@ setteke, wij zijn pas lid geworden van kinderen toen zat er een supergoede babyfoon bij Het blas zelf vind ik niks bijzonders hahaha
SORRY! Ik was heel hard aan het nadenken welke mama's hier meestal een aantal keer per dag zijn... maar ik kon niet op namen komen! maar uiteraard werd jij ook gemist. ik zal je direct in het rijtje zetten!
Ik vind het blad kinderen juist super leuk. Lees eigenlijk bijna alles! Heerlijk. Het is inderdaad stil vandaag zeg! Met Jarno gaat alles goed, zolang hij zorgt dat zijn knie genoeg rust krijgt. Lief dat jullie naar hem vragen. En skieën zit er inderdaad voor hem niet in, maar nu kan ik lekker gaan skiën en blijft hij bij Sophie! Ga nog even 2 uurtjes wat dan en dan VAKANTIE!
Ik heb een abonnement genomen op kinderen toen je een fietszitje erbij kon kopen voor 25,- geloof ik. Ik moest er eentje hebben voor Thomas en ik wilde ook graag een abonnement, dus dat kwam mooi uit.
Kom alleen even zwaaien. Mijn man is vandaag vrij (nou ja vrij; hij heeft gisteren tot 00.00uur gewerkt en komende nacht moet hij weer om 00.00uur beginnen ) Hij is trouwens niet aangenomen bij de Efteling . Daar gaan we dus ook nooit meer naar toe Iedereen een fijne dag! X
@ Naat: Dat wordt dus veel skieen @ Setteke: Ach als ik ooit de kriebels krijg koop ik wel weer een andere op mp Ik had Thomas zijn badje buiten gebruikt dus moest nu voor Jasper ook een nw. En ik wilde graag die met Jolly Sheep van Bebe jou omdat ik ook dat behang heb bij Jasper, maar die was bijna nergens meer te krijgen. Lang leve mp! Maar eh... ik moet eerst verhuizen of verbouwen als ik ooit de kriebels krijg en Jeroen wil al helemaal niet meer!
Goedemiddag! Vanmorgen naar het CB geweest: 9260 gram en 70,5 cm. Ander schema voor de voeding gekregen, wat wordt hij al groot zeg! Daarna nog even lekker het dorp in geweest, lekker boodschapjes gedaan. Ohw en nog steeds niet ongesteld.... ------------------------------------------------------ @ Rebbel: Wat ontzettend balen zeg! Het schiet maar niet op he? Hopelijk bellen ze vandaag dan nog....Beterschap voor jou! @ Denice: Wat een raar wijf om je maar te blijven bestoken met mailtjes... @ Naat: Fijn weer zo'n rekening voor de auto maar veel plezier op wintersport alvast! Waar gaan jullie heen, naar de familie? @ Sjorsje: Veel succes! @ Arri: Hier een mannetje dat de hele ochtend wakker is en als we weggaan gewoon in de wandelwagen in slaap valt, dus ik hoef er geen rekening mee te houden. Heb je leuke cadeautjes gekregen? @ Marleen: Dan doe je toch lekker rustig aan vandaag? Voel je je al wel weer wat beter? @ TJB: Fijn dat het zo goed gaat met je! Spannend straks de eerste echo! @ Arri: Lastig die slofjes...ik vind ze allebei leuk Ik denk dat ik voor de bruine zou gaan en dan als het echt mooi weer wordt de witte.... @ Sjudith: Leuke foto! Heerlijk al dat kwijl he? @ Duster: Balen dat de baan van je man niet doorgaat...boycotten die Efteling! (zie nu dat Marleen al hetzelfde zegt! ) @ Setteke: Sorry, ken die buggy niet.... Leuk doktersassistente!
