haha was nog aan het teruglezen en reageren druk alweer op oke.... Ga nog even verder lezen hoor...hihi
@ Setteke: Ik hoop zo voor je dat je die opleiding mag gaan doen! @ Duster: Jippie goed nieuws over Matthijs! @ Delilah: Nee niet boven de wc pot hoor, maar lekker buiten geweest. Nog wel steeds last van m'n maag! Toen ik ging stemmen stond ie op 28.
vanmorgen trouwens naar de cb geweest en nieuwe cijfertjes gelregen: 7665 gram 65,7 cm 45 hoofdomtrek nu nieuw ritme 7 uur fles met pap 9 uur fruit 11 a 12 uur fles 14 uur broodje met sojaboter 15 a 16 uur fles 17 a 18 uur groente 19 a 20 uur laatste fles met pap
Van dit weer word toch iedereen blij, wat heerlijk zeg. Roos was op het KDV ook lekker buiten geweest en ik werk buiten dus wij waren vandaag echte bofkonten @ Mik, wij zitten precies op dat schema, nog steeds op 4 flessen, maar het gaat super en Roos is niet te zwaar @ Delilah, echt tof dat je ook voor mij wilt sparen. Als ik ze heb ga ik voor Setteke sparen. Ik ga vanaf nu ook maar overal ja op zeggen als een kassiere vraagt of ik het spaar
Haha, nou ik spaar ook alles Ik ga nu olvarit enzo sparen, van zwitsal bewaar ik ze, ik spaar bij de Etos, bij de dierenwinkel, de zegelboekjes van de supermarkt stort ik op de spaarrekening van de mannetjes, etc. Ik ben geloof ik wel echt een Hollander
@Linka; Je had nog tips gevraagd voor recepten, maar in mijn boekje staan zo ong. de recepten die ook op de site staan die Setteke doorgegeven heeft. Als je toch nog informatie wilt of je wilt een hapje maken van bepaalde ingrediënten dan hoor ik het wel. Kleine moeite om ze even naar je te PB-en X
goedeavond nog even allemaal, Rebel, tja, wat moet ik nog zegggen. erg bale dat je nog eigenlijk niet meer weet. heeft de ha nog gebeld? bedankt voor al jullie lieve berichtjes voor mijn verjaardag en vooral over Hanne! ik spaar niet zoveel, maar wel van olvarit/nutrilon e.d. en van zwitsal heb ik hier nog wel wat ligge, aleen gebruik ik geen zwitsal meer. Hanne rolt hier lekker door de kamer! gezellig hoor! Hebben hier nog meer mensen de kinderstoel nog niet staan? Ik hier namelijk nog niet. Ik heb er zelfs nog geen... ik begin hem nu wel te missen! groetjes, Arri
o ja, de witlof, aardappel en appel vielen hier in goede smaak! had 1 stronkje witlof, 1 appel, 2 aardappels gedaan. het was dus redelijk zoet. maar dit zijn twee porties, dus 1 in de vriezer!
@ Arri: de kinderstoel staat hier wel, maar nog niet voor Jasper, Thomas zit er soms nog in met eten. Jasper zit er ook nog niet zo goed in, maar ik heb geen zin om een verkleiner te halen Ik heb een stoeltje van Fisher Price waar Jasper in zit en heel soms zit ie in de Bumbo stoel. Het is wel makkelijk hoor.
Kinderstoel hebben wij hier niet, mag nieuwe aanschaffen en andere hebben wij toch weggegooid was toch niet meer goed en besloten mijn vader en zijn vrouw om kado voor te geven, lief he!
Ik moest een babyfoto opzoeken van Thomas voor de psz, want ze zijn bezig met het thema hoera een baby. Wat een herinneringen kwamen er boven zeg. Zit gewoon met kippenvel en een brok in m'n keel! FF eentje van Thomas:
Marleen, Thomas lijkt zeker wel op Jasper zeg! Rebbel, wat ontzettend balen dat je nog niets verder bent. Wat een gedoe zeg! Verder ben ik het alweer kwijt dames. Ik heb zelf gelukkig vandaag ook geen last gehad van het ongeluk van gisteren. Danique zat gelukkig niet bij in de auto. Ik kwam van het werk. Verder gaat het allemaal prima hier. Danique doet het heel goed. Ze eet tegenwoordig ook lekker groente, nu is fruit allee niet meer favoriet, maar oke. Het komt vanzelf. ARRI, GEFELICITEERD!
heey meiden @alieke: wat balen zeg.. snap dat je geschrokken bent! dikke knuffel @juud: ik heb nog niet het idee dat me ei is geweest.. @denice: hoop dat je wat hoort van je sollicitatie! @arri: hieperdepiep hoera! @rebbel: dikke knuffel! @duster: heb gestemd! dat was het weer even meiden hier een flinke k*t nacht gehad.. ik dacht even kans te maken op een vluggertje maar dat vluggertje werd een ruzie en daardoor heb ik misschien maar 3 uurtjes geslapen.. dus ben nu helemaal gebroken! Voor de rest ben ik al de hele dag misselijk! Slaap lekker alvast!
schatje wat jammer nou dat je ruzie kreeg... en nu vanavond goed maken hihi hey maare meiden ik ga slapen welterusten