo is, dan liever samen met mijn man testen.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck dat je kan wachten hahaha! Ik kan niet eens wachten voor je :)

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hhaha Giulia is helemaal geobserdeerd door camera's, afstandsbedieningen, telefoons etc. Als ze kon rennen dan zou ze dat doen :)

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    :D

Wat goed dat Giulia zoveel gegeten heeft! Wat een leuke foto en haar ogen---> mooi! Hier nog zo eentje die alles uit je handen wil pakken, als de telefoon gaat begint hij al heen en weer te wippen! :)

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    goede morgen allemaal.

even een ego berichtje hoor.

Heb een vraag. Janna zit echt verschrikkelijk onder de luieruitslag. echt zo zielig.
    Voel me al slecht dat ze het heeft, maar hoe krijg ik het weer goed, wat kan ik er het beste opsmeren. Heb al van alles geprobeerd.
    Zink, bepathen, sudocrem. Maar niks werkt. Het wordt alleen maar erger en erger.
    Oh ja heb haar net wel een half uur zonder luier neer gelegd, maar dat vind ik eigenlijk ook maar niks.

Wie kan mij helpen?

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @happy calendula en met een fhone het op de koude stand er op. en mazena of baby talkp poeder

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Happy, hier werkt bepanthen goed :rolleyes:
    In Italië doen ze er olijfolie op! En op mijn werk gebruiken wij wel eens Maizena...werkt ook super!

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij gebruiken alleen zinkzalf van Zwitsal en dan is het de volgende dag bijna helemaal weg.

Deel Deze Pagina