Goedemorgen allemaal, dadelijk naar de tandarts, jakkie. Vanmiddag om 2 uur heb ik het gesprek met m'n teamleidster over mijn ziekteverzuim. En met de manager pas op 2 april. Misschien dat ik straks tijdens m'n pauze nog even kan bijlezen. Groetjes Joyce
goedemorgen meiden, ik ben flink ziek, dus ik hou het kort. maar ik wilde even laten weten dat ik gister nog een telefoontje heb gehad van de assistente van de ha, maar het zkh heeft hun gewoon helemaal niet terug gebeld! dat geloof je toch gewoon niet?! we wachten vandaag af of de ka zelf belt en anders gaat mijn mannetje zelf bellen en heel erg boos worden. mannetje heeft gister het verhaal nog verteld toen hij thuis was en de ka had gezegd dat de waarde wel in het goede gedeelte zat, maar iets aan de hoge kant. lekker vaag allemaal! het goede gedeelte is toch goed zou je zeggen... ik hoop dat we vandaag alsnog goed nieuws krijgen. het zoontje van die vrienden waar ik over vertelde is geboren, hij weegt 700 gram en ligt in de couveause en aan de beademing, het zag er gister redelijk goed uit, hopelijk is het een klein vechtertje! liefs rebbel
Jemig Rebbel, wat een klojo's in dat ziekenhuis, nou nog niet gebeld. Is er geen ander ziekenhuis in de buurt? Oef 700 gr. Ik heb dat verhaal een beetje gemist, veel te vroeg geboren?
ze hebben het gehaald met een ks bij 31 weken. de placenta en de navelstreng deden het niet goed, vandaar de groeiachterstand, het heeft dan meer kans buiten de baarmoeder dan in de baarmoeder. ja we hebben ook al gezegd tegen elkaar als er meer onderzoeken plaats moeten vinden dan niet meer daar!
Goedemorgen meiden, Hier weer eens een berichtje van mijn kant. Bij ons gaat alles erg lekker op het moment. Behalve dan dat de auto kapot is en de reparatie 1000 kost, maar goed dat is maar materiaal. Sophie doet het erg goed op het moment. Ze is vrolijk, klets de oren van je hoofd en is super vrolijk. Van deze kant dus geen klagen. Vandaag mijn laatste dagje werken en dan gaan we zaterdag heerlijk een weekje op wintersport. Ik ga proberen vandaag een beetje mee te kletsen (het hoofd is er niet, dus ik kan vast een beetje gaan afbouwen, hihi).
Rebbel: 1 ding wil ik zeggen : DOKTERS ! Hier redelijke nacht gehad.. emy was niet wakker .. ik wel. en toen ik eindelijk kon slapen was het alweer ochtend. Ik slaap echt behoorlijk shit gewoon. als ik het zo mag zeggen. echt heel erg vervelend. Meestal was ik blij als ik in bed lag en dan beetje tv kijken even boek lezen en dan sliep ik zo maar nou ik kan het hele boek uitlezen. tv kijken tot er niks meer op is en dan jah gewoon maar wachten tot de volgende ochtend. pffff
naat als mijn auto kapot was en 1000 euro aan reparatie kosten zou hebben dan zou ik hier ter plekken de grond door zakken en het niet meer zien zitte. WAT BLIJF JIJ POSITIEF ZEG! wouw .. bewondering voor jou hihi maar als er zo klein lief vrolijk meisje naast je zit maakt ook weer goed he hihi! Rebbel: Ik hoop ook dat dat ventje het haald 700 gram das wel weinig! sjorsje ik moet volgende week naar de tandarts hihi IEWWWWWWWWW haha. nou ja is meestal niks aan het handje gisteravond deed mijn banner het niet NU WEER WEL IKE IS BLIJ!
Ik heb van twee mensen in mijn hyves een bericht in mijn emailbox. wil ik op hyves kijken , is hyves tijdelijk uit de lucht Nu moet ik nog wachten om het te lezen ook. zijn echt heel belangrijke emailtjes......
Hyves kan ik wel even missen! Jeroen vandaag vrij, heerlijk! Gaan wij leuks doen. Toedeloee ga Jeslyn fruit geven! Kussssieee
LINKA super ! wou dat mijn mannetje ook vrij was... pffff ik praat weer veelsteveel sorry ik ben weer weg. moet nog schoonmaken.
owh mijn god zeg... ik ben nogsteeds niet van dat wijf af. maak ik vanmorgen de emailbox open van kenny ( ben aan het wachten op bericht van woningstichting) staan er 5 mailtjes van dat stomme wijf( ex) toch ongelooflijk. wat houd haar bezig de hele tijd om nog emailtjes te sturen naar de ex. en dan zogenaamt in het engels doen alsof het haar vriend is. en vragen wat er mis is en of ik het kan uitleggen in het engels wat mijn probleem is om haar steeds te verwijderen. wat moet ik hier nou mee, dat slaat toch nergens op !
