Ik heb onze slaapkamer en die van Thomas lekker helemaal schoon, Jasper zijn kamertje half want die was moe en is gaan slapen. Maar nu heb ik helemaal geen zin meer en ik moet juist nog zoveel doen... Bleh! Gisteren was het zulk lekker weer buiten dat ik thuis geen reet gedaan heb, terwijl zaterdag Jeroen jarig is... Dus heb nog genoeg te doen. Zometeen maar eens een boodschappen briefje maken...
@ Arri: als ik echt niet weg hoef, of als iets ook later kan dan pas ik me vaak wel aan zijn slaapje aan. Rust vind ik erg belangrijk namelijk. Maar soms ontkom je er niet aan. Jasper slaapt nu en ik moet zometeen Thomas ophalen van de psz. Jasper laat ik echt niet alleen thuis en ik kan Thomas ook moeilijk laten staan dus dan moet ik m jammer genoeg wakker maken!
@ Denice: Ik heb geen idee hoe groot en zwaar ze is. Ik weet alleen dat ze vanmorgen om 7.14u geboren is! ---------------------------------------------------------------------------- Sorry voor het vullen van de pagina
Arri, ik ga gewoon weg. Jurre slaapt dan ook rond die tijd maar ik neem hem dan gewoon mee. Hij kan ook wel in de kinderwagen slapen vandaar Denice, kan me best voorstellen dat je er nu een keer gaar van word. Kweet dat het moeilijk is maar negeer haar. al die aandacht en dat ze jullie op stang krijgt vind ze dan alleen maar leuk Rebbel, daar word je toch helemaal niet goed van daar op dat z'huis! Marleen, gefeliciteerd met je achter-achter nichtje Sjudith, ik wil ook uitslapen! Zo, als ik maar vaak genoeg op een dag even kijk kan ik misschien het reageren ook nog bijhouden...joepie. Moeten jullie niet meer gaan klessebessen hoor Nou ga nu maar weer es eventjes aan het werk...
marleen, maar op visite gaan zit er dan niet in... dat plan ik meestal vantevoren, maar hoor je dan rekening te houden met het slaapje...?
ha tjb, hoe is het met jou? en met je zwangerschap? al contact gehad met de vk? en heb je het al aan anderen verteld?
Ja hier is alles weer redelijk. Heb de hele dinsdag in bed gelegen. Gewoon op was ik, en nu gaat ie wel weer zoveel. Met mn zwangerschap gaat neem ik aan wel goed. Heb wel de hele tijd nog iets buikpijn in vlagen, en dat heb ik bij Jurre helemaal niet gehad dus brengt me soms wel iets aan het twijfelen. Maar ik mag 1 april (geen grapje!) voor mijn echo. Had gevraagd of het voor mijn verjaardag mocht omdat ik halve sara(25) word en het dan wel heel raar is dat ik niets drink en dat kon gelukkig dus het is even afwachten. 7 april moet ik dan voor intake dus... Ik heb het nog aan niemand verteld allen aan de moeder van een hele goede vriend van me. Daar kom ik ook ongeveer 3 keer per week koffie drinken en kon het niet voor me houden. Maar ze had al zoiets gezien aan me zei ze dus...
Welke vinden jullie het leukst? http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... cts_id/105 | | http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... cts_id/111 |
nog een tip: kennen jullie dat ook? een box in de kamer met verstelbare bodem en een lade? bovenop de la ligt snel een fikse laag stof. En tja, hoe moet je dan weg krijgen? Ik zat er echt mee. De bodem van de box ligt vast en moet je met schroeven losdraaien dus het leek mij geen goed idee om telkens de hele box uit elkaar te halen. En nu juist vanmorgen bedacht ik me iets: ik neem mijn plumeau, maak hem iets vochtig en druk heb tussen de spijlen van de box en zo neemt de plumeau al het stof mee! Daarna nog wel even de spijlen van de box schoonmaken, want die zijn dan wel vies van het stof... maar de bodem is weer schoon! Ik was juist vanmorgen van plan om hier op zp te vragen om tips, maar die heb ik dus niet meer nodig! Groetjes, Arri
IEKSS! Sjudith, wat vies! Prachtige foto. Ik had hem ook op hyves zien staan. ze kijkt er zeer zelfverzekerd bij!
arri witte judith mooie foto, ze lijkt hier een stuk ouder weer, serieuzer moet zo weg voor de bcg prik voor anissa, zal ze wel niet leuk vinden tot straks
@ Arri: Als Jasper wakker is ga ik gewoon de deur uit en dan zie ik wel of ie slaapt of niet. In de wandelwagen slaapt hij ook prima! Ik vind ze beide leuk, maar die witte zijn net ff wat stoerder, die bruine zijn wat tuttiger @ Juud: Wat kijkt mevrouw al wijs! Ze is aan het veranderen in haar gezichtje vind ik!
Ja uiteraard Dat kan toch ook niet anders! Het viel me gewoon op, maar ze is nog steeds leuk en geodgekeurd als schoondochter hoor Wat is het stil hier?! Ik heb net Jasper's kamertje ook gedaan en heb het badje met het standaard maar weggehaald. Ik denk dat ik het maar op mp ga zetten, doe er toch niks meer mee. Ze gaan samen in het grote bad of ze gaan mee onder de douche. Jasper's kamer is ook niet zo groot, dus dan hebben we weer wat meer ruimte!
ja, tis behoorlijk stil hier! linka heeft een leuke dag met Jeroen Denice? Miranda? daisy? Setteke???? sjudith, ze krijgt ook echt haar he? leuk hoor! ik vond ook de witte leuker, maar mn man de bruine! noura, hoe ging de prik?[/b]
Hallo meiden! Word ik nog niet eens gemist? Ik wil graag een abonnement op Kinderen maar ik zat te wachten op een leuke aanbieding bij het abonnement. Nu bieden ze een buggy aan: De Baby Relax Teknika pink. Kennen jullie deze en is het wat? @ Arri, de witte schoentjes. Om je nog meer te laten twijfelen: www.roosjes.eu ... En wat betreft je box, ik heb een ronde zonder lade, dus ik heb dat nooit. Wel is het raadselachtig hoe het toch komt dat er altijd in no time stof en kattenharen op de vloer onder box liggen.... Gelukkig kan ik hem verrijden, maar blijft vreemd! :-k Wat betreft slaapjes, Silke slaapt meestal tot 9.30-10-00 uur, dus dat heb ik niet. Maar als het echt nodig is ga ik ook wel eens onder slaaptijd weg. Neem ik een campingbedje mee of als we gaan winkelen hoop ik dat ze slaapt in de buggy. @ Denice, en kan je d'r negeren? @ Juud, hihi, wat een leuke foto! =P~ En dan ook dat gezicht erbij zo van:"Is d'r wat?" @ Marleen, echt geen baby meer? Badje op MP klinkt zo definitief! @ Noura, sterkte met die prik! Sneu voor Anissa!