@ Puck: Dat vind ik nou inderdaad, elk kind is anders! Oh, misschien wel zwanger spannend! Dat je tot vanavond kunt wachten... @ Delilah: Zit je m weer te verwennen @ Binna: Dat doe ik met vakanties en verjaardagen al wel, maar de eerste tijd wil ik graag zelf inplakken. Het is toch net even wat persoonlijker vind ik. @ Chantal: Ik maak me toch wel een beetje zorgen over dat gewicht verliezen van je... @ Juud: Goh van wie zou ze dat hebben? @ Happy: Calendulan en inderdaad talkpoeder en anders even de HA bellen. Vaak wordt de uitslag een schimmelinfectie omdat het telkens nat wordt en krijg je vaak iets van miconazol ofzo.
@ Setteke: Die strijk heb ik uitgesteld tot vanmiddag...of morgen... Ben nu foto's aan het inplakken. Heb net een nw album en foto plakkers gehaald! @ Juud: Kom straks wel ff op msn. Ga nu nog ff plakken
is het geen schimmelinfectie? dit heeft donique ook gehad. heel erge uitsag hormonenzalfje en het was met twee dagen weg! was in het begin vooral op haar schaamlippen en breed later uit
@ Happy, wat zielig! Hopelijk heb je wat aan de tips? Ik zou niet weten wat je moet gebruiken... @ Marleen, Wesley wil schootje zitten dus ben 'm wel een beetje aan het verwennen ja... Jij druk met de foto's dus klinkt leuk! Beter als strijken
hoi meiden, ik ga proberen te reageren! @rebbeljayden heeft inderdaad heel veel haar hoor ik van meer mensen hoor En over bloed prikken ik zit nu in ronde 2 met hormonen @setteke: Nog gefeli met de 7 maandjes van silke! @sjorsje: wat een lullo's daar op jou werk zeg @puck: al een test gedaan? @marleen: vervelend dat jeroen zijn afspraken niet nakomt @denice: wij hebben wel eens op nummer 8 gestaan voor huisje en hebben het toen wel gekregen dus wie weet @rebbel: mooi dat je schema goed was @noura: hoe is het nu? ben je al naar de eerste hulp geweest? @setteke: flinke meid heb je @miepie:hmm foto van test? @binna: gefeli met half jaartje van silver! @juud: wat goed van giulia! hopen dat ze dit zo blijft doen! En leuke foto van giulia hihi zo nu ff ego: ----------------------------------------------------------- Zijn vanmorgen naar cb geweest en moet djayden zijn schema gaan veranderen! Het word nu zo: 7.00 brood+150cc fles 10.30 fruithap+ water of thee 13.30 brood+150cc fles tussendoor: soepstengel of rijstewafel 17.00 Groente 19.00 180 cc zonder pap! dus dat gaan we dan maar proberen.. Ze gaf ook aan dat we moeten proberen om djayden alleen speen te geven wanneer hij naar bed gaat.. Hier de cijfers: 9070 gram en 69 cm! Voor de rest heeft vanmorgen mijn gyn mij gebeld voor de uitslagen van het bloed.. die van gister had hij nog niet maar die van vorige week was de waarde te laag .. Vind ik ook logisch want ik moest eigenlijk op dag 21&28 bloedprikken maar ik ben op dag 19 ongesteld geworden dus is helemaal niet raar als ze niks in het bloed zien.. ik vroeg is het dan wel zo dat de medicijne aan zijn geslaan omdat ik ongi was geworden(ik dacht dat je ongi werd als je ei sprong had gehad ) Hij zei dit is niet altijd zo Hij gaat mij nieuwe formulieren opsturen voor het bloed prikken omdat ik dus weer dag 21&28 moet bloedprikken deze ronde. Nu maar hopen dat ik dat redt en niet weer zo vroeg ongi word! (hoop gewoon dat ik helemaal niet meer ongi word en gewoon zwanger raak) Voor de rest is mijn beoordeling goed gegaan! Heb in totaal een 7 dus mag zeker niet klagen..! Vanaf zaterdag moet ik de tent alleen runnen mijn leidinggevende gaat namelijk met zwangerschapsverlof.. Groetjes
@ Schatje: Ik hoop ook dat je snel zwanger mag worden meis, al dat gedoe met hormonen is ook niks! -------------------------------------------------------------------- Nog even wat het schoonloeder betreft; Het is in principe een goed mens hoor en ze heeft alles voor je over, maar ze is net een wervelwind waar je door overspoeld wordt. Gisteren belde mijn schoonzusje en die had ze ook helemaal dol gemaakt. Mijn schoonzusje is sinds kort weer aan het werk, maar omdat mijn schoonouders beide nu weer werken zit ze met opvang. Haar dochter is net zou oud als Thomas en zit op andere dagen op de psz en nu vind mijn schoonloeder dat zij haar over MOET laten plaatsen naar de dagen dat Thomas gaat want dat is makkelijker. Daar belde ze naar mijn schoonzusje over terwijl die met haar oudste aan het afzwemmen was... Er schiet haar iets te binnen en ze denkt niet eerst na maar gaat zich er gelijk mee bemoeien. Op zich is ze "maar" oma, maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen de kleinkinderen. Thomas is een jongen, dus anders. Jasper is een baby en huilt, dus vind ze dat eng om op te passen. Terwijl ze op alle kleinkinderen gepast heeft. En nu nog om de haverklap zijn d'r kleindochters er, terwijl Thomas en Jasper oma soms meer dan een week niet zien. Ik ben gewoon zo bang dat ze straks gaan merken dat die meiden een beetje voorgetrokken worden. Nu zijn ze daar nog te klein voor, maar Thomas gaat nu toch aardig bijdehand worden... ***Zucht*** Sorry voor m'n verhaal, maar anders krijg ik het helemaal niet uit m'n hoofd!
