Willen jullie stemmen op Matthijs; http://www.nutriciakindervoeding.nl/Onz ... +hapje.htm Fotomuur, Matthijs invullen en STEMMEN! Wel op de goede Matthijs hè (die met zijn ogen dicht) Alvast bedankt! X
@Denice; Bedankt, dan was jij er vlug bij, toen ik 't mailtje verstuurde had hij 7 stemmen . Hij heeft er nu 30! X
jenny ik geef je een pb als het zover is hahahahaha puck oehhh niet op tijd !? ZWANGER! hahaha duster gaat snel he volgens mij gaat hij winnen ! hihi
emy die slaapt hier nogsteeds hihi ! nu al 3 kwartier. volgens mij moet ze bijslagen hihi 1,5 week slecht slapen.
Tjeetje, ik ging even ramen lappen zie ik 3 bladzijde al gaan, kunnen jullie dan niet lekker buiten zitten ipv hier kletsen! !
Dat meen je niet, ik zag op buienradar dat het niet regent! Hier al hele dag lente zon! Heerlijk! Buiten ramen gelapt, nu even binnen! De was buiten gehangen!
ja maar volgens mij heeft die buien radat kerkrade overgeslagen hahahaha ! Wilde eigenlijk lekker gaan wandelen en ffies boodschapjes doen. en als mn mannetje dan zo thuis komt eten en naar zijn vader op visite gaan lopen. maar jah denk niet dat dat er in zit vanavond. owhjee over eten gesproken ik heb nog niks gemaakt......
Hé meiden, geen puf om te reageren, vluchtig gelezen... Hier ook volop lenteweer... Heerlijk... Duster, heb gestemd, Matthij stond nu op 34 stemmen...
ook geen puf om te reageren...beetje ziekjes en begin nu ook wat misselijk te worden, bah. Heb trouwens weer de hele dag buikpijn. hoop dat dat geen slecht teken is. Duster, heb nog wel even snel gestemd voor je...stond nu op 36
@ Binna: Jeetje meis, wat ben je druk bezig @ Denice: Negeren die doos, het kost je nu al veel te veel tijd en energie zou ik zeggen...