Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @kalinka heerlijk he

@liquit ik zelf heb spw 3 gedaan. en dat is ook de opleiding voor op een kdv. alleen als je niet bepaadlde eisen voldoet moet je eerst nivo 2 doen en dan is het helpenwelzijn

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    linka ik heb echt verders geen problemen met andere exen van kenny maar deze haalt het bloed onder me nagels vandaan om bij mij op de hyves krabbels te zetten en mailen wat mijn problemen wel niet allemaal zijn als ze zich aan meld bij zijn hyves. nou had ik haar verwijderd vanmorgen zie ik net weer met bijwerken van kenny zn hyves ( heeft tie zelf geen verstand van namelijk vind tie moeilijk) dat ze zich net om 1 uur weer heeft aangemeld voor vrienden te zijn.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Vanmorgen naar de UWV arts geweest. Een hele geschikte man, wist alleen niet zo goed wat hij met mij aanmoest. Ik heb hem alles gegeven wat ik had van de arbo zodat hij dat kan lezen en dan moet hij met zijn collega's overleggen of mijn baas nog wel mijn loon doorbetaald krijgt. Hij had zoiets van omdat ik al in een reïntegratietraject zit vroeg hij zich af of het UWV dan nog wel verplicht is om mijn werkgever door te betalen en of ze evt. ook mee zouden moeten betalen aan mijn reïntegratie. Voor mij heeft dit alles dus verder geen consequenties, wel voor de werkgever.

Ik hoop dat ik gauw groen licht krijg voor de opleiding, als ze geen loon mee voor mij krijgen kan ik het wel vergeten...

Kom later wel even reageren, ik ga nou lekker naar buiten, ramen wassen!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, klinkt lekker allemaal! We houden Wesley zeker goed in de smiezen maar hij drinkt en eet verder prima gelukkig.

@ Denice, als ik jou was zou ik er niet meer op in gaan en Kenny zelf haar een bericht laten sturen waarom hij geen contact wil.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @denice: zo das een volhouder, heeft ze de clue niet begrepen BIATCH!

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Rebbel: Wat balen zeg! Het duurt echt lang of niet?

@ Denice: Ze klinkt wel als een irritant type dat niet opgeeft :rolleyes: Gewoon niet accepteren als vriend...

@ Setteke: Je bent er maar druk mee om alles wat je werk betreft te regelen. Hopelijk kun je snel met de opleiding starten! Wat wilde je ook alweer gaan doen?

@ Noura: Fijn dat het wat beter gaat met Safouane!

@ Binna: Lekker bezig geweest dus in huis... Lekker gevoel geeft dat weer he?

@ Arri: Fijne verjaardag!

------------------------------------------

Vanmorgen lekker naar de markt geweest en boodschappen gedaan. Ik ga nu nog even stoffen en stofzuigen, de zon schijnt lekker maar dan zie je ook alles ;)

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jenny volgens mij is ze hardleers. stom wijf echt waar. stom als het achterend van een varken.

delilah als ze nog een keertje aanmeld dan laat ik kenny ook een bericht terug sturen heb het net al met hem erover gehad aan de telefoon. Ik zei hem waarom heb je haar toegevoegd op je hyves. hij zei van ja ik wist niet wat ik daar nou mee aan moest.en toen heb ik op de verkeerde knop geklikt en toen wist ik niet meer hoe ik haar moest verwijderen. Hij vond het raar dat ze mij een bericht had gestuurd en ook raar dat ze contact met hem wilde. Maar hij zei laat haar in haar sop gaat koken.

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Denice: 't is echt een volhoudertje zeg! :confused: Gewoon blijven verwijderen!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Puck ik heb ook weer opnieuw verwijderd, vind het niet nodig om haar op zijn hyves te laten staan.

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik wilde net nog even vragen wat je vriend hier van vindt, maar....

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    MATTHIJS ZIJN LONGETJES ZIJN SCHOON! :whistle: :whistle: :whistle:

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Joepie! \:D/

Wat fijn zeg!

Nu ga ik echt even weer wat doen....

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    duster joepie meis!

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    DUSTER SUPER NIEUWS DUS! (K) voor matthijs! van emy hihi

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @duster: super meid

@denice: Ik voel klappen aankomen haha Let's get ready to Rumbleeeee! haha

sorry ben een beetje erg vandaag

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jenny hihi ! als ik haar tegenkom en ze durft mijn kant op te kijken oei oei..

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, ik zou het lekker zo laten en als ze door blijft gaan Kenny het laten oplossen!

@ Duster, wat fijn zeg! Super!

@ Marleen, waar zit jij? Toch niet ziekjes boven de wcpot he?

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah ja heb tot nu toe nog geen bericht. dus denk dat ze de hint nu snapt. tenminste als ze slim is.

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    pff ik lul wel veel he 1305 berichten alweer ! en wij met zijn allen alweer 1500 !

! SUPER KLETSKOUZEN !

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo de woonkamer, keuken en gang zijn weer stofvrij, morgen doe ik de rest wel, je blijft poetsen met de zon. Ik ga de koelkast nog even schoonmaken en nog een wasje draaien en dan is het wel weer klaar dacht ik zo....

Nog steeds geen tekenen van ongesteldheid trouwens, ben altijd erg stipt op tijd en nu nog niets.... :)

Hahaha Jenny komt je wel helpen hoor Denice! :)

Deel Deze Pagina