@Marleen, helaas is dat iets waar je zelf geen invloed op hebt. Als mijn schoonouders mijn ouders treffen (en dat is gelukkig bijna nooit) gaat het ook alleen maar over haar andere 2 kleinzonen. @Schatje hopelijk is het snel raak. Heb net eens naar de hyves van m'n teamleidster zitten kijken, maar ik krijg zo het vermoeden dat ze privé als bij elkaar hoert en snoert en dat op het werk probeert te compenseren.
@ marleen: hahahaha, schoonloeder, ik moet lachen en er komt meteen weer een stroom van onder uit, bleh, maar ik moet toch lachen, hahahaha! Wilde ff laten weten hoe het is gegaan en dan moet ik echt een bammetje eten en ff rusten. De HA gaf aan dat hij het moeillijk vind, blijkbaar kunnen mijn klachten overal vandaan komen. Hij wist niet waar hij moest beginnen. Is over het overspannen begonnen, uiteindelijk was hij van mening met hoe ik overkwam dat ik niet overspannen was, die indruk kreeg hij ook niet van me. Bloedtests waren goed, ook op schildklier getest, waarden waren prima volgens hem. Dus volgende stap was dan toch een neurologisch consult ivm de voornaamste klachten de hoofdpijn en duizeligheid. Op dit moment kon hij niet meer voor me doen omdat hij niet wist waar het aan lag. Nou ja, snap ik dan ook wel weer. Afspraak maar gemaakt bij neuroloog, hoewel ik hier niets van verwacht. Is pas over 2 wk, dus misschien zijn de klachten tegen die tijd wel weg. Weet niet zo goed wat ik met me werk moet. Wil graag weer, wil er uit, onder de mensen en ff weer chantal zijn. En niet alleen maar mama, huisvrouw en zielig zieke, pffff... Ben er klaar mee! Maar tegelijkertijd weet ik ook dat als ik te lang achter de pc zit, mn hoofdpijn erger word, dus ja... Dan denk ik ook, wat hebben ze dan aan me? Maar hoe langer ik het uitstel, hoe zwaarder het straks weer valt om te beginnen, dus zal toch vandaag een keer mijn leidinggevende moeten bellen om te overleggen wat we gaan doen. I dont know. Ik ga later nog even teruglezen en reageren, dit was even mn ego bericht Iemand al wat van Noura gehoord, begin me nu wel zorgen te maken?
