zo... zit maar een beetje te zitten. heb net even een fikse vaat gedaan. het valt me dan op dat ik heel snel last in mn rug krijg... Nu maar even zp'en! Over het cb enzo: het valt mij op dat hier veel wordt gesproken over moeten en mogen. Zien jullie het cb echt zo? Dat zij zeggen wat mag en wat moet? Ik zie hen meer als een bureau wat tips geeft en zij zeggen wat volgens hen verstandig is. Meestal komen hun adviezen ook overeen met mijn eigen ideeën. Sjorsje, ik ben heel benieuwd hoe het op je werk verder zal gaan. Nare situatie hoor! Happy, hier had mevrouw ook een schimmelinfectie, 2 weken na dr geboorte. en met inderdaad een speciaal zalfje is het weer heel snel over. setteke, bij mij gaf het cb ook het advies om smorgens brood bij de fles/borst te gaan geven. dit omdat ze waarschijnlijk vezels nodig heeft voor dr darmpjes, aangezien dr 'poep' nogal hard is. het brood eten gaat hier overigens ook prima. echt een schattig gezicht, zo kauwend op een stukje! groetjes, Arri
Judith: Vanaf 7 maanden kun je dat proberen geloof ik. Wij hebben een bekertje van Difrax gekocht, daar is een stukje uit aan de bovenkant, om te oefenen
@ Arri: ik zie ze ook als tipgevers, ik kijk hoe het met mijn kindje gaat en als ze tips geven waar ik iets aan heb gebruik ik ze ook, als ik het niets vind doe ik er niets mee...Ik heb ook niet zo'n opdringerig CB hoor, ik heb begrepen dat dat ook wel eens anders kan zijn...
Wat betreft cb, ik irriteer me ook verschrikkelijk als ik lees hoe opdringerig sommige cb's zijn! Ze zijn er om te adviseren, uiteindelijk neem je zelf de beslissingen. Bij mijn cb zijn ze niet opdringerig, maar ik denk dat ze wel voelen dat ze dat bij mij niet hoeven te proberen...
@Setteke, wat een schattige foto's, echt heel lief. @Juud, hier was de rietjesbeker favoriet. Nu zijn we bij Lianna bezig om 'r uit een gewone beker te laten drinken. Gaat op zich goed, totdat ze de beker te hard omhoog zwiept. En dan boos zijn dat ze nat wordt, haha. @CB ik zie ze ook alleen als tipgever. Af en toe zit er iets bruikbaars tussen.
Ik ga er weer vandoor... Mijn man zou niet zo laat thuis komen zei hij dus dan kunnen we straks testen. Word steeds zenuwachtiger en de moed zakt me steeds verder in de schoenen, het kan haast niet zo zijn. Vorige keer dat ik een test deed (bij Olivier) was hij positief....ikke durf nu niet! Hahaha! Stom he...we zijn er echt helemaal niet mee bezig, weet niet eens of ik het nog zou willen en nu heeft het me al 2 dagen volledig in de ban
@ Setteke: Als jij er niet bij op staat heeft ze toch ook wel wat van haar papa weg...Maar ik vind Tymen het meest op zijn vader lijken en Silke vind ik net een kopietje van jou!
@ Puck: Ik heb nog steeds kramp en last van m'n maag. Ik heb net een hele zoute rijstewafel gegeten want ik werd wat flauw, verder zit ik aan de thee. @ Setteke: Ik heb al sinds zondag een gevoelige maag en rommelende darmen, maar ineens is het raak. Had jij het ook zo koud? @ Juud: Ik ben eerst van Nuby die beker met een rietje gaan gebruiken. Daarna dat bekertje van difrax. Thomas drinkt nog steeds uit die nuby bekers en als we netjes aan tafel zitten krijgen hij een beker, want anders blijf ik dweilen Pff, Jasper wil niet slapen. Nu heeft Thomas weer eens geslapen en wil Jasper weer niet... Lekker stelletje! Jeroen is al onderweg naar huis gelukkig, want ik ben echt een beetje slapjes, blehhhhhhhhhhhhhhh! @ Arri: Hier zijn ze op het CB ook niet echt fantastisch helaas. We hebben arts die nooit echt antwoord geeft op je vraag, heel irritant. Met Thomas heb ik de 1e weken lopen tobben met de ontlasting en moest ik maar voeding voor KMA gaan gebruiken omdat ik zelf astmatisch ben dachten ze dat hij ook wel allergisch zou zijn, niet dus. Bij Jasper was de wijkverpleegkundige gelukkig wel alert toen ik over KISS begon en heeft ze me een goede therapeut aanbevolen. Nog steeds volg ik mijn eigen gevoel wat de kids betreft en eigenlijk krijg ik altijd te horen dat het goed is.
Reactie van Hilbrand naar aanleiding van wat Judith zei: Het is ook wel een hele leuke foto! Judith heeft uiteraard gelijk!! Puck, nou ga ik 'm jouw reactie even onder zijn neus douwen! Muwhahahaha (duivels lachje) Oh ja, en succes met testen! laat je het straks weten?
@ Setteke: Wat een lekker meissie! Ik vind haar zo naast Hilbrand wel op hem lijken eigenlijk.... Of zie ik dat nu weer verkeerd?!
hoi, Nog heel even werken en dan mag ik weer naar huis! Heerlijk! Setteke: ik vind dat silke ook wel heel veel van jou heeft! Mooie fotos! puck: eng he...ik was er ook totaal niet mee bezig en ik ben er de laatste tijd ook alleen nog maar mee bezig. Succes met testen ik ben benieuwd! juud: malou gewoon alleen de fles nog. wil een tuitbeker niet en ook geen rietjefles CB zie ik als een tipgever. Malou slaapt op de buik en ze vertellen elke keer weer dat ze zon mooi rond koppie heeft, maar toch durf ik niet te vertellen dat ze op de buik slaapt....ben wel bang dat ze daar wat van zeggen arri: geen afwasmachine? das erg.... Moet er niet aan denken om de afwas weer gewoon te doen.....Heb dan wel medelijden met je.... sjorsje: ben benieuwd naar de reactie van je leidinggevende! marleen: las een paar paginas terug dat je nog maar 2 x had gesekst....nou hier ook maar 3 x en toch denk ik dat ik nu zwanger ben....... Zo genoeg weer gekletst. Wel lekker dat het zo rustig is op het werk haha....heb ik af en toe ook tijd hiervoor Huisarts nog gebeld en die geeft ook aan dat het wel mogelijk is dat ik later hcg aanmaak. hmm...nou ja zal nu toch moeten wachten misschien dat ik morgen nog een keer test en anders vrijdag weer. Kost je handen vol met geld dit...... Niemand nog iets van noura gehoord? Hoop dat het wel goed gaat bij hun....
'/. ,,m jh?> .// ';@ Puck: Spannend hoor! Wel even laten weten hoor! Thomas wil ook typen: jjjjjjjuuuuuyyyyyuu , n,.,.,..,.,/,;hgx heel m'n bericht verandert
@ Marleen, ik had het ook zoooo koud! Kon het niet warm krijgen. Ja in mijn bedje met de elektrische deken op drie! Op het eerste gezicht lijkt Tymen op zijn vader (blond haar en blauwe ogen) en Silke op mij (donkere haartjes en wellicht donkere ogen). Maar als je goed kijkt dan lijkt Tymen op mij en Silke op haar vader. Ik zal zo een foto van mij en Tymen op zoeken waar hij echt op mij lijkt.