Daisy, prachtige cijfertjes weer hoor! fijn dat je meiden het zo goed doen! Petra, Roos gelukkig ook weer 'goedgekeurd'?!super hoor! prettig dat 3 flessen gewoon nog 'mogen'? geef je de 3e na de groente dan? Duster, leuk in de krant! uitknippen en in het fotoalbum! over noura: ja, ik denk ook dat ze naar het zh is gegaan. ben wel heel benieuwd, spannend! linka, prachtige foto! je mag zeker trots op dr zijn! Groetjes, Arri. PS. Wat eten jullie vandaag? hier eten we zalm uit de over met worteltjes en gebakken aardappeltjes. En Hanne eet macaroni met tomaat.
Linka jij ook al aan de spaar ben ook al druk bezig hahaha ! heb je zeker ook zo'n boekje gekregen waar je die in kan plakken 20 streepjescodes 5 euro krijg je dan code voor.hihi duster... is erg he niet te troosten hier :S
Arri, lekker maaltijd joh! Wij eten vanavond sperciebonen met gehakt en sate (uit pak) met paprika en uien. En voor Jeslyn weet ik nog niet, uit pot, denk ik want die maaltijden die ik maak vind ze niet lekker
ben helemaal gesloopt door emy... pfff... hopen dat deze nacht dan wel beter gaat. mn ogen vallen dicht. heb ook al tig keer gezegt dat ik hier weg ging maar iedere keer als ik weer beetje heb gedaan duik ik weer achter de computer.
arri: patat of soep want vanavond heb ik een workshop taart maken.... duster mooie foto hoor! Wel leuk allemaal jongens! Zo ik ga naar huis! Iedereen fijne avond ik kom vanavond mn taart nog wel ff showen!
Komt íe: Wat betreft brood, om te snoepen een korstje uit het vuistje. Tussen de middag zonder korstjes en in kleine blokjes.
owh ik ben weer verkeerd aan het lezen SORRY! linka en petra stomme koe dat ik ben.. Kijk ik net in de spiegel van de kast. Ik denk huh hoe ken dat ik heb de verkeerde broek aan! blijk ik een broek aan te hebben van VOOR de zwangerschap ! wowwww :O
linka, dat klinkt ook lekker! alleen mag manlief hier geen sate ivm noten/pinda-allergie (hetzelfde als jouw broertje!) miepie: oe... een taartenworkshop! dat klinkt leuk! Met wie ga je het doen? met een speciale reden? denice, ai, gesloopt! dat klinkt niet best! vanavond vroeg naar bed, en misschien kan kenny dan tot een bepaalde tijd de zorg voor emy hebben.
@Moniki,ik was vorige week bij de vk geweest Je kan ook niet alles bijhouden he. De autostoel,nee we hebben er nog geen,baal ervan want ik kan de dames niet meer alletwee dragen,jee wat zijn ze zwaar,ja heb je kunnen lezen he,pffff Ik denk dat we van de week toch ff moeten gaan kijken en informeren naar die 3puntsgordel,baal baal dat wij die niet hebben! Weet iemand iets over autostoelen,wij hebben achterin nl alleen maar heupgordels,hoe zit dat dan met een autostoel want volgens mij hebben de meeste en 3punts nodig? @Petra,hoe was het bij de vk? En netjes hoor van Roos! @Setteke,wat een kanjers hebben jullie zeg! Ik vind het moeilijk om te zeggen wie er het meest op jou of Hilbrand lijkt. @Duster,wat een mooie foto! @Noura,jee zouden ze echt in het ziekenhuis zijn,arme Saf.... Knuff voor jullie. @Linka, wat een schatje zeg,*smelt*
Toch lief van jou dat je alles rekening meehoudt met je manlief! Hebben wij ook gedaan vroeger, nu nog steeds als hij hier komt maken wij geen sate saus of noem maar op!