Zo dat ik even een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Door alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd zat ik er even helemaal doorheen, was de hele tijd ziek en zo moe. Heb maar wat tijd voor me eigen genomen om alles weer op rails te krijgen. Ik zag dat er weer wat zwangeren bij zijn Passiepaard en TJB gefeliciteerd. Voor diegene die weer aan het proberen zijn ik hoop dat het snel raak mag zijn. Hier gaat het nu echt beter Toby eet sinds een weekje brood en daat gaat echt goed en nu is officieel zijn eerste tandje door. Hij heeft er wel echt veel last van gehad en wij dus dan ook. Maar de tijd gaat snel hij was gisteren alweer 7 maanden oud. Hier een foto van hoe hij alweer veranderd is. Probeer nu ook weer wat meer mee te kletsen, miste het wel namelijk.
sjudith, werkse! leuk hoor! abonnement? ik niet! ik vind de bladen erg leuk om te lezen, maar de zwangerschapsverhalen schelen me nu niet zo heel veel meer, eerlijk gezegd. Of staat er in Kinderen minder zwangerschapstips e.d. als in de Wij Jonge Ouders? Duster, jammer voor je man zeg! De brand in de Efteling! Hij heeft wel werk toch? maar niet meer naar zn zin daar? wie heeft er nog tips voor mn boodschappenlijstje... kom er niet uit!
Ik vind de Kinderen een superleuk blad. Ik lees echt alles! @ Marleen, ik wilde eigenlijk ook een fietszitje, maar die hebben ze niet meer, en ik wacht nou al zo lang! @ Duster, bij deze boycot ik de Efteling ook! (kaartjes zijn me toch veeeel te duur) @ Marleen, Snap 'm! @ Juud, werk prettig! @ Puck, goed gegroeid dus! Ongeveer net zo zwaar en lang als Silke met de 6 maanden controle was. @ Vogeltje, wat een binkie alweer! Prachtig ventje hoor! @ Arri, koffie, brood, fruit, melk, eten/ drinken voor Hanne, toiletpapier, wasmiddel, zeep, toetje...pff, zo genoeg?
Ha Vogeltje! (leuke naam! ) Wat knap zeg dat je zo de tijd voor jezelf nam! heel verstandig! Hoe gaat het nu met je? kwam het door de omstandigheden omtrent Toby? (eerlijk gezegd heb ik alleen niet meer helemaal op een rijtje wat er was... Sorry!) Ja, er zijn inderdaad weer wat zwangeren: tjb, Passiepaard, maar ook Daisy (al bijna op de helft!), Petra, Esprit, en nu mis ik nog 1 of 2 mama's volgens mij! Lekker koppie heeft Toby, lekker zeker van z'n zaak! Echt een ventje om te zien. Gaaf! probeer maar gezellig mee te kletsen maar voel je niets verplicht of zo!
@ Vogeltje: Leuk dat je er weer bent! En wat een schattig mannetje zeg! @ Setteke: Olivier is nu voor het eerst niet zo hard gegroeid, ja nog 6 ons, maar de voorgaande keren... Hij zit nog steeds boven het gemiddelde...Hij is gewoon groot, net als Silke!
Hahaha Arri ik ben ook zo'n zeef hoor met boodschappen Ik was vandaag het toiletpapier niet vergeten, maar wel wat anders en ik ben er nog niet achter wat het nou toch was....
Met mij gaat het beter pil eruit want dat was schijnbaar een van de reden dat ik zo ziek was. De problemen hadden veelal te maken met Toby ja Die had al 3 maal in het ziekehuis gelegen en hij was elke keer ziek of onderweg. Dat is nu een stuk beter en ik merk nu ook dat we echt van hem kunnen genieten. Want het is echt een heerlijk kereltje. Dat Daisy, Esprit, Petra en Sjorsje zwanger waren had ik al meegekregen. Dat ze dat kunnen zo snel op de eerste zeg. Mijn lichaam is nu nog een wrak
Ja ik weet het weer....thee! Mijn favoriete smaakje is op en die wilde ik ook meenemen, maar vergeten....
Puck, nog steeds niet ongesteld... mwah! wanneer zou je het moeten worden? en je bent aan de pil toch? Ik neem hanne ook gewoon mee als ik ga wandelen of zo. ze slaapt dan tijdens het wandelen gewoon, maar het ging mij meer om de visite enzo. ik overleg nog even over de slofjes en ga ze dan bestellen!