Goedemorgen meiden! Alles goed met jullie? Met ons hier wel hoor! Jullie hebben gisteren weer lekker gekletst. heb ik nog iets belangrijks gemist? @ Puck, dat vroeg jij toch? Ik wil graag een verkorte opleiding tot doktersassistente doen. @ Naat, jemig 1000 euro. daar zou ik wel even heel erg van balen! Dat is wel heel veel geld! Oh lekker op wintersport! Kan Jarno niet skieën enzo zeker! @ Denice, oh ligt hyves eruit? Ben nog niet wezen kijken. Fijn dat je lekker hebt geslapen! Meid, negeer dat mens! Hoe feller jij reageert hoe mooier zij het vindt. Consequent haar berichten verwijderen (ik kan in mijn mail, incredimail mensen blokkeren en de mail laten terugkaatsen. Kan dat bij jou niet?) en verder geen aandacht aan besteden. Ze is het niet waard! @ Linka, veel plezier! @ Alieke, gelukkig dat je niks hebt overgehouden aan het ongeluk. Hoe is het eigenlijk met de auto? (durf het bijna niet te vragen nadat hij net weer gerepareerd was....) @ Schatje, geen ruzie meer gemaakt? @ Sjorsje, heel veel succes op je werk! Laat je niet gek maken meid, denk om jezelf en je beeb! @ Rebbel, wat was er ook alweer met dat kindje dat het zo vroeg is geboren? Oh iklees het al. Idd hopen dat het een vechtertje blijkt! Goed dat je mannetje er bovenop zit met de KA. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat van het kastje naar de muur sturen! Beterschap! Vanmorgen komt mijn vader even op de koffie. De kinderen waren anders vandaag bij mijn ouders, maar mijn moeder is ziek. Mijn vader wilde de kids wel erg graag zien, dus komt hij even hier. Oh, klein meisje wordt wakker!
Goeiemorgen, Thomas had gisterenavond laat ineens hoge koorts, maar vanmorgen was ie weer helemaal het ventje. Hij is gewoon naar de psz, dus ik ben snel aan het poetsen thuis Mijn nichtje van 18 is bevallen van een dochtertje Joelle. 3 baby's in 1 week tijd, babyboom! Ik ga ff m'n koffie opdrinken en weer verder! X @ Rebbel: Wat een gedoen met dat z'huis GRRR! 700gr pff da's niet veel maar, ja dit is waarschijnlijk wel de beste kans... @ Schatje: Ruzie ipv een vluggertje...what went wrong?!? @ Denice: Negeren die doos! @ Sjorsje: Succes vandaag meis, laat je niet gek maken! @ Naat: Alvast een fijne vakantie en balen van die 1000,- zeg!
setteke inmiddels is hyves er weer. pff ja ik wil dat mens wel negeren maar er is bijna niet omheen te komen stom mens. Nou zei kenny van ja verwijder me hyves maar. maar ja je gaat toch niet je hyves verwijderen door 1 persoon ! en ze mailt mij ook constant en ik ga toch echt me hyves niet verwijderen door haar. probeer zoveel mogelijk haar te nergeren. Dankje voor de tip zal even kijken of dat lukt. wat een shit weer hier
ieks, heb vandaag eens nergens zin in! afgelopen dagen ging het zo goed! was ik lekker actief... maar nu Hanne slaapt hier smorgens nog maar 1 keer. dat is na dr fruit. das best een lastige tijd, want in principe kan je dan dus niet weg. Laten jullie dat van invloed zijn? Denice, wat een aparte ex zeg... zacht uitgedrukt! lastig hoor! negeren lijkt me het beste. dan is bij haar de lol ook over! Rebel, sjongejongejonge zeg... dit gaat toch wel heel ver! als ik jou was zou ik inderdaad echt informeren of je naar een ander zh of andere arts mag! dit klopt echt niet! ik wil je nogmaals zeggen dat je niet al te veel zorgen moet maken. hanne heeft hier precies hetzelfde en hier zegt de kinderarts met nadruk: waarschijnlijk is het niets! en als een kinderarts gericht op stofw.ziekte zoiets zegt, dan maak ik me idd niet al te ongerust! Marleen, gefeliciteerd met je achternichtje! leuk hoor! Naat, ah bale zeg van de auto! niet leuk zoiets! gelukkig blijf jij positief! en morgen er lekker vandoor! super hoor! Hoe is het met Jarno? Miranda, zeg maar wanneer je online bent... dan plaats ik een foto!
marleen: gefeliciteerd met je nichtje ! dan is dat kindje je achternichtje? of hoe moet ik dat zien hihi. Hoe groot en hoe zwaar is Joelle? Bevalling helemaal goed gelopen ? Ga maar lekker aan de poets, ben hier ondertussen ook aan het strijken en wassen. weet je ik meet niet meer de temp van emy op. dan maak ik me eigen alleen maar zorgen.
Heej allemaal Weer heerlijk uitgeslapen @ Mar, is dat het vriendinnetje van Mark Leuke naam Joelle Nou verder heb ik niks onthouden! Kus
@ Juud: Mark en papa worden...Nee, godzijdank niet! Eigenlijk is het m'n achternichtje zat ik me net te bedenken en Joelle is dan m'n achter, achternichtje Vriendje ontmoet via internet, zwanger geraakt en weg vriendje... Ik heb ookal een ander achternichtje van 18 met hetzelfde verhaal, maar die heeft al 2 kindjes. Echt bizar, en dat terwijl het van mijn moederskant is, en die zijn juist allemaal streng en christelijk opgevoed.