Werd van zp afgegooid... Echt een mama's kindje hoor! Pff, 2 kindjes die alleen maar bij mama willen zitten... Oh gelukkig ik zie Jeroen aan komen rijden pff!
@Puck; Spannend, heel veel succes. Wij wachten hier ook vol spanning af..... Met Matthijs gaat het redelijk. Het ging een stuk beter, maar nu is hij weer verkouden en snotterig en hij wil zijn puf niet meer . We moeten deze week terug naar de HA voor controle. De kat doet het goed. Hij eet prima en er komt steeds meer leven in Liefs Silvia
Verder wel gelezen, maar geen puf om te reageren. Heb m'n dag niet; veel last van mijn rug en zo moe. Denk dat ik maar even ga liggen...... X
ik heb hier een ontroostbaar meisje zitten. die aan een stuk door gilt en schreeuwt. ik mag niets doen van haar niet afwassen en geen eten koken. dus inmiddels toch nog dat alles weten te doen maar ik wilde dat ik oordopjes had zo hard ging het. en nu nogsteeds.... pfffff moet maar eens weer gaan he.
Hai meiden, wat kunnen jullie toch lekker beppen! Wou dat ik de tijd had om zo lekker mee te beppen, maar helaas. Hoop dat met Noura haar ventje alles goed is. Marleen, hopelijk word je niet ziek meid! Setteke, allebei je kindjes lijken op je! haha Heb je ook een foto waar je op staat met Tymen en Silke? Kan het zo nl. niet echt zeggen. Verder nog wat meiden misschien zwanger! Spannend hoor! Ben elke keer even aan het spieken of er alweer iemand getest heeft... Chantal, sterkte met je vage klachten meid. Neem er wel de tijd voor he? Hopelijk gaat het gauw wat beter met je, sterkte! Sjorsje, succes met je werk. Ben benieuwd wat je leidinggevende ervan zegt! Daisy en Petra hoe was het bij de vk? Jullie 'moesten' toch allebei vandaag? Nou, dit was wat ik nog onthouden heb Sorry als ik vergeten ben ergens op te reageren. Ik laat Silvan in bad met een gewone beker klooien. Misschien dat ie op die manier een beetje door krijgt wat de bedoeling is. Ben er nog niet heel erg mee bezig. Hij heeft sinds vandaag door wat ie met een tuitbeker moet doen. Hij heeft nu door dat ie moet zuigen ipv blazen, hihi. Verder is ie de laatste dagen erg uit z'n doen. Veel huilen, niet willen slapen, pff. Een beetje zoals het de eerste tijd na z'n geboorte was, erg vermoeiend. Daarnaast gaat ie ook nog eens z'n hele bed door en ligt daardoor regelmatig klem tussen de spijltjes en zo. O ja, nog even een vraagje. Hoe geven jullie brood? In hele kleine stukjes of geef je ze een stuk(je) in de hand?
Puck: spannend hoor Setteke: leuke foto's Marleen: gelukkig het volgende slachtoffer is in zicht. ha ha Duster: je hoeft niet altijd te rageren hoor! Ik denk dat Noura in het ziekenhuis zit al ik heel eerlijk ben. Mijn TAXI is weer helemaal goed gekeurd. JOEPIE!
Hier zijn we weer...... Jeeminee,ze zijn echt goed gegroeid hoor en zitten boven het gemiddelde maar dat komt later wel weer goed! Komt ie:Fenne weegt nu 8990gr met een lengte van 71cm Linne weegt nu 9110gr met een lengte van 70,5cm Verder zijn ze heel tevreden en vonden het vriendelijke dames. Het eten komt vanzelf,gewoon afwisselen met potjes van 6 maanden en dan weer een keer van 8 maanden. Ze hebben alleen gruwelijke uitslag ik moest vorige keer goed blijven smeren met vaseline maar nu is op zn ergst zeg maar,mag er bephanten op smeren en daaroverheen vaseline,kan ook met tandjes te maken hebben,boven en onder zitten ze eraan te komen maarja wie weet hoe lang dat duurt want het is al een paar weken bezig. Ow en dat Linne nog niet rolt is luiheid(dachten wij al )ze kan het wel maar doet er niks voor,hihi.. Ben er weer vandoor,boodschappenlijstje maken en straks boodschappen doen,blegh! Toedeloe! @Petra,en hoe was het bij jullie? Vertel,vertel....
Daisy, wat doen je meiden het goed, super! Moest jij nou niet naar de vk? Dan was ik in de war, sorry! Is het nog gelukt met een autostoel?
@Denice; Hier hetzelfde (alleen heb ik dan een jongetje dat huilt ) Ik wilde gaan liggen, maar 't wordt me niet gegund
hoi allemaal, Roos is weer helemaal goed gekeurd bij het CB ze weegt 8250 gram en is 68 cm en deed het hartstikke goed. Ze moest blokjes aanpakken en die dan overpakken en dat deed ze dan ook. Ik had een paar weken geleden 1 dag geprobeerd op 3 flessen maar dat werd het niet. Op 4 flessen doet Roos het hartstikke goed en dat mogen we ook nog blijven geven. Ze is ook niet te zwaar of iets. Heel fijn want ons "schema" loopt echt al een tijdje lekker. Zijn er mensen die niet de olvarit/nutrilon/bambix streepjescodes verzamelen? Anders houdt ik me aanbevolen. Ze hebben een mooi speelkleed waar ik voor aan het sparen ben, maar moet dan 160 streepjescodes hebben
Voor duidelijke foto krijg ik nog wel hoor Mooie foto waar ze lekker in wastafel is gezeten door mijn vader en zijn vrouw! Zeer trots ben ik op haar, heerlijk! En Setteke, ik zie dat Tymen ook wat van jou heeft maar Silke heeft koppie van jou hoor Maar bolle wangen van dr pappie! Daisy, fijn hoor, lekker gegroeid! Vervelend van die uitslagjes! Petra, vertel! Ik denk het ook dat Saf in het ziekenhuis ligt, laten we maar duimen dat niks ernstig aan de hand is!
Mijn zus belde net; onze jongens hebben de krant gehaald . Een aantal weken geleden hebben we voor mijn moeder 'n portetfoto laten maken van haar kleinkinderen en de fotograaf vond ze zo goed dat ze er graag mee wilde adverteren. Zal zo proberen een foto te plaatsen.... X