@ Chantal, lastige keuze! Die kun jij alleen maken meis! Je kunt ook zeggen dat je het gaat proberen mocht het niet gaan dan kun je altijd nog stoppen met werken weer toch? Nee nog niks van Noura gehoord, ik hoop maar dat het goed gaat met het ventje... @ Marleen, lastig... Misschien kun je het er eens over hebben? Of dat je man dat doe, het is immers zijn moeder. @ Sjorsje, lan leve hyves hahahaha... Zo kom je nog eens wat te wten he Over schoon- m/l oeders... Ik mag niet klagen. Mijn schoonouders hebben 11 kleinkinderen en ze zijn van allemaal even vol. Als ze een keer op bezoek gaan bij een van de kinderen dan nemen ze wat voor de kleintjes mee maar mijn schoonmoeder voelt zich dan juist schuldig tegenover de rest en dan zegt ze jullie krijgen de volgende keer wel wat hoor als ze verteld dat ze de andere wat heeft gegeven. Terwijl ik denk, maak je druk, niemand komt wat te kort! Ze heeft alleen altijd hele goede bedoelingen en is overbezorgd daar kan ik soms slecht tegen omdat mijn moeder juist het tegenovergesteld is. Die heeft ook wel goede bedoelingen maar is totaal niet bezorgd of laat het niet merken. Die vraagt 1 keer of ik wat te drinken wil of nog niet eens omdat ze denkt dat pakt ze wel als ze wil terwijl mijn schoonmoeder zo'n beetje alles wil weggeven als je daar bent en als ik 5 x moet zeggen dat iets niet hoeft ben ik het soms wel een beetje beu. Voorbeeld: Blijven jullie eten? Nee we komen alleen koffie drinken, eten gewoon thuis. maar jullie kunnen wel blijven eten hoor dat weet je wel. Ja dat weten we maar we drinken even gezellig koffie en dan eten we gewoon thuis. Ah wat jammer nou, als ik had geweten dat jullie kwamen had ik lekker wat eitjes gebakken, nu heeft pa die vanmiddag op en ik zei nog laat wat liggen voor het geval de kinderen hier komen eten. Maar dat geeft niks ma want we blijven toch niet eten, hebben thuis zelf eten. Wat zielig toch... Moet je thuis nog koken... Weet je wat, als jullie nou lekker blijven eten, loop ik even naar de buurvrouw wat eitjes halen en dit ging geloof ik nog wel even zo door... Wesley ligt lekker te slapen, Rik zou vanuit werk met collega's op stap gaan dus ik dacht ik eet vanmiddag wel warm dus heb net 2 groenteburgers gebakken op brood, msn ik 'm dat en zegt hij dat ie toch naar huis komt, is toch fijner omdat Wesley en ik allebei niet zo lekker in orde zijn
Ja die bonnen zijn goed hè, ik had ze ook gekregen en gister ingeleverd bij de Etos. nu bleken ze al een aktie hebben lopen en kreeg ik dubbel korting plus een DVD van sesamstraat 3 pakken pampers maat 4 en een oak sensitive billendoekjes (3stuks) totaal 17 euro. ik lachte me kreupel
Welke bonnen zijn dat precies dan? Ik heb ook nog bonnen van Pampers liggen (10,- korting bij 3 pakken), ze zijn paars van kleur en alleen in te leveren bij Etos. Alleen staat daar achterop dat ze niet gelden als er al andere kortingen zijn... Ik heb ze gekregen bij een proefverpakking uit zo'n babydoos geloof ik...
Ik heb het al de hele morgen koud gehad, terwijl de temp op 21 staat. Ik heb al sinds zondag gevoelige darmen, maar net werd ik even helemaal niet lekker zeg. Buikkramp, diarree, last van m'n maag, heb het steenkoud en ben gewoon een beetje rillerig, bah zeg!
@Marleen, als je maar geen griep krijgt. Ik heb net een hele brief opgesteld over hoe mijn ziekmelding en de periode daarvoor is gelopen. Ben van plan om die vandaag nog te mailen naar de manager van de afdeling, erger kan ik het naar mijn idee toch niet maken en dan is tenminste de leiding op de hoogte.
He bah, dat is niet fijn! Probeer even lekker rustig aan te doen voor zover mogelijk met 2 boefjes. Neem een lekker kopje thee en misschien kun je even onder de wol kruipen? Beterschap!
Zo ik ben weer bij met lezen. Ga niet reageren hoor heb al gezien dat een aantal andere meiden dat keurig gedaan hebben. Hier lekker bezig vandaag. Nadat ik de meiden naar school had gebracht lekker met Laureen naar babyzwemmen geweest. Daarna Laureen bij mijn ouders gebracht (wonen dicht bij het zwembad) en toen naar de winkel om een spijkerbroek terug te brengen. Gelijk weer door naar school want de meiden waren alweer vrij. Gezellig even een broodje gegeten en hup wéér naar school. Doorgereden naar de garage want de auto moet gekeurd worden. Ben net dus weer door de garagehouder thuis gebracht omdat het wel even kon duren. Straks dus weer de auto ophalen (als het goed is tenminste) dan de meiden weer en later vanmiddag Laureen nog weer. Hoezo heen en weer rijden.
@puckl; ja die ken ik ook ja en heb ik ook nog, maar deze zaten in een boekje van lekker leven ofzo. 2 keer 10 euro korting op 3 pakken en 1 keer 5 euro korting op doekjes. blijkbaar mochten deze wel extra gekort worden
Die heeft jou kant van het verhaal nog nooit gehoord? En morgen heb je het gesprek met je leidinggevende toch? Misschien idd wel een goed idee om alles even uiteen te zetten tegenover de manager. Heb je wel geprobeerd zo zakelijk mogelijk te zijn? Ik kan in zulke situaties behoorlijk emo reageren en dan ben ik niet altijd even tactisch... Of ben je heel "cool" geweest tijdens het schrijven?